K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Det er da strengt !

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Det er da strengt ! Her kan du sætte historier ind som du falder over på nettet. og syntes at andre skal kende til

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-06-2010, 05:59   #21
MorWettendorff
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 21-10 2009
Lokation: Fredericia, men oprindelig fynbo
Alder: 51
Indlæg: 355
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
MorWettendorff er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af LUM Se meddelelser
Jeg har det fuldstendig som Jette og popiae.

Morwettendorff Ved er der da ingen der bliver tvunget til at drage i krig i DK, ikke som det er pt... vis mig den soldat der tvunget til at blive i forsvaret efter endt værnepligt, og vi kan snakke om at de bliver tvunget i krig.

.
Min X mand valgt selv at tage afsted i 4 mdr, men da de var gået, blev han tvunget til at blive 6 mdr mere, pga. de ikke havde fået oplært en ny, til den opgave han udførte, selv om han nægtede, fik han afvide at han skulle, så jo. og jeg kender til et par tilfælde mere.

Men rigtigt, det er ikke kun soldater det bør gælde for.
MorWettendorff er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-06-2010, 16:37   #22
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ingrid Se meddelelser
Føj for en tilgang til danske soldater. Kan godt være at de frivilligt er draget i krig, men det er ikke det samme som at de også frivilligt har bedt om at få krigstraumer. PSTD kan man også risikere at få ved en bilulykke - men man kunne jo bare have været blevet hjemme, ikke sandt? Bliv hjemme alle sammen, så risikoen for PSTD bliver kraftigt minimeret !!!!

Så kan man heller ikke sammenligne PSTD med ADHD og ligestille diagnoserne, eller gøre den ene værre end den anden - begge diagnoser er jo forfærdelige for dem der lider af det.

Soldaterne skal efter min mening, efter hjemkomsten, blive i det militære system - med lægehjælp og hele baduljen, nøjagtig som man f.x gør i USA.

Det betyder ikke at andre skal behandles dårligere, men det er altså ganske særligt at have deltaget i en krig - frivilliget eller ej, foruden PSTD så kommer en del hjem OGSÅ med manglende lemmer.

Bliv vred og bitter på systemet - ikke på soldaterne - tit var de unge knægte der slet ikke kunne overskue eventuelle konsekvenser.

Bare min ydmyge mening.
Her er jeg enig!!
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Forværring af tilstand ved aktivering.... Susanne2412 Alt det andet 10 28-02-2011 13:47
Forværring i jobprøvning Tanjaw Alt det andet 9 12-05-2010 11:22
forværring af sygdom under jobprøvning niels hessel Alt det andet 3 26-01-2009 16:50
Fleksjob og forværring? Ozelot Er det overhovdet til at få fleksjob? 2 17-09-2008 11:25
forværring af helbred Huldra Alt det andet 5 01-07-2008 10:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension