K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-01-2012, 15:02   #11
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
Du kan jo ikke komme fordi du har en tid andet sted og sådan er det bare. Jeg ville gå til
chefen med det samme.
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom
Vej86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2012, 16:10   #12
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Jeg ville totalt ignorere telefonsamtalen og så sende sb en mail, eller aflevere et brev ved skranken på jobcenteret.

Skriv f.eks.:
"Jeg har modtaget brev med indkaldelse til møde xx/x, men da dette falder sammen med en forundersøgelse til en høreforbedrende operation kan jeg desværre ikke møde denne dato på dette tidspunkt.

Jeg håber ikke, at dette er et problem og imødeser en ny indkaldelse til møde på en anden dato.

Med venlig hilsen FrkSilverfox"

Og så vedlægger du kopi af indkaldelsen til forundersøgelsen.

Send det som en mail, eller aller bedst, aflever det personligt ved skranken i jobcenteret og få en kvittering på, at det er modtaget.

Fordi, at hvis sb så anser det for et problem, så skal hun gøre dig opmærksom på det skriftligt, og hvis du får påstanden om, at miste kh på skrift, så kan du gå videre med den.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2012, 16:12   #13
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af vovse Se meddelelser
jeg ville totalt ignorere telefonsamtalen og så sende sb en mail, eller aflevere et brev ved skranken på jobcenteret.

Skriv f.eks.:
"jeg har modtaget brev med indkaldelse til møde xx/x, men da dette falder sammen med en forundersøgelse til en høreforbedrende operation kan jeg desværre ikke møde denne dato på dette tidspunkt.

Jeg håber ikke, at dette er et problem og imødeser en ny indkaldelse til møde på en anden dato.

Med venlig hilsen frksilverfox"

og så vedlægger du kopi af indkaldelsen til forundersøgelsen.

Send det som en mail, eller aller bedst, aflever det personligt ved skranken i jobcenteret og få en kvittering på, at det er modtaget.

Fordi, at hvis sb så anser det for et problem, så skal hun gøre dig opmærksom på det skriftligt, og hvis du får påstanden om, at miste kh på skrift, så kan du gå videre med den.
lige i skabet! :d
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2012, 16:24   #14
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ricky M. Se meddelelser
lige i skabet! :d
Takker.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2012, 13:21   #15
FrkSilverfox
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-03 2011
Lokation: Aalborg
Indlæg: 211
Styrke: 14
FrkSilverfox er ny på vejen
AAAAARGH!

Var inde og aflevere et brev meget magen til det Vovse opfordrede mig til at skrive, vedlagde et kopi af min indkaldelse!
Det gjorde jeg da de åbnede kl. 9

Nu har min SB lige ringet og sagt at hun står ved det hun sagde i telefonen (fjerner min kontanthjælp) Og da jeg så sagde at jeg ville have det på skrift sagde hun " det ved du jo godt ikke er muligt. Vi kan ikke sende breve til alle nasserøve der ikke gider lave noget for deres penge" HVAD SKETE DER LIGE!!!!!!

Jeg har jo ikke mulighed for at bevise sådan noget svineri!!!
__________________
Well done is better than well said.
FrkSilverfox er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2012, 13:26   #16
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af FrkSilverfox Se meddelelser
AAAAARGH!

Var inde og aflevere et brev meget magen til det Vovse opfordrede mig til at skrive, vedlagde et kopi af min indkaldelse!
Det gjorde jeg da de åbnede kl. 9

Nu har min SB lige ringet og sagt at hun står ved det hun sagde i telefonen (fjerner min kontanthjælp) Og da jeg så sagde at jeg ville have det på skrift sagde hun " det ved du jo godt ikke er muligt. Vi kan ikke sende breve til alle nasserøve der ikke gider lave noget for deres penge" HVAD SKETE DER LIGE!!!!!!

Jeg har jo ikke mulighed for at bevise sådan noget svineri!!!
Sikke dog et skræk eksemplar af en sagsbehandler, og sådan en skal der klages over for hun er ikke værdig til sådan en stilling.

Ring hendes leder op og forklar hvad der er sket, mon så ikke hun bliver sat på plads. Evt også en skriftlig klage.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2012, 14:18   #17
Hygeria
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-10 2007
Alder: 47
Indlæg: 162
Styrke: 17
Hygeria er ny på vejen
Har desværre ingen gode råd, men ville bare lige sige, at jeg er dybt chokeret over den behandling du får!!! Hva bilder hun sig dog ind

Nej du har ikke bevis for det hun har sagt til dig i tlf, men du har bevis på, at du har indleveret brevet med kopi af indkaldelse til undersøgelsen på hospitalet - og det må da for dælen være nok!

Jeg ville helt klart klage til lederen og gerne med kopi af det brev samt indkaldelsen som du har afleveret til din inkompetente og ubehagelige sagsbehandler!

Sender dig lige et stort
Hygeria er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2012, 14:21   #18
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Hvis du bliver trukket, anker du...

Men start med at kontakte hendes chef - eller skriv til borgmesteren.
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2012, 14:26   #19
denuheldige85
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2010
Indlæg: 71
Styrke: 14
denuheldige85 er ny på vejen
Få fat i din fagforening straks!!!
Det er de bedste til at hjælpe
dig med hvad du præcis skal gøre...!
denuheldige85 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2012, 14:28   #20
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hygeria Se meddelelser
Har desværre ingen gode råd, men ville bare lige sige, at jeg er dybt chokeret over den behandling du får!!! Hva bilder hun sig dog ind

Nej du har ikke bevis for det hun har sagt til dig i tlf, men du har bevis på, at du har indleveret brevet med kopi af indkaldelse til undersøgelsen på hospitalet - og det må da for dælen være nok!

Jeg ville helt klart klage til lederen og gerne med kopi af det brev samt indkaldelsen som du har afleveret til din inkompetente og ubehagelige sagsbehandler!

Sender dig lige et stort
Skriv et brev til jobcenterchefen hvori du beskriver hele forløbet, kort og kontant, ingen følelser eller noget, kun fakta.

Husk, at skrive, at det er en klage over sb, da det skal fremgå tydeligt, at det er en klage.

I samme klage synes jeg så, at du skal bede om, at få en anden sb, da du ikke mener, der kan komme noget godt ud af et fremtidigt samarbejde med en person, der er så negativt stemt.

Mit bedste råd til dig er, at fremover bør du lade være med, at tage din telefon når sb ringer.
Skulle det ske, at du kommer til at tage den, så må du være kort og kontant og sige, at du ikke har mulighed for at tale lige nu men, at hun er velkommen til, at skrive til dig.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ministerier får fjernet kritik fra høringssvar 1970girl Politik og Samfund 5 17-12-2012 03:29
En dum regel er blevet fjernet. Debutanten Politik og Samfund 3 21-05-2012 08:36
Har du fået fjernet visdomstænder? Ninja Dit og Dat 24 27-11-2011 15:39
Galdeblære fjernet nille60 Alt det andet 11 09-11-2010 17:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension