K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-02-2011, 15:39   #21
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af L.S. Se meddelelser

Og viceværten i øvrigt er skidebange for at sige noget til nogen af dem, så dine, og måske andres klager, bruges til bunden af hamsterburet.
Det er vist sjældent, at en vicevært har noget med beboerklager at gøre.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2011, 16:41   #22
Stueplanten
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-05 2009
Lokation: Dannevang
Indlæg: 258
Styrke: 15
Stueplanten er ny på vejen
Ja, det er sådan noget hvidt savsmuldstapet. Synes det ville være fjollet at det hele skulle males over allerede. Men det må viceværten vel afgøre.

*Gid det var farven på skraldespandene der var problemet. Nej det er støjende nabo og uvenskab i denne hashrede hvro alle udover jeg ryger, og der kommer forskellige folk og køber skidtet.
Da jeg af psykiske årsager ikke tåler meget uro, er det mig og ikke dem der er noget i vejen med. Så jeg må flytte. Men det kan jo være svært at finde et roligt sted medmindre man har råd til at købe sit eget hus. Det bliver svært på kontanthjælp
Stueplanten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2011, 17:33   #23
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Atha Se meddelelser
Ja, det er sådan noget hvidt savsmuldstapet. Synes det ville være fjollet at det hele skulle males over allerede. Men det må viceværten vel afgøre.

Super, at det er savsmuldstapet, hvor det er let at reparere småhuller, som L.S. og jeg beskriver det.
Men selvfølgelig er det viceværten, der afgør om det er ok.


*Gid det var farven på skraldespandene der var problemet. Nej det er støjende nabo og uvenskab i denne hashrede hvro alle udover jeg ryger, og der kommer forskellige folk og køber skidtet.
Da jeg af psykiske årsager ikke tåler meget uro, er det mig og ikke dem der er noget i vejen med. Så jeg må flytte.

Føj, et sted. DET må være et godt argument for at modtage hjælp til at flytte.
Krydser fingre for at det lykkes :-)
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2011, 20:35   #24
Stueplanten
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-05 2009
Lokation: Dannevang
Indlæg: 258
Styrke: 15
Stueplanten er ny på vejen
Det er et af kommunens akutboliger. Så de har såmænd på en møde selv proopet mig ind i denne lejlighed. Jeg er ikke i tvivl om at de ved, at dette sted er et af de mere kendte steder i byen. Altså kendt for stoffer/hash. Det er da heller ikke noget der kommer bag på mig. Det er jo sansynlig at akutboliger beboes af misbrugere. Da jeg flyttede ind foregik der ingen handler her, så vidt jeg fik at vide. Men det går der nu.
Nu skal det ikke forståes som at jeg har ondt i røven over at folk ryger lidt hash.
Stueplanten er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Indskud til lejebolig - privat Jamse Spørgsmål ang Førtidspension fra før 2003 3 14-01-2013 14:34
indskud og boligstøtte på en FTP nille60 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 19 27-05-2011 07:44
indskud tilbage ? nille60 Alt det andet 6 07-05-2010 18:17
hjælp til indskud? buster Alt det andet 6 21-10-2009 12:45
hjælp til indskud! Susana Alt det andet 3 21-06-2009 12:51




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension