K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-08-2009, 16:21   #11
Danni
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 63
Indlæg: 6
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Danni er ny på vejen
Hvis din tidligere sagsbehandler har sagt god for kursusstedet, kan din nye ikke lave det om, og som jeg kan forstå har du det på mail, så de har ikke noget at komme efter, gør dig selv den tjeneste, at lave en mappe, hvor du sætter ALT ind, også dine egne mail til dem, og rolig det skal nok gå du skal bare puste dig op på den gode måde og sige at du holder fast på jeres aftale.

Danni
Danni er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-08-2009, 16:39   #12
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
tja .... det er sku sørgeligt, men der burde faktisk være fortrykte papier, samtale dd, eller uden vidner dd. samt en slag vitterlighedsvidne, der skriver under ved siden af dig og sagsbehandler ,,, etc etc, hvorherre bevare os for et samfund

det kan sku da ikke passe man skal tørre røv, før man skider, i dette system,

det er dog ufatteligt, at en vildleder ikke har så meget pondus, han/hun tør stå ved den mundtlige aftale....MEN som alle råder dig til .... intet mundtligt ALT på papir (faksimile er ikke ok ) kun bevidnet underskrift kan bruges ... ellers kan de vel i næste ombæring påstå det ikke er deres underskrift ... luuuuuuuuuuuuuuuuuft

mvh eders ærbødige ace dk.
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-08-2009, 17:19   #13
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg har også lige skiftet sagsbehandler midt i et forløb og jeg gjorde det at jeg fandt ud af hvem min nye sagsbehandler var ..

Så skrev jeg en mail til hende hvor jeg præsenterede mig og kort ridsede min sag op i korte træk skrev mit cpr nummer og bad hende om at svare mig på enkelte spørgsmål

Feks havde jeg med min gamle sagsbehandler og reva en aftale om en misvejdevaluering

Jeg fik (efter et par rykker) en mail fra min nye sagsbehandler om at det nu var reva der var tovholder i min sag og at hun ikke havde noget med den at gøre før end slut evaluering..

På det skrev jeg tilbage med det samme , jamen det er da fint med mig bare altid godt at vide hvor man har sine ting henne , jeg gør opmærksom på at jeg her sidder med min journal og i den samt i aftalen med reva står der opført at der skal være en midtvejsevaulering , det er så ikke din måde at arbejde på det er taget til efteretning herfra men samtidig må jeg konstatere at min aftale med kommunen så ikke kan stå til troende ..

Samme dag blev jeg ringet op af reva om at min sagsbehandler havde ringet til dem og at der skulle være midtvejsevaulering først kommende mandag ..

Så det kan være en måde at gøre det på .. og nå ja lige mht til den evaulering af min arbejdsprøvning er det værd at bemærke at da hun og reva kom ned på min arbejdsplads stoppede hun arbejdsprøvingen omgående fordi ingen af mine skånehensyn blev varetaget og hun var bange og sikker på at det ville kunne give en forværring af mit helbred , tænk hvis ikke jeg havde fået den evaulering så kunne jeg bare have foresat og fået en forværring ...

Nå men vil da også lige have noget med at have på skrift ..

jeg havede taxa bevilling den trak hun også tilbage , også selv om den var på skrift og aftalt med sagsbehandler og reva ,.. både reva og jeg kom så i en kattepine i forhold til at få en ny arbprøvning og møder på reva som ligger langt fra mig ..

Så heller ikke altid noget på skrift står til troende indtil nu er min sag forsinket i en måned fordi hun trak den tilbage og der skulle søges på ny ..

Men der er kommet det posetive ud af det at min nye sagsbehandler har fortalt mig at grunden til at der skulle en ny til er fordi hun er paragrafrytter og jeg fik sagt dejligt , sagt fra en paragraf rytter til en anden , for holder hun sig til love regler og paragraffer ja så burde der jo ikke kunne ske fejl i min sag vel

Så forvired hvis jeg var dig så ville jeg skrive en lille intro mail til din nye sagsbehandler fortæl hvad der er aftalt mellem dig og din gamle sagsbehandler , hvad der så efterfølgende er sagt på kursusstedet , vedlæg den mail du har som dokumentation og bed din sagsbehandler om at oplyse dig om hvad der nu skal ske og skriv så at du formoder at allerede indgået aftaler med din gamle sagsbehandler står ved magt og troende .. og så kan du tage den derfra

Ps grunden til at jeg kunne stikke hende min journal i hovedet er fordi jeg har løbende aktindsigt, forlang det så kan du fra gang til gang se hvad din sagsbehandler skriver og du kan få rettet op på evt fejl ...
  Besvar med citat
Gammel 01-09-2009, 00:44   #14
forvired
Hjemmevant på K10
 
forvireds avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-06 2009
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 210
Blog Indlæg: 39
Styrke: 15
forvired er ny på vejen
Hej alle sammen og mange tak for jeres rådgivning.
Jeg har været på weekend uden computer, derfor har jeg læst jeres indlæg først i dag.
Jeg skriver til jobcentret og undersøger hvem min ny sagsbehanler er og så sender jeg min dagbog, introducere min sag for hende/ham og bede om aktindsigt.
En gang til tak til alle.
__________________
What a blessing it would be if we could open and shut our ears as easily as we open and shut our eyes!
- Georg Christoph Lichtenberg
forvired er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så I det om kvote snyd? Indiansummer Politik og Samfund 4 12-09-2013 23:47
Sagsbehandler fuld af løgn (Aalborg kommune) jsn Alt det andet 27 15-03-2011 01:36
Hjort nupper i snyd Maj-Britt Politik og Samfund 1 26-03-2009 13:39
www.social-snyd.dk zuza Et godt link! 7 27-06-2008 01:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension