K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-03-2010, 08:27   #1
zakko
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 24-10 2009
Lokation: Vesthimmerlands kommune
Indlæg: 9
Styrke: 0
zakko er ny på vejen
Angry Vesthimmerlands kommune

Hej. Hvad er jeres erfaring med sagsbehandling i Vesthimmerlands kommune.
zakko er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2010, 12:49   #2
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Jeg har absolut ikke god erfaring, man skal som klient virkelig være oppe på dupperne hvis man ikke vil risikere at de får lov at slippe af sted med lovovertrædelser... og de er MEGET opfindsomme.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2010, 09:18   #3
zakko
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 24-10 2009
Lokation: Vesthimmerlands kommune
Indlæg: 9
Styrke: 0
zakko er ny på vejen
Jeg er også godt nok ved at være træt af at være i det system. Der sker jo ingen ting.
zakko er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2010, 10:51   #4
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Det genere så ikke mig, ro dejligt, jo mere ro, jo bedre, jeg kan næsten ikke få nok af det, ikke efter den psykiske nedtur de fik presset mig ud i for nogle år siden, ro er sundt for mig.

Men her har det så bla også noget at gøre med at min sag er gået i hårdknude, de vil jeg skal en ting, det vil jeg ikke, lægerne er heller ikke enig med kommunen, og de kan ikke rigtigt komme videre fordi jeg ikke kan deltage i møder med dem, hvilket de nu selv er skyld i at jeg ikke kan.

Du skal passe MEGET på med at lade være med at rygge dem hvis de har "glemt" dig, jeg blev STRAFFET noget så grusomt for nogle år siden for ikke at gøre opmærksom på at jeg var til. Har du ikke hørt andet end deres opfølgnings tamtam inden for de sidste 3 måneder, så send et brev hvor du spørger til hvad der sker i sin sag, og spørger efter hvornår du kan forvente yderlig tiltag... fortæl dem at du saver dem, så bliver de så glade *gg*

Men hvis de har "glemt" dig, kan det godt tyde på du har en af de tungere sager, de er jo under administration, på alle områder så det gælder om at få nogle sager fra hånden, det skal jo gerne se godt og billigt ud, så de tager de nemmeste og ikke mindst billigste øverst i bunken.

Må jeg være så fræk og opfordre dig til at gå ind under "min historie" og skrive, ja din historie, så vil der også dukke hjælp op, hvis du har behov for det, der vil sikkert også komme spørgsmål til sagsbehandlingen.... måske du kan hjælpes videre med din sag
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
herlev kommune kontra gladsaxe kommune basti Alt det andet 5 10-07-2011 19:03
AK AK Den kommune blyp67 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 12-10-2010 13:35
Gladsaxe kommune vs Gentofte kommune Allstar Alt det andet 0 15-05-2010 21:12
Vesthimmerlands kommunes sagsbehandlere LUM Dit og Dat 2 10-09-2008 23:40
Frederiksberg Kommune - en god kommune. Jessica Dit og Dat 4 21-06-2007 09:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension