K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-09-2009, 08:26   #1
L. Hagenau
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Lokation: Sønderjylland- er der andre herfra
Indlæg: 51
Blog Indlæg: 14
Styrke: 15
L. Hagenau er ny på vejen
Venter igen - men nu hjemme

Så er jeg tilbage efter operationen som gik godt, kan først bedømmes efter 2-3 mdr., men der stødte komplikationer til, så nu har jeg en mulig nerveskade i hø. hånd, så nu taber jeg mere en jeg gjorde før.
MEN jeg skal til samtale på kommunen sammen med min sagsbehandler og virksomhedskonsulenten den 9 oktober, så får vi at se om de vil sende mig ud igen eller indstille mig til pension??????
En lille glæde er der dog, jeg skal have stingene ud i dag, de stikker.
Knus
L. Hagenau er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-09-2009, 09:16   #2
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Avs!

Hej Hagenau, og velkommen hjem

Ja, du kan tro jeg kender den med stingene. Det gør vist alle der har prøvet nogen som helst form for operation Det er bare den skønneste følelse i verdenen at få dem fjernet. Næsten bedre end en org.... Jeg sagde NÆSTEN!
Man kan blive helt sindssyg af deres irriteren

Om operationen er gået godt på lang sigt, det krydser jeg fingre for. At du muligvis har fået en nerveskade i hånden, er det permanent eller midlertidigt? har de sagt noget om det?

Håber på det bedste. Viper
__________________
Failure Is Not an Option. (Gene Krantz, Mission Control, Apollo 13)

Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv. Any Soldier Can kill, but only the true warrior fights to save lives. (russisk ordsprog)
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-09-2009, 09:37   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nå men så blev den del da overstået (forhåbenligt!), håber da ikke du nu oven i alt det andet, også har fået en permanent skade i hånden....

I hvertfald rart du er kommet tilbage
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-09-2009, 12:28   #4
futtefreja
Ved at flytte ind på K10
 
futtefrejas avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2009
Indlæg: 518
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
futtefreja er ny på vejen
Hej og velkommen hjem fra hospitalet

Ja det bliver spændende, hvad kommunen nu finder på

Kom til at tænke på, hvis skaden er opstået under operation, ikke bliver bedre, kan du søge erstatning

Er selv blevet opereret, hvor det gik galt, kontaktede patientvejleder, fik dem til at køre sagen. Det tog fra start til slut ca. 7 Mdr.

Rigtig god bedring.
Håber du nyder denne dejlige dag, mange til dig.
futtefreja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
YES nu er pensionen hjemme orkide Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 16 01-07-2011 00:52
Nu er FtP hjemme, og hvad nu? Bato Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 18 23-06-2011 11:22
Arbejdsprøvning hjemme? Carmen Spørgsmål ang fleksjob 21 29-08-2010 23:43
Er den hjemme? boowam Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 25-02-2010 19:07
K10 i Ude og Hjemme. Hejdien Dit og Dat 1 29-08-2007 19:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension