K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-11-2010, 00:50   #11
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Thumbs up Hvor

er det godt skrevet...
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2010, 09:07   #12
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
En bekendt kunne for nogle år siden ikke forstå, at jeg, med mine rygproblemer og dertil hørende smerter, ikke kunne arbejde, for "selv mennesker i kørestol kan jo arbejde".

Hvis jeg fik kappet nervebanerne ved taljen, så rygsmerterne forsvandt, og blev plantet i en kørestol, kunne jeg sikkert også arbejde med mine hænder.

Jeg tror det er de færreste mennesker, som ikke har prøvet det, der ved hvordan smerter påvirker et menneske.

M.h.t. at vise glæde, så tror jeg faktisk, at syge mennesker oplever mere glæde og tilfredshed i tilværelsen, for de har oftest oplevet hvad det vil sige, at have det rigtig skidt, så når de oplever noget positivt sætter de mere pris på det.
Man glemmer let at en person i kørestol, ikke nødvendigvis har smerter, og det er netop der den store forskel er. Smerter selvom omverdenen ikke kan se det på en, kan være langt mere invaliderende end fysiske indskrænkninger. Ikke at jeg på nogen måde vil minimalisere de problemer der er ved at være blind eller kørestolsbundet.



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2010, 20:28   #13
denuheldige85
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2010
Indlæg: 71
Styrke: 14
denuheldige85 er ny på vejen
hvor er det bare flot skrevet.. havde man mulighed skulle den sendes til alle kommunernes jobcentre osv så de fik lidt at tænke over..
denuheldige85 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan ikke forstå det ChrisJ Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 21-01-2013 22:13
hjælp til at forstå paragrafferne heiditogjoey Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 22-04-2011 20:44
Så kan man godt forstå tingene tager tid... Anna1 Det er da strengt ! 4 15-12-2010 12:29
Har brug hjælp!!!forstå ikk kommunen odd Alt det andet 8 05-10-2010 13:51




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension