K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-09-2010, 09:23   #1
p.o.
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Indlæg: 1
Styrke: 0
p.o. er ny på vejen
Er der nogen som kender lægekonsulent, Per Blicher Hansen fra Gribskov kommune.?

Hej Alle.;-)

Jeg søger personer som kender til denne lægekonsulent, da jeg lige har modtaget en udtalelse/vurdering vedr. psykiatrisk undersøgelse, hvor der underligt nok - pludselig optræder helt nye lidelser, som jeg ikke selv er bekendt med...?
Vigtige detaljer mangler, og hvis jeg ikke drikker eller ryger...så er min chance for at få arbejde som flekser, total åben og mit liv vil vende om til, at blive et lykkeligt liv med masser af energi og sikkert også fri for de mange kroniske smerter......og så er min bonussøn sikkert også kommet i behandling for sin diagnose, PTSS....som ingen kommune har villet røre ved de sidste 4 år, men nok efter han har været i døgnpleje og ungdomsfængsel for alt det kriminaltet som han er sigtet for.......Suk, jeg glemte jo lige at nævne den bedre halvdel af mig....min sygemeldte kæreste som i Tirsdags modtog en uansøgt opsigelse fra sit arbejde, da tiden for hendes sygemelding trækker ud, efter en faldulykke på arbejdet.!

For at holde modet oppe, og det er til tider mega svært... har jeg stiftet facebook gruppen, Syg i Gribskov og derigennem, får jeg "afløb" for mine fustrationer, da jeg nu har åbnet op for debat og stormøde via en lokalavis og en kanon god journalist som følger vores fælles protest imod den behandling, vi syge modtager i Gribskov.

Hvis nogen kender til denne lægekonsulent, så ville jeg sætte meget stor pris på oplysninger vedr. hans arbejde som lægekonsulent. :-)

Forsat go´ søndag.!

Kh. p.o.
p.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2010, 13:53   #2
Charliza
Elsker at være her på K10
 
Charlizas avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-08 2010
Indlæg: 62
Styrke: 14
Charliza er ny på vejen
Hej P.O

Det lyder da ikke ligefrem som den mest kompentente lægekonsulent, tak skal du ha' en smøre.

Jeg kender intet til hverken omtalte kommune eller lægekonsulent, men vil bare ønske dig, din kæreste og bonussøn, al mulig held og lykke på jeres videre vej. Jeg håber der er nogen her inde der kan hjælpe dig

Kh C
Charliza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2011, 07:55   #3
steenh
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 22-02 2011
Indlæg: 1
Styrke: 0
steenh er ny på vejen
hej jeg skriver angående per Blicher hansen. jeg kunne heller ikke finde en læge der hedder sådan. denne har på jobcenter ligeledes skidt grundigt i nælderne. i min sag hos jobcenter, har denne undladt at læse jurnaler fra rigshospitalet som jobc har modtaget, men derimod kikket på 6 år gamle jurnaler og konkluderet at der intet er ændret i min sag. denne læge burde ikke have tilladelse til at kalde sig læge. mvh steen

a jeg kender denne kvaksalver hi hi hilsen steen

Sidst redigeret af Stezu; 22-02-2011 kl. 09:14. Årsag: indlæg lagt sammen - brug venligst redigerfunktion ved rettelser og tilføjelser
steenh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2011, 10:59   #4
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Før man klandre lægen lyder det til at I ber om aktindsigt, dokumentation på, hvilke dokumenter lægen har haft til rådighed.

Desværre er det ofte sådan at sagsbehandler KUN vedlægger dokumenter der bakker op om egen begrundelser, feks fratagelse af sygedagpenge.

Derfor; søg aktindsigt i de dokumenter der har være forvidst/fremlagt lægekonsulenten!

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
kender nogen den nye lov? jette2 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 14-05-2011 20:15
nogen der kender sanne mor Alt det andet 7 06-12-2010 09:38
Nogen der kender Job og råd ? tbbe´s kæreste Alt det andet 5 31-10-2010 21:12
jo jo , ingen der kender nogen , der kender.. o.s.v. helle4 Politik og Samfund 7 06-12-2008 16:43
Gribskov Kommune viser interne referater Kimse Dit og Dat 19 22-08-2008 00:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension