K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-02-2010, 09:07   #11
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
håber stadig du vil skrive på siden, ingen ved noget som helst omkring dig alligevel
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2010, 09:40   #12
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Hej Mantrordetikke ,Jeg havde åbnet denne tråd flere gange ,og tænte rigtig meget på dig,der har før været ,nogle der skrev så kort som som du. og ikk skrev igen,og de gang har der været mange der brugte energi og gætterrier , også jeg selv på at spørge ind til ,hvad vi kunne hjælpe med ,for vi vil så gerne hjælpe hinanden her inde.Så uden at vide det tror jeg at det var for at stoppe alle os i at begynde at gætte hvad der kunne være der føltes tunget for dig....Jeg håber du er på vej til at få det bedre og ikke er skramt væk fra k1o. Du er jo helt anonym ,og her kan hentes meget hjælp og gode råd,og vi lære af hinanden ...OG jo Helenekr kunne måske ha nøjes med at skrive Jeg skrev privat, og ved du fik den hjælp der er brug for lige nu....Og jeg håber du er på vej til at få det bedre
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2010, 12:57   #13
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
mantrordetikke hvis du vil have det fjernet så skriv til web og bed om det er sikker på at der ikke er noget problem i det, du kan fange ham her http://www.k10.dk/private.php?do=newpm&u=2
  Besvar med citat
Gammel 06-02-2010, 14:48   #14
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
ved godt det er of topic men pm = private message er = privat or rager ikke andre så.ellers er der jo ingen grund til at have pm jo måske ramler det for mig jeg har også skrevet med nogen i pm here og ville aldrig sige det til andre kan godt forstå at hun skrev hvorfor.men alle har læst det nu.men vi er sådan set alle i samme båd bliver røvrent of komunerne osv osv og har alle brug for hjælp.eller bare nogen at snakke med
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2010, 19:11   #15
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mantrordetikke Se meddelelser
Hvorfor skriver du offentligt hvad jeg fortæller dig privat?
Du skrev jo ikke noget, andet end få ord (har talt med syk, det lettede), og intet andet! eller noget privat. Som du ser er mange bekymret, og jeg har fået to personlige henvendelser fra nogen der ville se om de kunne opspore dig for at sikre sig du ikke var selvmordstruet.

Så kun derfor. Og for at berolige de bekymrede.

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2010, 19:17   #16
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej,

Jeg vil også mene at når man starter et indlæg, må man være klar over hvad det kan "indebære" og ikke drage nag heraf.

Godt at vi "taler" sammen.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2010, 19:18   #17
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Ja.. jeg var da lettet, da helenekr skrev det..Jeg synes ikke du er blevet udleveret..men som heidien skriver, så bed web. om at slette det.

En anden gang.. skriv lidt mere..så vi måske kan hjælpe dig/ give gode råd, man hører jo mange gange om mennesker der råber om hjælp, og bliver ignorerede/ overset, og så BUM..De har tager deres eget liv..

Er da godt du er blevet hjulpet. Helle.
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2010, 19:25   #18
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jamen jeg ved slet ikke hvem 'mantrordetikke' er!

Har som sagt kun fået den meddelelse med de 4 ord.

Så jeg føler på ingen måde jeg har ''udleveret'' nogen.

Men at skulle starte en opsporing med blå blink og hylende sirener, er måske lige i overkanten. Så jo! Jeg gav de 4 ord videre. Sue me!!

Så få nu ikke en fjer til at blive til 5 høns

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2010, 19:29   #19
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jamen jeg ved slet ikke hvem 'mantrordetikke' er!

Har som sagt kun fået den meddelelse med de 4 ord.

Så jeg føler på ingen måde jeg har ''udleveret'' nogen.

Men at skulle starte en opsporing med blå blink og hylende sirener, er måske lige i overkanten. Så jo! Jeg gav de 4 ord videre. Sue me!!

Så få nu ikke en fjer til at blive til 5 høns

det kan jeg heller ikke se du har gjort på nogen måde.
idet jeg ved heller ikke hvem det er.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2010, 19:34   #20
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg kunne iøvrigt heller aldrig drømme om at vidregive personlige informationer, og har heller aldrig gjort det.

Det havde jo været en anden historie hvis der havde været korrespondance, eller jeg kendte til personfølsomme detaljer. Men om det er en mand, dame, teenager...ved jeg ikke. Har kun de få ord at 'arbejde' med.....så.

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp til helt ny FP søgende Michael1966 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 17 10-02-2013 15:50
Ung og alene Klund De Unge 12 28-10-2012 12:08
Helt ny med Bistandshjælp, hjælp/råd søges Kio Alt det andet 15 11-04-2012 15:37
Hjælp til gennemskulighed af systemet, er helt på bar bund. ping Alt det andet 2 24-05-2010 12:50
Er jeg helt alene? werschlein Din historie 1 03-07-2008 01:06




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension