K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-10-2007, 11:16   #1
Marolle
Hjemmevant på K10
 
Marolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2007
Alder: 40
Indlæg: 218
Styrke: 17
Marolle er ny på vejen
arbejdsprøvning

jeg skal til møde idag hos min kommune ang. hvad jeg skal i arbejdsprøvning med.
Jeg er meget spændt og også rigtig nervøs for hvordan det vil gå
Jeg har whiplash og følger deraf, og har smerter hver dag og tager en masse medicin, som sløver mig meget, men elelrs kan jeg jeg ikke "overleve".

Jeg er spændt på, hvad det munder ud i og hvornår jeg skal igang.!
Marolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2007, 12:19   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja det er altid spændende at se hvad de kan finde på for en..

Jeg håber at det er noget du kan klare og som du vil få det godt med...

Du er velkommen til at skrive i denne tråd....så vi andre også kan følge lidt med i udviklingen...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2007, 09:03   #3
Marolle
Hjemmevant på K10
 
Marolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2007
Alder: 40
Indlæg: 218
Styrke: 17
Marolle er ny på vejen
Så var jeg til samtale.

Det gik fint nok. For engangs skyld var der faktisk en som havde læst på min sag, og vidste HVOR mange smerter jeg har, uden og stille spørgsmål. Og som også vidste hvad det indebærer og have whiplash (hold da op, jeg blev helt paf!!)

Men nu kigger jeg og virksomhedskonsulenten efter mulige steder jeg kan komme i arbejdsprøvning.
Hun sagde vi starter op med 10-15 timer om ugen (da jeg sidst var på et afklaringskursus kunne holde til 9 timer om ugen) og så gradvis øger det og ser hvordan jeg har det.
Det er ikke meningen jeg skal få det værrere. Så jeg siger selv stop, når jeg kan mærke at det ikke går.
Så lige nu føler jeg at alt er som det skal være, og jeg glæder mig til at komme igang. Selvom jeg selvfølgelig er spændt/nervøs for hvordan det vil gå...

INderst inde håber jeg jo at jeg kan få et lille job, så jeg ikke skal gå hjemme for evigt. Men samtidig skal jeg jo heller ikke presse mig selv for hårdt, så det til sidst bliver endnu værrere Så det er lidt svært...

Men jeg tager tingene som det kommer, der er ikke andet og gøre. Og så mærke efter hvordan jeg har det. Både psykisk og fysisk

God weekend allesammen!!
NU kan jeg ihvertfald slappe af
Marolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2007, 15:11   #4
Marolle
Hjemmevant på K10
 
Marolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2007
Alder: 40
Indlæg: 218
Styrke: 17
Marolle er ny på vejen
Unhappy

Nu der gået 3 måneder siden jeg sagde til kommunen jeg gerne ville arbejdsprøves, så vi kan finde ud af hvor meget jeg kan holde til.

Der er ikke sket noget endnu...

Er der et sted jeg kan klage over at kommunen er så langsom ? Jeg vil gerne igang inden jul, og de har også muligvis et sted jeg kan komme hen, men mere sker der bare ikke
Går bare her og er frustreret over ikke og vide, hvad der skal ske...
Marolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2007, 15:47   #5
anja
Gæst
 
Indlæg: n/a
spændt på at høre

Hej
jeg er spændt på at høre hvad de finder til dig.
Jeg er selv ramt af piskesmæld, og ligger også på et meget lavt timetal arbejdsmæssigt.
Fortæl endelig om det, når du når så langt.
  Besvar med citat
Gammel 20-11-2007, 20:17   #6
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Hej Marolle!
Uuh, hvor jeg kender det med langsommeligt arbejde og evig venten på, at det blir til noget med kommunen! Jeg var til samtale hos min sagsbehandler i juli i år. Vi blev enige om, at jeg skulle arbejdsprøves, og der skulle laves en ressourceprofil. Nu her lidt mere end 4 måneder senere har jeg stadig ikke været i arbejdsprøvning, og min ressourceprofil har jeg lige selv fået lov til at lave... På den ene side er det utroligt frustrerende, for jeg får det bare dårligere af at gå og vente, men på den anden side frygter jeg også den arbejdsprøvning, fordi jeg har så mange problemer at slås med, at det egentligt er okay, at det ikke lige bliver til noget... Så jeg overvejer ikke lige at klage over det. Hvor du kan sende en klage hen, ved jeg så ikke lige. Jeg håber dog, at du kommer igang med arbejdsprøvningen inden jul, som du ønsker det.

Risa
Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2007, 20:39   #7
santos
Ved at vænne sig til K10
 
santoss avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2007
Lokation: Hobro
Alder: 62
Indlæg: 13
Styrke: 18
santos er rigtig godt på vej
hej jeg synes du skal prøve og hører om du ikke kan komme på reva jeg har gået i 2 år nu og har været på reva i 3 uger og jeg skal love for der sker noget der er sket mere på de 3 uger end på 2 år. i morgen skal jeg til sidste samtale dernede. men i mit tilfælde har de fundet ud af at jeg vist ikke rigtig kan noget har også haft piskesmæld, og en operation i ryggen pga discoprolaps men den mislykkes.jeg er hel måløs at der sker noget og dernede hører de virkelig hvad man siger jeg sender adresse med der hvor jeg har gået, jeg ved ikke om der er noget i nærheden hvor du bor
hed og lykke til dig
sanne
http://www.reva-hadsund.dk
santos er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejdsprøvning nuller Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 13-10-2013 19:06
arbejdsprøvning - så barsel - og nu tilbage til arbejdsprøvning, eller? Whattodo Fremtiden for fleksjob og førtidspension 9 19-01-2013 14:58
Arbejdsprøvning/ikke arbejdsprøvning empowerment Dit og Dat 15 08-12-2010 16:30
Arbejdsprøvning lillemis Dit og Dat 4 11-05-2009 18:45
arbejdsprøvning. ?? 2840 Alt det andet 2 19-03-2009 20:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension