K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-11-2011, 22:36   #1
Bobbi
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 14-07 2011
Indlæg: 172
Styrke: 13
Bobbi er ny på vejen
Imponerende og flot opbakning på K10

Jeg er så imponeret over hvordan folk hjælper/støtter hinanden herinde på k10Vi er på en eller anden måde kommet i klemme i systemet og er havnet i samme"båd" folk kommer med god råd/ideer hvordan man kan komme videre i sin sag.
Jeg er selv så glad for at jeg har fundet K10 det var bare lige det jeg ville sige.

forsat god aften til ALLE
Bobbi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-11-2011, 23:20   #2
MissMurphey
Førtidspensionist
 
MissMurpheys avatar
 
Tilmeldingsdato: 31-03 2008
Lokation: København
Alder: 52
Indlæg: 160
Blog Indlæg: 1
Styrke: 17
MissMurphey er ny på vejen
Thumbs up

Ja det er bare fantastisk at finde ud af at man ikke står alene og at der rent faktisk er nogle som vil hjælpe en.

Så der skal også lyde en stor tak fra mig, fordi i allesammen er her, det er med til at gøre mig glad.
__________________

Førtidspensionist pr. 1/3-2013 !
MissMurphey er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2011, 00:17   #3
0401AMvB
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2011
Indlæg: 94
Styrke: 14
0401AMvB er ny på vejen
Ja, jeg er også lykkelig for at have fundet K10. Jeg er ikke i tvivl om at I herinde redder liv - ud over, hvad I ellers gør af gode ting.
Mange tak og til alle K10ére!
Hilsen 0401AMvB
0401AMvB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2011, 07:57   #4
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Mange finder det totalt uoverskueligt, at skulle sætte sig ind i love og §'er, men når de kommer herind får de det i små bidder, så er det lidt nemmere at fordøje.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2012, 06:14   #5
Lone N
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 07-01 2009
Lokation: Tidligere Køge, nu Strøby
Alder: 75
Indlæg: 3
Styrke: 0
Lone N er ny på vejen
Enig med Bobbi. Der er flot opbakning her på K10

Citat:
Oprindeligt indsendt af Bobbi Se meddelelser
Jeg er så imponeret over hvordan folk hjælper/støtter hinanden herinde på k10Vi er på en eller anden måde kommet i klemme i systemet og er havnet i samme"båd" folk kommer med god råd/ideer hvordan man kan komme videre i sin sag.
Jeg er selv så glad for at jeg har fundet K10 det var bare lige det jeg ville sige.

forsat god aften til ALLE
Hej Bobbi

Er helt enig med dig - her på K 10 oplever man en flot opbakning, samt nogle rigtige gode råd om hvordan man evt. kan løse et alvorligt problem når man udsættes for overgreb på sine rettigheder.

For omkring 1 år siden skrev jeg her på K 10 om nogle alvorlige vanskeligheder som en af mine nære venner oplevede med Køge Kommune.
Jeg fik, på min gode vens vegne en meget fin opbakning og gode råd fra nogle øvrige meddebattører.

Forskellige begivenheder, deriblandt en flytning, og mangel på tid og kræfter, er årsagen til at jeg dengang ikke fik fulgt op på på og givet tilstrækkelig respons på de rare meddebattøreres svarindlæg.

K10 er et fantastiisk forum, og helt uundværlig for alle der bliver udsat for en grov og ulovlig behandling i det offentlige system.



Med hilsen
Lone
Lone N er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2012, 08:55   #6
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Ja k10 har en guld fugl der hedder erfaring, vi mangler noget tilsvarende til børne området, meeen min lille øresnegl er faldet over at det er på vej, ting tager tid og der er lige nu vist lidt problemer med deres side (jeg har så ikke oplevet nogen) og det her bruger til bruger på kommune/system området er endnu ikke lavet, men de har det i støbeskeen, siges der.

http://www.handicapbarn.dk

Når en gang det forhåbentlig bliver til noget, vil jeg bede web smide den under nyttige links
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2012, 19:46   #7
Jasmina
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2011
Indlæg: 149
Styrke: 13
Jasmina er ny på vejen
Jeg er meget taknemmelig for den hjælp jeg har fundet herinde - ved ikke hvad jeg skulle have gjort uden. Tanken om at jeg ikke står alene, når det hele bliver uoverskueligt giver mig tryghed.

Der er så mange skønne mennesker herinde der gør en kæmpe forskel - TAK
Jasmina er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Flot af Det Centrale Handicapråd Mella Politik og Samfund 2 15-05-2013 09:00




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension