K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-09-2008, 23:28   #11
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
haha, tror sku ikke Hyanna kan undvære dig.. så mon ikke du bliver her. jeg kan allerede se at I bliver en gevinst for siden her, som er fuld af dejlige mennesker som orker at hjælpe.
tak for jeres store arbejde med at hjælpe mig, jeres forslag lyder lidt mindre rodet end mit eget.
så må jeg se om jeg kan finde ud af hvilke bilag det er I henviser til.. :-) det prøver jeg lige.
tusind tak for hjælpen. jeg skal få det afleveret i morgen. personligt på kommunen.

men jeg er da ked af at medvirke til at I får mere ondt og flere smerter. I eller dig Hyanna må passe på dig selv også.. selvom jeg godt kender til det at ville hjælpe.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-09-2008, 23:45   #12
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Nej, bare rolig - Viper er her sågu endnu den flab

De første bilag, er de to breve, som er dateret den 3. september - ja, jeg ved sq det er svært, har selv siddet og rodet rundt som en gal - Det er ulige lettere at sidde sammen med den man skal hjælpe, for så kan man spørge og begge ved hvad er hvad, right?
Har du en printer med kopieringsfunktion, eller er alle bilagene (breve fra kommune og alt det du omtaler i din klage) inde på din pc?
Du må altså ikke få skyldfølelser, vel . det er en udsøgt fornøjelse at hjælpe dig, for har lært noget om hvordan Kommunen også har snydt mig så vandet driver, så jeg ska' sq selv i gang med en række klager og så må vi tage den med borgmesteren, hvis du orker.

Hyanna .... Viper, den flab, sender sine hilsner
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-09-2008, 23:58   #13
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
ja, jeg sender alt ned til min mands pc nedenunder, så printer vi løs..
ja, det kan være vi bliver nødt til at klage direkte til borgmesteren, jeg har jo da læst at han drager omsorg for sine borgere, jeg tænker på episoden med pigerne på gundestrup grillen som blev røvet, så for at vise sin støtte til dem, deltog borgmesteren i isspisningskonkurrence.., jeg mener endog han vandt.
måske skal vi skrive direkte til den nye kommende direktør. inden han får fuld indbakke.. :-)
jeg skal også have hanket op i min mand, for hans sag ligger åbenbart også og samler støv. hans midlertidige pension skal genoptages, og tilbage i juli har kommunen sendt brev til arbejdsskadestyrelsen at hans sag er sendt videre til jobcenteret. nu er vi snart i oktober, og inden vi ser os om, er det ½ år som arbejdsskadestyrelsen udsatte hans endelig afgørelse fra dem, gået.
men vi er jo lidt nervøse for hvad de finder på af narrestreger på den kommune der. og om vi får den samme sagsbehandler.. gud forbyde det.
min mands arbejdsskade i ryggen er klart blevet værre siden sidst, og psyken er ændret, så forhåbentlig ryger hans sag nemt igennem.. men jeg har jo også her på k10 læst de mest utrolige ting. så intet kan jo overraske.
tak for hilsner og send masser tilbage.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2008, 09:50   #14
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Smile Kære Huldra

Kan se du er på. Har du fået styr på din klage? Hvis du har spørgsmål, du mener jeg kan hjælpe dig med, så bare spørg. Jeg skal nok holde linjen åben

Hyanna
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2008, 20:46   #15
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Så kom der endelig en aktindsigt fra beskæftigelsesnævnet.

deri lå en mail udvekslet imellem min jobkonsulet som skrev afslutningen på min arbejdsprøvning. og min sagsbehandler som fastholder sin ide om de 30 timer.

mailen lyder som følger.

citat:
Hej XXX

Huldra! har fortalt mig, at hun holdt fri hver onsdag, hvilket åbenbart ikke stemmer overens med det, hun har aftalt med yyy ( hende som var konsulent, og kom ud på arbejdspladsen for at se et par gange).

yyy fortæller mig, at Huldra! ikke har haft fri om onsdagen efter aftale med hende. YYY fortæller også at hun ved, at Huldra ikke holdt fri om onsdagen i starten af perioden, hvorfor arbejdstiden ikke kun er nået op på de 24 timer ugentligt, men snarere 30 timer. Dette må anses for at være en vigtig detalje i forhold til fremtidig forsørgelse, tænker jeg.!
venlig hilsen
zzz.

citat slut.

hold da op, hvor kan jeg blive i dårligt humør af sådan en mail, som jeg nok slet ikke skulle have haft set.
Det hed sig jo, at ZZZ og YYY var til for at hjælpe mig..
nå men, min arbejdsprøvning var ligesom opdelt i 2 perioder, jeg skulle have været 2 steder, men blev forlænget med betingelse om at jeg skulle have tilføjet et nyt arbejdsområde. hvilket var posthuset. det betød at jeg skulle være der om lørdagen istedet for om onsdagen. jeg har aldrig påstået at jeg har haft fri hver onsdag i hele perioden, og jeg har jo også skrevet fremmødeskema, og dagbog som de ikke rigtig gad se på..
jeg føler mig med den mail udsat for påstand om at jeg lyver, og at jeg forsøger at snyde.

samt at jeg reelt ikke har fået chancen for at bevise min arbejdsevne da formålet kun har været at smide mig ud af sygedagpengesystemet, da jeg for længst var gået over tid, og de ikke fik refusion..

jeg har bare sådan en lyst til at skrive en meget vred mail til ZZZ, og spørge hvad f.. hun har gang i..

tænk at de skal være 3 mennesker om at lave arbejdsprøvning af borger. og så alligevel ikke udrette noget særligt.

udover det, så mangler alt papir omkring min arbejdsskade, og brevveksling med min fagforening i sagens akter.. så jeg har lige 14 dage til at rydde sammen på alle mine papirer omkring sagen, så sender jeg det hele til beankenæv.

hvordan syntes I andre at den mail ser ud?? jeg har jo lidt farvede briller på..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2008, 22:21   #16
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
NEJ, Huldra .... SE AT KOMME UD AF STARTHULLERNE .... DER ER STORE GRIMME UGLER I MOSEN (undskyld ugler)!!! .... Kender dem! .... De er ude på at mistænkeliggøre dig ... Hvorfor ellers den med at du ikke skulle have meddelt dem at du holdt fri om onsdagen osv. !!!!!?

Nul Huldra, du VED jo de skal spare, så de vader på dig, gør de!!!!

Og det skal du f...'me ikke finde dig i!!!!!

Læssevis af kram Hyanna

Jeg skriver en pm til dig i morgen!
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.

Sidst redigeret af Hyanna; 14-11-2008 kl. 22:59. Årsag: PS
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2008, 01:50   #17
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Huldra hvad med den arbejdsgiver du var hos kan denne ikke bevidne at du holdt fri om Onsdagen ?

Og ja jeg syntes da bestemt at du skal skrive en mail til din sagsbehandler (gerne med en skrivelse fra arbejdsgiver om at du holdt fri om Onsdagen)

Skriv det som en klage over sagsbehandlingen og send den til borgmesteren også ...

Og hvis du kommer i ny arbejds prøvning så skriv jobdagbog og send den hver 14 dag til jobkonsulenten og bed om at få den lagt i din sag, hun vil frabede sig dette, men det skal du hoppe op og falde ned på , den skal ind i din sag når du beder dig om det, og på den måde kan de ikke lave et stunt som det du her omtaler....

Og hvis der mangler papir i din sag så skriv også det i meget kontakte vendinger, lad det endelig skinne i gennem at du ikke tager dig af deres shit og at de vil få kamp til stregen ....

sådan nogen klaphatte
  Besvar med citat
Gammel 16-11-2008, 15:06   #18
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
tak hyanna og hejdien.

I to giver energi til at kæmpe..
jeg medtager jeres gode råd i min kamp..

og tror jeg laver en klage til chefen og borgmesteren, når jeg har fundet det som mangler og sendt til be..ankenævn. sammen med div. citater fra avis og andet.

tak for hjælpen
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Odsherred får borgerrådgiver Huldra Politik og Samfund 2 27-06-2011 08:57
nye spareideer i Odsherred Huldra Politik og Samfund 2 13-04-2010 05:15
alle jer i odsherred. Huldra Alt det andet 1 18-01-2010 19:02
fejl i 9 ud af 10, odsherred Huldra Alt det andet 1 02-12-2008 17:41
Borgmester i Odsherred Hyanna Dit og Dat 3 17-10-2008 17:58




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension