K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-10-2010, 05:33   #1
sndnkm67
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2009
Indlæg: 18
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
sndnkm67 er ny på vejen
Red face hold da op siger jeg bare....

ja jeg var hos jobkonsulenten igår og heldigvis havde jeg den triumf at have min mor og søster med, min søster ved en masse og han sagde gudhjælpe mig at jeg hørte til match gruppe 1.... jeg er stadig syg med min struma og har en dep og alt det andet så han bad mig om at forklarer hvorfor jeg søger fp
ER DU GAL MAND de er sgu da helt væk i hovedet og han sagde at jeg kunne forvente et afslag bare så jeg var forberedt....føj for en oplevelse

HOLD DA OP HVORFOR HAR DE IKKE BARSTOLE TIL DEM SELV OG TABURETTER TIL OS SÅ VI KAN FØLE OS MINDRE END VI I FORVEJEN ER...

Det er psysisk pres at sidde nede ved gulvet og han sidder som herre på sin trone

Jeg trænger til ro i mit liv.

Han har løjet for mig faktisk for han sagde han ikke havde noget at gøre med fp men kunne råde og vejlede mig i fht fp og ja mon ikke han gjorde det...


Ville lige ud med min ubehagelige oplevelse fra igår
sndnkm67 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
SP siger FP, RP siger FP. Betyder det så ok? 1980 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 17-12-2011 17:33
Hold da op!! CHNEVIDE Alt det andet 2 13-10-2010 15:40
Hold da op Nusli Dit og Dat 8 02-06-2009 08:12
wauw siger jeg bare! buster Dit og Dat 0 27-07-2008 19:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension