K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-06-2011, 22:13   #11
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
Citat:
Jeg har ikke læst fagbladet ,fordi fagbladet og så medierne i Danmark er under politisk censur,de kan ikke snak om sandheden .
ja må give dig ret der min personlige mening om fagbladet som 3f udgiver er det mest røde blad man kan læse jeg kalder det danmark mest resistiske blad pga alt hvad ****e blå blok siger gør er noget fy fy skamme
Citat:
Hvorfor skal vi hjælp Grækenland ??
detk an jeg ikke utale mig om det er EU og folketinget vi skal spørge der desvære
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2011, 22:37   #12
Danmark
Banned
 
Danmarks avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-05 2011
Indlæg: 71
Styrke: 0
Danmark er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af extra Se meddelelser
ja må give dig ret der min personlige mening om fagbladet som 3f udgiver er det mest røde blad man kan læse jeg kalder det danmark mest resistiske blad pga alt hvad ****e blå blok siger gør er noget fy fy skamme
detk an jeg ikke utale mig om det er EU og folketinget vi skal spørge der desvære
Vi kan ikke spørge Folketinget ,fordi i dansk folketinget desvære mangler demokrati,det er kun Pia G. bestemer alt, som Sadam Husein.

Snart i Danmark bliver kun Pia G . invalide indvandre og aldre pensionister tilbage .Rig og erv.profesional befolkning er flytet fra Danmark .
Danmark er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2011, 22:40   #13
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
Citat:
det er kun Pia G.
hvem er pia G ????
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2011, 22:57   #14
Danmark
Banned
 
Danmarks avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-05 2011
Indlæg: 71
Styrke: 0
Danmark er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af extra Se meddelelser
hvem er pia G ????
Pia G. er en nationalist dansk politiker som har isolere Danmark, og rasten af befolkningen i Danmark har kun kattofler til at spis tilbage.
Danmark er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2011, 23:01   #15
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
Citat:
Pia G. er en nationalist dansk politiker som har isolere Danmark, og rasten af befolkningen i Danmark har kun kattofler til at spis tilbage
ok kender hende ikke så kan ikke sige noget godt/dårligt om hende
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2011, 23:19   #16
Danmark
Banned
 
Danmarks avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-05 2011
Indlæg: 71
Styrke: 0
Danmark er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af extra Se meddelelser
ok kender hende ikke så kan ikke sige noget godt/dårligt om hende
Ja man det er godt fordi du kender ikke hen .Hun er en Kong (analfabet dansk politiker) Vi snakker ikke dårligt om hende,fordi hen har alt til sig selv.

Faktisk vi snakker her om dansk befolkning,med maser problemer .Pia og rasten af politiker har det godt ,konsekfenserne betaler dansk befolkning.

Løn kommer den første ,efter to dage borge har ikke penge i lomen .

hehehehe
Danmark er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2011, 23:28   #17
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
Citat:
Løn kommer den første ,efter to dage borge har ikke penge i lomen
hmm ikke for a træde på dem der ligger ned

men hvis alle pengene er væk 2 dage efter den første måske så man skulle tage at kigge sig selv i et spejl så må der være noget galdt har selv være der 3 dage efter den f'rste ikke flere penge men det var min egen skyld

mon ikke det kan gælde nogen andre.som sagt var ikke ment for at træde på nogen.men jeg kan ikke tro at hvis alle der ikke har penge tilbage på ens konto 2 dage efter den første at det er en pia G og gu vide hvem hun er eller folketinget skyld abre min mening

jeg vil mene alle politiker tænker mere på dem selv ens os dansker der stemme dem ind
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2011, 17:47   #18
Danmark
Banned
 
Danmarks avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-05 2011
Indlæg: 71
Styrke: 0
Danmark er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af extra Se meddelelser
hmm ikke for a træde på dem der ligger ned

men hvis alle pengene er væk 2 dage efter den første måske så man skulle tage at kigge sig selv i et spejl så må der være noget galdt har selv være der 3 dage efter den f'rste ikke flere penge men det var min egen skyld

mon ikke det kan gælde nogen andre.som sagt var ikke ment for at træde på nogen.men jeg kan ikke tro at hvis alle der ikke har penge tilbage på ens konto 2 dage efter den første at det er en pia G og gu vide hvem hun er eller folketinget skyld abre min mening

jeg vil mene alle politiker tænker mere på dem selv ens os dansker der stemme dem ind
Du er maget optimist, 75%% af danske befolkning liver med 10,000 kr.løn om måned og 15000 kr. regninger om måned !! Jeg synes at pengene er væk fordi her i Danmark, er den hojste standart i verden .

Tænk hvor mange familie i Danmark lever selvmord p.g.e. dårligt økonomi ?? I dag Danmark er en oben fænksel for befolkningen .
Danmark er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2011, 10:40   #19
Basco
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Alder: 61
Indlæg: 69
Styrke: 14
Basco er ny på vejen
Danmark mon ikke du mener Pia K ???
Basco er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2011, 01:33   #20
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
jeg vil også tro han mener pia K for jeg kan ikke finde nogen politiker der hedder pia G.men så igen de er alle råden thelt ind til skindet

Citat:
Du er maget optimist, 75%% af danske befolkning liver med 10,000 kr.løn om måned og 15000 kr. regninger om måned
tja så er der jo mange ting man kan gøre kigge på hvad man kan unvære osv.ja det er svært men har man viljen så kan man.og ja desvære svært nårm an ligger ned af en eller anden grund
Citat:
Jeg synes at pengene er væk fordi her i Danmark, er den hojste standart i verden .
eller vi bare alle vil have den høje standart
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvorfor forskel på anden etnisk end dansk og dansk? Indiansummer Politik og Samfund 5 27-03-2012 15:05
Dansk Folkeparti ligger op til store stramninger overfor ledige Anna1 Politik og Samfund 12 25-05-2010 14:55
Glemmer Dansk Folkeparti, så husker jeg det!!! Henrikxxxx Politik og Samfund 7 22-11-2009 12:34
Dansk Folkeparti = Dansk Fupparti Henrikxxxx Fremtiden for fleksjob og førtidspension 22 23-08-2009 22:10
Endnu mere bluff fra Dansk Folkeparti Henrikxxxx Politik og Samfund 22 11-07-2009 15:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension