K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-07-2012, 19:08   #1
Tob
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-07 2011
Alder: 38
Indlæg: 149
Styrke: 13
Tob er ny på vejen
Question Manglende afklaring/diagnose

For snart 3 år siden fik jeg skade mit knæ i en arbejdsulykke. Har været igennem diverse behandlinger siden. Nu er jeg snart ved det punkt hvor alt er prøvet, indtil videre uden effekt.
Smerterne er blevet værre med tiden men der er endnu ingen der har kunne komme med en forklaring på smerterne eftersom skaderne burde være helet. Af samme grund har ingen af behandlerne være meget for at sige noget om fremtidsudsigterne for det.

Er der nogen der lignende? Tænker på om man overhovedet kan komme igennem systemet når der ikke er nogen afklaring på tingene.
Tob er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-07-2012, 19:10   #2
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
HEJ TOB

jeg tænkte har du været på en smerteklinik...det hjalp mig..mine smerter forsvandt ikke - men blev mere tåelige

stribe førtidspensionist
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-07-2012, 19:36   #3
Tob
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-07 2011
Alder: 38
Indlæg: 149
Styrke: 13
Tob er ny på vejen
Har været på en privat smerteklinik. Den var ikke så tværfaglig som jeg har set at nogen af dem er, men der var ingen effekt af behandlingen der.
Tob er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-07-2012, 19:39   #4
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
jeg var også på tværfaglig....har du ikke nogen proffesionelle til at hjælpe dig...jeg havde en god læge,og ergoteraput..og til det andet en god advokat
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-07-2012, 19:58   #5
Tob
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-07 2011
Alder: 38
Indlæg: 149
Styrke: 13
Tob er ny på vejen
Har offentlige smerteklinikker ikke flere års ventetid. Der er selvfølgelig private der tilbyder det samme.
Nej det har jeg ikke. Min læge har opgivet at gøre noget og det har alle de andre behandlere også. Ting som advokater og lignende koster penge jeg ikke har.
Er i gang med en ikke så veldokumenteret behandling for noget de ikke ved hvad er fordi det var det bedste lægerne kunne komme på.
Tob er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-07-2012, 20:04   #6
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
jeg var på en privat tværfaglig smerteklinik...i den del af sønderjylland jeg bor har vi ikke andet..så skal det være kommet siden jeg var der...
jeg spurgte om en advokat el.andre fordi du skrev det var en arbejdsulykke..det var mit også..og noget af advokaten har jeg ikke selv betalt,men forsikringen...

stribe førtidspensionist
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-07-2012, 20:15   #7
Tob
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-07 2011
Alder: 38
Indlæg: 149
Styrke: 13
Tob er ny på vejen
Okay det med advokaten skal jeg da lige have undersøgt men mindes nu ikke at have set noget.
Tob er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-07-2012, 20:27   #8
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
jeg havde fagforening i start..men det havde jeg ikke tålmodighed til...så fik jeg en advokat og hun søgte ved arbejdsgiverens erhversforsikring el.det ka være firmaes - det er dem der betalte..men hun søgte og jeg skrev under og så gik det af sig selv..førtidspensionsdelen kaldte hun det betalte jeg selv...men det var en kæmpe hjælp...det er jo ikke bare i arbejdsskadestyrelsen hun har været en kæmpe hjælp..men også med hensyn til kommunen..behandlinger .transport osv...

det ville jeg undersøge hvis jeg var dig..alle firmaer,arbejdsgivere skal ha den forsikring..el.ka de selv komme til at betale..så tror alle har den..
nu fik jeg paragraf 1oo til dækning af benzin til smerteklinikken..8o km pr gang og gik der et år...men havde det ikke lykkedes ku forsikringen måske betale..de betalte transport 2 år til ergoterapi og transport til tjek på sygehuset til div undersøgelser..
men havde jeg ikke haft hende - havde jeg ikke anet det

mvh stribe førtidspenionist
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-07-2012, 23:53   #9
Tob
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-07 2011
Alder: 38
Indlæg: 149
Styrke: 13
Tob er ny på vejen
Okay kan godt se at der er mange småting der som man måske ikke lige tænker over selv.

Men for lige at hoppe tilbage til mit første spørgsmål. Er der nogen andre der har erfaringer med at komme igennem det det kommunale system uden at kunne få en forklaring på årsagen til symptomerne som har ført til sygemeldingen?
Tob er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-07-2012, 09:24   #10
tumnus
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2007
Indlæg: 696
Styrke: 18
tumnus er ny på vejen
Hejsa

Jeg kom til skade med min ryg for 3 år siden - har stadig rigtig ondt og får høj dosis smertestillende.

Jeg er undersøgt af mange og ud over et lille brud er der ingen der kan give forklaring på mine smerter.

Min diagnose er "kroniske komplexe non maligne rygsmerter - "kroniske neopatiske smertet" skriver en anden.

Altså nervesmerter, som er opstået i formindelse med en skade

Jeg er der nu hvor alle behandlings muligheder er udtømte og jeg må ikke arbejdsprøves.

Jeg er ret sikker på at jeg bliver indstillet til pension inden længe.
tumnus er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
manglende statuserklæring?? LINGLING Dit og Dat 26 25-09-2014 18:54
Manglende kontrakt Kanaljen Spørgsmål ang fleksjob 14 02-02-2013 08:35
Manglende arbejdsevne afklaring. fortvivlet- Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 01-06-2011 08:11
Manglende opfølgning. CHNEVIDE Alt det andet 36 10-12-2009 03:28
Manglende opfølgning lena Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 20-01-2008 17:52




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension