K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-11-2010, 00:52   #11
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Sandie75 Se meddelelser
Jeg spurgte også politiet om vi ikke kunne anmelde sagsbehandler for falsk anmeldelse, men de er sgu nogen kommunale rø********* så de siger, at vi jo ikke kan bestemme hvad andre føler sig truet over, men politiet gør det automastisk hvis de finder grund for det.
Men sidder et eller andet sted og håber på pressen vil tage historien.!
En sagsbehandler som indgiver en falsk anmeldelse, hvilket kan give op til 4 år. Især når man kigger på h*n sidder i en magtfuld position.

En politibetjent som nægter at gå videre med sagen.
Det er sgu da uhyggeligt.

Du skulle ved alle tilfælde ikke have optaget politiet.??
Ellers kunne det være lidt ekstra til pressen, hvis du forsøgte at melde sagsbehandleren igen og du så optog det denne gang.

Mvh.
Jsn
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2010, 01:04   #12
Sandie75
Hvor skulle jeg ellers være
 
Sandie75s avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-01 2010
Indlæg: 185
Styrke: 15
Sandie75 er ny på vejen
Maj-Britt: Som Vovse skriver længere nede er Ringsteds borgmester ikke sådan til at danse med, jeg har sendt ham en del klager og han henviser mig bare til at tage den med jobcenteret, så ham kan vi ikke bruge til noget.

Med mindre, at presse ham med medierne/pressen og så i det vi har det på bånd, hvis han kan sidde overhørig igen, så kan man bringe den videre.


LUM: Politiet sagde godt nok, at hvis vi kunne dokumenterer at det er optaget den dato, så kunne det godt bruges og i og med at man ikke kan spole på min diktafon, så burde den kunne indgå som bevis.

Jeg vil gøre som du siger, med at anmelde kommunen, det syntes jeg lyder som en god ide, tvivler nu på at politiet gør noget ved det, men det er et forsøg værd.


Vovse: Ohhhh yarh du kender lige så meget til den mand der sidder på en så betydningsfuld post, han er ikke særlig empatisk.


jsn: Nej desværre har jeg ikke optaget politiet, meeeen det kan vi nå endnu, og endnu bedre hvis jeg tropper op dernede. Kan jo optage afhøringen på diktafon...hehe
Sandie75 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2010, 01:13   #13
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Sandie75 Se meddelelser

Vovse: Ohhhh yarh du kender lige så meget til den mand der sidder på en så betydningsfuld post, han er ikke særlig empatisk.
Inden jeg gjorde mig mine egne erfaringer troede jeg faktisk at han var ok.

Han har jo boet i byen altid (tror jeg, han boede her ihvertfald som dreng), han har leget med min fars brødre.
Hans far var dyrlæge, og behandlede vores hunde m.m. gennem 3 generationer.

Så jeg havde faktisk forventet lidt mere empati, men jeg blev klogere.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2010, 01:15   #14
Sandie75
Hvor skulle jeg ellers være
 
Sandie75s avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-01 2010
Indlæg: 185
Styrke: 15
Sandie75 er ny på vejen
Ja jeg regnede sådan set også med noget støtte de andre gange jeg har klaget til ham, men han siger bare at det er kommunes ansvar.... Typisk
Sandie75 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2010, 02:26   #15
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Sandie75 Se meddelelser
LUM: Politiet sagde godt nok, at hvis vi kunne dokumenterer at det er optaget den dato
Se det der er jo faktisk end og MEGA meget nyttig info for alle os andre... under samtalen med sagsbehandler skal vi lige huske at spørge efter hvilken dato det er i dag eller starte med at konstatere at det er den og den dato kl det og det, og at man er på vej til møde med xxx.

Jeg kom i øvrigt til at tænke på... aktindsigt, måske det var en ide at bede om at få det lige nu (ikke en fuld, bare fra sidste gang du fik) sagsbehandler har jo pligt til at notere, måske der er noget der i kan bruge, om ikke andet så en tur til datatilsynet for ukroekt notering... kan i nu få den ændret, via optagelsen (eller dvs tilføjet) kan det jo også bruges i forhold til politianmeldelse, altså lige en ekstra tak stærkere, det er jo ikke så dårligt, og da slet ikke hvis du kan få pressen med.

Politi nægter anmeldelse trods beviser... feeed overskrift
xxx politi nægter at modtage en syg borgers poltit anmældelse, om falsk anklage, til trods for borger har flere beviser på at have været udsat for falsk anklage af xxx kommune.

Se det (noget i den stil) ser jo hamrende godt ud, for en kommune, endnu bedre er det liiige at minde befolkningen om den sag, når næste valg nærmer sig

Nå ja drømme har man jo altid lov til (endnu da)
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2010, 09:19   #16
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Når jeg sender en klage til min borgmester, der ikke er den skarpeste kniv i skuffen, så sender jeg samtidig til alle byrødder, hvilket han ved.

Det virker til at han langt bedre forstår klagerne på den måde
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2010, 09:56   #17
hopper
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-09 2009
Indlæg: 322
Styrke: 15
hopper er ny på vejen
Jeg bliver rassende når jeg læser det her...

Jeg har selv flere gange fortrudt at jeg ikke har optaget min samtale med sagsbehandler, da hun efter vores samtaler skriver nogle løgn historier vi ALDRIG har snakket om...

Du SKAL helt klart gå til pressen med det, det skal stoppes NU, sådan fungere det desværre i alle kommuner.
Systemet er så korrupt at det er til at brække sig over...

Jeg har selv skrevet til tv2øst flere gange, men de reagere desværre ikke på mine henvendelse.

Men hvis vi er nogle stykker der står frem kunne det være vi bliver HØRT...
hopper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2010, 10:06   #18
beha
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-03 2009
Lokation: Sydsjæland
Alder: 67
Indlæg: 146
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
beha er ny på vejen
Jeg har en Digtal diktafon, som automatisk sætter dato på, den har jeg brugt og kørt det over via computer til en Cd.

Jeg kan fortælle at jeg engang hos min gamle sagbehandler, fik at vide at der var mange der ikke kunne bevise at de var syge, og det må hun forholde sig til.

Jeg spøger om hun da tro at jeg ikke er syg, hvor til at hun sige at hun ikke har beviser på det, men kun mine ord for at jeg er syg.

Jeg siger at hvis der er sådan at hun vil se beviser kan jeg godt bevise det over det.
Hun sige at det jo bliver svært, for hvordan kan du det.

Jeg siger jeg kan da smide mine bukser, så kan du da se, at jeg har været under kniver og der er det op ar, som er årsagen til mine smerter, og sydom samt du kan se min ryg er meget skæv.

Og at jeg kan hente min jonal som kan læse,Hun siger jeg den er god med dig, for det er du jo ikke.

Så siger jeg igen vil du da se beviserne nu, hun siger ja

Jeg smider mit tøj over for vedkommeen, og hun bliver flov og siger at der var ikke meningen, og at hun da tro på mig, og unskylder at hun ikke tror på mig.

Og vi fik et god sammen arbejdet op at stå, og hun hjælp mig meget efterfølgende i min sag.

Og hele det møde blev optaget på min diktafon, som bevis hvis der blev noget og det blev der jo ikke.
Jeg tro at det mange gange er deres afmagt at de har så dårlige betingelser at arbejde under, at vi oplever at der gør nogle dumme ting, ved os syge mennesker, som ikke må ske.
beha er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2010, 10:18   #19
ADHD-
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2010
Indlæg: 94
Styrke: 14
ADHD- er ny på vejen
* du skal være glad for jeg sidder her'

* hvis jeg skal gå med ind, så kan i lige så godt ringe 112 med det samme*

Det er muligt at der ikke har været trusler i de udsagn, men en ting er sikkert, - man kan ikke ændre på, at man som modtager kan føle det som en trusel... Og det mener jeg faktisk ikke er at fordreje ordnene, for de kan tolkes som både trusel af sagsbehandler og som beskyttelse af sagsbehandler

Man kan ikke tage de to udsagn ud af en kontekst og sige at det betyder et ene eller det andet, for det afhænger fuldkommen af relationen mellem din kæreste og sagsbehandleren, hvordan tolkningen er

Ord betyder i sig selv ikke noget som helst da man kan sige det samme ord til 10 forskellige og få 10 forskellige reaktioner. ..
ADHD- er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2010, 10:36   #20
Garfield
Hvor skulle jeg ellers være
 
Garfields avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 196
Styrke: 14
Garfield er ny på vejen
Jeg har læst mange frygtelige historier herinde, men det her er godt nok den værste

jeg håber virkelig i går videre med det her, både med anmeldelser og presse, tænk på hvad den mishandler udsætter andre for, sådan en person skal ikke sidde med den magt at hun kan træffe afgørelser om menneskers fremtid.

til sidst en masse til jer, det lyder som en frygtelig kamp i står i
__________________
Elsk mig mest, når jeg fortjener det mindst
for der behøver jeg det mest
Garfield er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
beviser på at Joachim er torskedum Lunasdatter Politik og Samfund 7 20-12-2011 23:20
Kommuner bruger ulovligt indsamlede beviser Andepigen Politik og Samfund 2 30-03-2011 17:38
Borgere kan dømmes uden beviser... Ragdoll Politik og Samfund 12 11-10-2010 15:09
Karen beviser manglende realitetssans zuza Politik og Samfund 1 23-03-2009 16:31
Hvordan beviser man, at man er førtidspensionist? Ely Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 27 04-09-2008 19:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension