K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-09-2011, 22:53   #21
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
Citat:
Og vi kunne helt sikkert godt bruge en ny JensOttoKragh i socialdemokratiet...men det bliver nok ved ønskedrømmene
ja nok den eneste der kan /kunne sætte pia K rigtigt på plads og han kalder en skovle for en skovl og en spade for en spade og en bøsse for en bøsse
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2011, 00:06   #22
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det jeg synes er sværest ved politik er, at jeg kan finde rigtig mange ting jeg er enig i hos fx Magrethe Vestager, synes også Liberal alliance havde flere gode pointer, og Johanne Smith Nielsen gik også rent ind på en masse punkter. For mig er problemet, at der ikke findes et parti der lige præcis har alle de der pointer jeg selv synes er gode..

Selvom jeg har stemt på Helle, så er jeg langt fra enig med hende - på nogle områder er jeg mere til Magrethe Vestager, og på andre er jeg mere til Johanne...og SF er jeg nok gledet lidt af på, selvom jeg godt kan lide når Villy siger, at han kæmper for den lille mand. Det trøster.
Personligt er jeg glad for kombinationen af den regering der ser ud til at blive dannet - men det er jo ikke sikkert jeg bliver glad på sigt

Jeg bryder mig fx ikke om Helles millionærskat, der er jeg enig med Vestager, jeg bryder mig ikke om Helles kontanthjælpscirkus, der er jeg enig med Johanne i at aktiveringshelvedet bør bremses, så jeg HÅBER der kan komme et godt mix ud af den kommende regering - også selvom Enhedslisten ikke skal underskrive regeringsgrundlaget osv.

Det er også derfor jeg er så spændt på det hele.

Sidst redigeret af Ninja; 01-10-2011 kl. 00:16.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2011, 00:11   #23
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
nemlig alle partierne har nogen gode ting men desvære ikke den total pakke.så kunne de abre blive enig.
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Rød regering har... Risa Politik og Samfund 5 21-09-2012 00:08
FP og den nye regering andersmadsen Politik og Samfund 20 04-10-2011 17:01
Ny regering? Michael6400 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 16-09-2011 01:56
Regering sælges på DBA.dk logikeren Politik og Samfund 3 26-06-2011 17:56
Ny regering? zuza Politik og Samfund 26 13-06-2008 13:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension