K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-02-2011, 18:11   #11
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
du laver da abre alle de faceboook profiler du vil det er skam let nok undskyld for off topic
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2011, 09:10   #12
Poeten
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 12-12 2009
Indlæg: 13
Styrke: 15
Poeten er ny på vejen
Smile Der findes en Facebook-gruppe..

Gruppen har eksisteret flere år efterhånden og har på nuværende tidspunkt over 1100 medlemmer.
Jeg havde ikke det store overblik over meningen med gruppen, da jeg skabte den. Jeg var bare træt af den måde førtidspensionister bliver set på af både politikere og uvidende debattører rundt om på nettet.
Gruppen har udviklet sig. Den er blevet til en slags info-stand for førtidspensionister. Jeg bestræber mig på at linke til alle relevante artikler, debatindlæg osv. om førtidspension.
Ind imellem opstår der debat på væggen, når andre førtidspensionister slår noget op eller kommenterer de links jeg har sat ind.

Det har hele tiden været og er stadigt mit mål, at gruppen skal være et seriøst debat- og infosted. Selvfølgelig kan man omtale sin egen situation og tage udgangspunkt i det man selv kender, men lange sygehistorier tror jeg får folk til at opgive læsningen ret hurtigt. Det gør jeg i hvert fald selv. Har man lyst at fortælle sin historie er der dog en debat-afdeling i gruppen, som er mere velegnet til lange indlæg end væggen er.
Det er også et håb for mig, at gruppen vil være præget af argumenter og relevante tænksomme indlæg. Mange grupper på Facebook fungerer som skingre skrigekor og det ser jeg ikke rigtig nogen mening med, for selv med seriøse henvendelser er det meget svært at få medier og politikere i tale. Med rasende udfald blottet for argumentation, er man sikker på slet ikke at opnå noget!

Du er hermed inviteret til at komme ind i førtidspensionist-fællesskabet på Facebook

Er du interesseret, hedder gruppen:
Bedre vilkår for førtidspensionister
Poeten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2011, 11:47   #13
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
Mr X skriver :

Citat:
Facebook skaber socialt netværk, men FB er smart, for de har også skrevet i deres betingelser, at alt hvad man skriver af info/oploader af foto bliver deres. Alle disse oplysninger sælger de til forsikringsselskaber og markedting firmaer.
Netop DET du skriver der, fik mig til at LADE VÆRE med at oprette en profil,
trods massive opfordringer fra alle i omgangskredsen.

Det er muligvis min udprægede paranoia, der gør sig gældende,
men jeg vil ikke risikere noget.

Desværre glemmer de fleste at læse betingelserne,
inden de opretter profilen, og dermed er der mange,
der slet ikke er klar over det, du skriver her, Mr. X.
__________________
Der er SÅ mange SØDE mennesker på K10
Obesa cantavit, den fede kvinde har udtalt sig (frit oversat af Florken)
Førtidspensionist pr. 01/01/-2011
Der er ingen FREMTID i at bruge NUTIDEN til at ærgre sig over FORTIDEN
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jeg er hvad jeg tænker Bia Accept fra vores omgivelser 7 22-09-2013 18:55
Hvem tænker på fleksjobberne? isteen Politik og Samfund 30 05-06-2010 11:22
Hvad tænker de på? Lizzy Det er da strengt ! 4 09-04-2010 15:24
Endelig nogen, der tænker på os!!!! zuza Politik og Samfund 0 13-08-2007 12:17




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension