K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-05-2010, 11:07   #11
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Jeg er selv rigtigt glad for at komme herinde og får hjælp!
Men jeg har min fagforening til at hjælpe mig og den socialrådgiver mener at det er lidt spildtid, fordi reglerne herinde ikke er opdateret. Men alligevel så hjælper det at være her, for så er man ikke alene og man lærer at forstå reglerne
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-05-2010, 11:47   #12
Mr x
Hjemmevant på K10
 
Mr xs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Indlæg: 216
Styrke: 14
Mr x er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jsn Se meddelelser
Kommunen har helt styr på hvad jeg laver og skriver på nettet.
Har flere gange fået kommentar på det jeg skriver på min egen hjemmeside og blog, men også det jeg skriver her og på andre forums.

Så det har både haft positiv og negativ virkning.
Positivt at de ved jeg har sat mig ind i regler og love, så der er ikke så mange krumspring.
Negativt at de holder øje med hvad jeg skriver.

Jeg går dog med tanken i samarbejde med advokat og andre om at ligge alt online når min sag er afsluttet, da der er sket bevist dokumentfalsk og andre ting. Men er ved at lave en klage over en af lægerne som har lavet denne dokumentfalsk, og ringet til min læge for at presse hende til at ændre min diagnose da hun har en personlig mening om bla. piskesmæld.

Mvh.
Jsn

Hej Jsn

Når du siger det er negativt, de holder øje med hvad du skriver, er løsningen for dig så ikke at oprette endnu en brugerprofil uden at fortælle om hvem du er. Især pga. det ikke kommer "dem" ved hvad du skriver om advokat mm.

Men det hjælper selvfølgelig ikke, hvis du fortæller det på andre forums/hjemmesider.

Mr x
Mr x er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-05-2010, 14:09   #13
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
jeg må lige sige ligesom uffe drengen... hæ hæ hæ (jeg skal lige grine færdigt)......

jeg VED .... MED SIKKERHED TIL MIN: 25 SAGSBEHANDLERE.... der bruger sitet konstruktivt.........

de nedgør ikke brugerene eller sitet. og hvad angår "friskheden" i opdateringer, syntes jeg der ligger vejledning i bunkevis, hvor du bliver dirregeret direkte til den enhed der nu har udstukket de retningslinier du søger........

nu kommer så forskellen.... kan du ikke selv .. er der straks 10-15 hjælpsomme mennesker der guider dig gennem junglen... længere er den såmænd ikke...

denne service får du ikke på jobcentret, af den simple grund, at mange af de ansatte, er laaaangt over normen af klienter... der er simpelthen ikke tid til en pc-mongol som mig...... men det er der HER..... masser af folk har forklaret mig tingene 5-8 gange... uden og kny, eller hentyde til mine manglende evner......

jeg syntes ikke folk skal lade sig kyse, af en behandler som nævner k 10. i den ene eller anden sammenhæng....

i starten troede folk også ..at k 10 det var et sted man gik ind og fik "opskriften" på en f.t.p.......................Dooooooo

hvem i dette land sigter på og gå 5-8-10 tusinde ned i løn ..... hvis der skulle være alternativer der kan fungerer....??????....

mvh den superanalytiske eders ace dk....
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-05-2010, 14:09   #14
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Jeg har aldrig sagt at jeg er på k10, men det behøver jeg nu heller ikke for det ved de udmærket.

Jeg har før fået direkte forbud mod at bruge k10 af en sagsbehandler, i samme ombæring fik jeg da lige af vide at folk her på siden INTET aner om love og §§, og giver fejlagtige oplysninger, og råder folk til helt forkerte ting, men ok hun sys så også at jeg skulle holde op med at gå ind på retsinfo.
Det at hun direkte forbød mig at bruge k10, overraskede mig ikke, jeg var en torn i siden på hende og hendes mange forsøg på ikke at overholde lovgivningen og hver gang hun kom med noget nyt ulovligt kunne jeg afværge det, bla pga K10 (dog ikke direkte hjælp til den specifikke ting, men det at jeg er blevet MEGET klogere efter jeg er kommet her til)

Så for mig har det været lidt en blandet fornøjelse, at de følger med her, jeg har specielt med omtalte sagsbehandler spillet "skak" hun glemte bare lige at jeg havde lige så stor fordel af at hun fulgte med her, som hun havde af at følge med, jeg viste hvad jeg skrev, og jeg viste at det ville føre en reaktion med, og ofte havde jeg en god ide om hvilken form for reaktion der ville komme.

Så det har ikke udelukkende været negativt, men også en fordel.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-05-2010, 14:32   #15
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
det er det der hedder omvendt omvendt pshygologi.....(eller hvordan det nu staves)........

mvh eders ace dk
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-05-2010, 23:42   #16
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
*lol* omvendt omvendt, tja det kan man vel godt kalde det, og dog, for jeg sider ikke bevist og lyver om min sag, eller det der foregår i mit liv generelt, heller ikke for at få en bestemt reaktion fra kommunen, men det at jeg ved (viste for har ikke mærket noget til det, skakspillet, siden den sagsbehandler) at det jeg skriver giver en reaktion, gør jo at jeg naturligvis ved i hvilken retning reaktionen går

Det ikke sådan noget med at jeg har forsøgt at flytte løber (til ofring) i et forsøg på at forvire, for at få plads til at sige skak.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fleksjob - Egen læges indflydelse ? blæst Spørgsmål ang fleksjob 9 13-08-2013 15:00
Ønsker du indflydelse? phhmw Alt det andet 0 09-08-2013 12:53
Efterlønsreforms indflydelse for fleksjobbere? Alpen Fremtiden for fleksjob og førtidspension 4 13-05-2011 20:22
lægekonsulenternes indflydelse på pension MTVRV1 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 22 27-01-2011 00:28
Førtidspensions indflydelse på SU Danielsan Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 24-03-2010 23:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension