K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-02-2011, 16:59   #41
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Jeg kunne da klart tænke mig at Inge Støjberg promte fandt de arbejdsgivere, der ville ansætte folk i flexjob, som ikke kan arbejde 12 timer.

De findes ikke , det er fis i en hornlygte. Men kom nu ud i den virkelige verden og oplev hvad der egentlig foregår

Jamen Hejdien det er da ok at glemme, det er der så mange andre der gør....og du undskylder jo
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-02-2011, 17:01   #42
sniffeline
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 05-02 2010
Lokation: Danmark
Indlæg: 145
Styrke: 15
sniffeline er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
Det bliver derfor mere attraktivt for virksomheder at ansætte personer, der i en periode kun kan arbejde i mindre omfang

tilstanden skal være stationær for at få fleksjob, så det kan aldrig være for en periode
eller har jeg misforstået det

Ja man tænker jo med det samme at dem som vedtager loven, ikke kender den
praktiske konsekvens
Jeg tænkte det samme. Hvis man langt om længe får tilkendt et fleksjob, er timetallet man kan arbejde udarbejdet udfra UTALLIGE arbejdsprøvninger. Jeg forstår derfor ikke udtalelsen: "der i en periode kun kan arbejde i mindre omfang" .

Endnu et bevis på at hun enten ikke kender virkeligheden eller ikke vil se virkeligheden.
sniffeline er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-02-2011, 21:02   #43
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sniffeline Se meddelelser

Endnu et bevis på at hun enten ikke kender virkeligheden eller ikke vil se virkeligheden.
...jeg er alvorligt bange for, at det er et både/og
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Åben uddannelse PiaL Nyttigt at vide for Førtidspensionister 2 24-07-2011 08:48
Støjsenderen udstiller sig selv/regeringen på DR L.S. Politik og Samfund 11 16-02-2011 15:59
Støjsenderen har løsningen på alt sushjer 1 Politik og Samfund 6 06-01-2011 11:23
Åben skrivelse til folketingets mdl. @PerChr Det er da strengt ! 7 26-04-2009 19:40
Skal du have renset din skærm Webmaster Et godt link! 1 23-11-2007 18:12




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension