K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-01-2013, 00:05   #21
havmanden60
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-12 2011
Indlæg: 295
Styrke: 13
havmanden60 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af maruus Se meddelelser
WHAST THE HECK -
Holbæk eller andre små småbyer i " oplandet"
Kan sgu sagtens genkede situationen, før jeg blev flekser, blot som arbejdsledig i 8oerne/90erne - alting gentager sig (satnenedme) Hvilken vrede og erkendelse af armod og følelse af afmægtighed der gentager sig for de nye unge
i samme situation som dengang.

Og for hvad- blot for at stille teknokraterne tilfreds- de fatter alligevel ingenting, de ved ikke hvad armod bringer med sig.
det er rigtigt maruus sådan er det -- der er ingen der gider os - alt deres *** om job - og ansvar - og så alle de jubbier der ødelægger alt - også her -- ha et godt nytår trods alt
havmanden60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-01-2013, 02:40   #22
Buddha
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-09 2011
Lokation: Jylland
Indlæg: 195
Styrke: 0
Buddha er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af maruus Se meddelelser
WHAST THE HECK -
Holbæk eller andre små småbyer i " oplandet"
Kan sgu sagtens genkede situationen, før jeg blev flekser, blot som arbejdsledig i 8oerne/90erne - alting gentager sig (satnenedme) Hvilken vrede og erkendelse af armod og følelse af afmægtighed der gentager sig for de nye unge
i samme situation som dengang.

Og for hvad- blot for at stille teknokraterne tilfreds- de fatter alligevel ingenting, de ved ikke hvad armod bringer med sig.
Forskellen på krisen i 80´erne og idag,er at i 80´erne havde man ondt af arbejdsløse og folk på overførselsindkomst.
Buddha er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-01-2013, 15:48   #23
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Buddha Se meddelelser
Forskellen på krisen i 80´erne og idag,er at i 80´erne havde man ondt af arbejdsløse og folk på overførselsindkomst.
Det følte jeg godt nok ikke noget til ,folk blev sat i "dum i arbejde" og sangen den gang hed ,der var arbejde hvis man ville arbejde.
Det sådanne jeg husker det.

Jeg syntes nu ikke det er ok at smadre sin bil for at få kontant hjælpe.og er det det han har gjordt i steden for at sælge den og leve for beløbet,så var det vel rimeligt at angive en før værdi som udgør det der skal være tilbage betalingen for at få kontant hjælp her og nu.

Der skal være lige regler for alle.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-01-2013, 17:44   #24
Experimental
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2010
Indlæg: 303
Styrke: 15
Experimental er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af halse Se meddelelser
Nu er du en svær mand at tage alvorligt , da dine indlæg næsten altid er gennemsyret af ironi og sarkasme :-)

Men ja , jeg kan dæleme godt forstå nogle engang imellem mister besindelsen.

I øvrigt tillykke med sejren vedrørende velfærdsstatens afvikling. Den kamp vandt du for år tilbage.

Hvorfor blive ved at hovere ?
Hvis den var til mig, så skal jeg ikke tages alvorligt som sådan. Jeg har kun en hobby og det er at spille skak - imod mig selv. Så jeg antager bare alle mulige og umulige dispositioner og synspunkter. Hvis nogen diskuterer med mig eller jeg er nysgerrig på et emne så bliver det bare til kinesisk skak og så fremdeles med nogle overførings og manipulationsteknikker. Det er ikke andet end et sindrigt spil for mit vedkommende. Jeg stoppede med at tage min medicin da jeg opdagede alle andre var sindssyge i den der verden udenfor. I det mindste har jeg den konkurrencefordel at jeg er certificeret!

Tilbage til emnet..
Men sørg nu bare for at parkere bilen udenfor borgerservice alligevel. Det er bare uhøfligt sådan at komme brasende. Det er altså ikke en Gevalia reklame med "Hvad byder du uventede gæster.." selvom man kan forstå desperationen, hvis det handler om helt basalt mad og husly. Ingen kan jo dømme en sulten mand for at stjæle. (Retsprincip, Bischmark osv.) Selvom det her ikke lyder som en af slagsen.

Prøv nu at være lidt glade derude, selvom det er svært når man føler man hutler sig igennem tilværelsen. Det vil også skabe mere forargelse hos de der borgerlige og resten af de fede katte.. "Hvad fanden bilder de sig ind at smile imens vi sidder her med alle vores friværdier, pensionsformuer, audier, plastikbimboer og sommerhuse og stadig er så forbandet stressede og ulykkelige!" .. ;-)
__________________
Socialdemokratiet: ARBEIT MACHT FREI.
Experimental er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-01-2013, 23:15   #25
halse
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2008
Indlæg: 883
Styrke: 17
halse er rigtig godt på vej
Experimental , du er nu en sjov fætter.

Jeg er ikke i tvivl om du har hjertet placeret på rette sted. Det er det jeg mener med man ikke skal tage dine indlæg for pålydende.

Mon ikke alle har gennemskuet ironien.
Jeg kan i hvert fald ikke lade være med at smile når jeg læser dine indlæg , ment på den gode måde :-)
halse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-01-2013, 00:13   #26
Takecare
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-12 2012
Indlæg: 76
Blog Indlæg: 3
Styrke: 12
Takecare er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Experimental Se meddelelser
Jeg vil krafteddermame bare indlægges på psykiatrisk afdeling igen. Hele verden er blevet sindssyg. Derinde ved jeg i det mindste at folk får medicin for det.
Du har ret at hele verden er blevet sindsyg
Takecare er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nogen der friske på lidt mand-til-mand.. Chas Politik og Samfund 1 13-06-2012 22:18
2 socialrådgivere overfaldet på borgerservice Evaave Politik og Samfund 13 19-03-2012 13:52
Udfyldning af papirer til borgerservice LOS Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 10-12-2011 21:10
Jeg er så vred så vred! Ragdoll Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 16 13-09-2010 15:33




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension