K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-05-2010, 23:20   #31
Carl
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 11-12 2009
Indlæg: 14
Styrke: 15
Carl er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Altså så'n for første gang, praktiserende læge, "på den grønne måde" ?
Ja, den læge vi først var inde hos, er helt ny praktisererne læge og startede i det lægehus 1 Maj. Hun kikkede på journalen og 10 sek efter var min kæreste misbruger.
Lægen skulle så ringe til embedslægen og det tog 20 min. Der var min kæreste gået. Det var i tirsdags.
Fredag havde vi fået en tid hos den 3-4 år ældre læge og han bakkede sin kollega op og ville have at min kæreste skulle nedtrappes, først til 45 mg og senere hel ned.
Han fortalte mig i telefonen at der ikke er noget som hedder "Kronisk Bækkenløsning". Gad vide om han vil skrive under på det på fredag, når min kæreste skal starte med at komme ud af hendes "misbrug"
Jeg har sagt til ham at hvis hun ikke kan rejse sig, så må han på hjemmebesøg!

Det eneste gode der er ved lægerne dernede er at min kæreste kommer på en smerteklinik, men de kan ikke vente på at smertekliniken tager over.
Den første læge ville sende hende til et misbrugscenter.

Fanme godt hun ikke har kræft, for så havde de vel også ment at hun var misbruger.

Jeg har aldrig været så harm i mit liv som jeg er lige nu!!!
Carl er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kronisk syg og Arv Bruger9 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 22 12-09-2013 00:34
Kronisk depression kisser72 Alt det andet 4 13-01-2012 01:13
Hvilken § Rådvild Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 28-10-2011 07:55
kronisk Bassemanden Alt det andet 9 07-07-2010 09:44
Er du kronisk smertepatient? Syrene Alt det andet 2 24-11-2008 02:07




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension