K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-04-2010, 00:09   #11
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
I Aalborg tager de patienterne ind efter hvor alvorligt det er, det betyder at et alm brud kan komme til at side i både 6 7 og 8 timer, og se den ene patient efter den anden komme forand i kø´en.

Hvordan man er kommet ind betyder også noget, er man selv kommet, er man i den sidste kø, er man med ambulance, kommer det and på om det er en kørsel 1 2 eller 3´er, altså der er 4 kø´er (muh) og i hver kø sauteres man efter hvor alvorligt det er.

Da jeg stod i lære, lærte jeg HURTIGT (lidt for hurtigt) betydningen af at kunne gå ind gennem døren selv, eller ikke at kunne. Jeg savede mig i fingeren, ork det kunne jeg da selv klare, bare en sørgede for jeg kom frem og tilbage, 6 timer måtte jeg vente. Jeg fik 1½ måned hjemme, og nåede 14 dage tilbage, og ****et smuttede igen, bare langt fra så slemt, 1 gang var de i tvivl om, om det ville få en betydning i forhold til førligheden i fingeren, jeg var MEGET tæt på ledet.. den funks i øvrigt fint, her 2, gang mistede jeg et lille bitte stykke af spidsen af fingeren (men ser det kun hvis man ser godt efter tæt på) der var jeg "svimmel" uhe ha jeg havde det godt nok skidt da (det var en anden lærling der sagde det til mester, og jeg valgte at tie) så jeg kom ind som en kørsel 3, men med MANGE flere i venteværelset, alligevel var jeg ude igen efter 2 timer.

Der 2. gang, var jeg blevet kaldt ind, de ventede på en portør, portøren kom efter 2 min og måtte meddele at jeg skulle vente yderlig, i det han sagde det kom en mand gående forbi med noget for det ene øje, og blod i hele 5-øren... naturligvis skulle han da til før mig, jeg lå jo bare der på min helt private båre med opvartning og det hele og fedede den. (og jeg ligger smadder godt på bårene, har før sovet, på en ifb noget øvelsels ligende nåde, aldrig har jeg sovet SÅ godt)

Når vi står til Nibe festivallen, så er det os (lægen ude hos os, i samarbejde med os) der katalogisere om det er kørsel 1 2 eller 3 (eller 4 dvs vi anbefaler at de tager på skadestuen) ikke mange af mine kollegaer er klar over hvad det betyder, ud over at det har noget at gøre med hvor stærkt det skal gå for ambulancen at komme frem, jeg er glad for jeg er klar over, hvad det betyder for patienten, nej jeg misbruger det ikke, skadestuen har MEGET at se til de dage.

Vi er super glade for at vi har Farsø, der er ski aldrig kø (jo ved lægevagten, og selv der er den ubetydelig i forhold til fx Aalborg) Da knægten brækkede benet, klarede de rynken osv osv, uden så meget som 2 min ventetid, hvor efter vi kørte til Aalborg og gik direkte op til indlæggelse. Så skidt med at vi skal ringe først, det gør jeg gerne nu det sparer os for flere timers ventetid.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
10 timers fleks anette29 Spørgsmål ang fleksjob 6 24-10-2012 19:47
10 timers flex ulla65 Politik og Samfund 4 13-10-2012 15:17
Ventetid og atter ventetid Claudine Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 16-04-2010 12:13
300 timers regel bliver til 450 timers regel Systeminvalid Politik og Samfund 9 23-09-2008 17:08
300 timers reglen Stella Politik og Samfund 2 21-09-2007 10:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension