K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-11-2008, 10:51   #11
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Der kan stadig tæves på venstre her: www.venstre.dk

Under presse.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2008, 11:24   #12
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Sig mig... en gang for længe længe siden... da jeg var på ekstra bladets debat, var der et debatforum. Nu kan jeg kun se en blog!? ... der er heller ikke mange blog indlæg, sådan som jeg kan finde rundt derinde.

Hvor er den debat som der tales om i tråden her?

Plejer ellers at være god til at finde rundt på nettet, til selv de mest underlige steder, men EB er ærlig talt møg rodet stillet op efter min mening.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Maj-Britt Se meddelelser
Der kan stadig tæves på venstre her: www.venstre.dk

Under presse.
Beklager Maj-Britt, sådanne steder kommer jeg ik'

Bliver da helt i dårligt humør af, bare at SE på deres hjemmeside...

Sidst redigeret af Webmaster; 29-11-2008 kl. 17:37. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til et pga trådenes længde..
  Besvar med citat
Gammel 29-11-2008, 11:42   #13
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Razmo Se meddelelser
Hvor er den debat som der tales om i tråden her?
Hvis du går tilbage til peacock's indlæg (indlæg nr. 7), så kan du trykke på linket, og komme direkte dertil.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2008, 11:47   #14
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Razmo Se meddelelser
Beklager Maj-Britt, sådanne steder kommer jeg ik'

Bliver da helt i dårligt humør af, bare at SE på deres hjemmeside...
Så, nu ikke så sart, bare på dem.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-11-2008, 02:11   #15
calamityjane
Hvor skulle jeg ellers være
 
calamityjanes avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2008
Lokation: Hvidovre
Indlæg: 163
Blog Indlæg: 22
Styrke: 17
calamityjane er ny på vejen
Først sender man alle problemer over i de almene boliger, alkoholiker, stofmisbruger, sindlidende og folk på overførelses indkomst, SÅ opdager man at det var måske forkert fordi der nu er blevet en getto med problemer, skal man have en bolig skal man først smides ud af ens bolig for at få tag over hovedet, før at man af ens kommune evt. kan få en ny bolig, så kommer der at man lige pludselig ikke er trængende fordi man er i den forkerte gruppe. VILLE man gud forbyde det, tænke sig at flytte til en anden kommune, jamen så kommer der endnu flere restraktioner: allerhelst ser man at man skal have relaktion til kommunen man flytter til, dernæst kan man ikke udefra blive skrevet op i den kommende kommune MED MINDRE at man har et godt arbejde og ikke er på overførelses indkomst, dernæst kommer at har man brug for hjælp , så som hjemmehjælp er det sådan at finder man en bolig selv skal man selv sørge for at blive visiteret til hjælpen igen, HVIS det er ens kommune SOM finder den bliver hjælpen overført automatisk. ER man "smidt" over i et almet boligbyggeri er det totalt umuligt at kome ud af det igen med mindre at man har en ukendt familiemedlem der dør og har tænkt på en i et testamente og ALIGEVEL skal denne nærmest være mangemilionær, eller vinde i LOTTO hvis man da har råd til at spille.
INDTIL 1999 boede vi i en ejerbolig, billig og god og en dejlig lille have, SÅ gik man hen og blev syg og fik behov for hjælp, hjælpen kom, du får mere hjælp hvis du flytter! hjælpen udeblev fordi der sad en sagsbehandler med en anden individuel mening end hjemmeplejen, at blive presset til en bolig man ikke engang var særlig glad for og som senere viste sig at dårligt for helbredet, nu er det ikke een der har tegn på depression men to, desuden har psykiatri-fonden sagt at det lød som at tilpasningsreaktionen er brudt ud igen, NU siger kommunen at boligen ER egnet til os til trods for støjgener fra bl.a. div. naboer og chikane. HVIS kommunen mener at denne er egnet er den tidl bolig ligeså meget egnet. aligevel til trodst for at der er nedfældet at: hun til tider virker fjern og er hjælpløs, mener man fra kommunens side af at en person som denne er egnet til at underskrive en ansøgning om ny bolig, og stiller man spøgsmål om årsag til at man flyttede er der intet om det, ingen årsag, begrundelse, kun at der var een selv der ville, det mest pudsige er at alt der kommer frem indtil d.d. er noget jeg stod og sagde for at blive i huset:
1) folk med haver stresser mindre
2) Husk det er en dårlig ide at ændre for meget på din tilværelse mens du er deprimeret
3) man skal ikke tag store radikale beslutninger så som nyt arbjde m.m. man vil i de fleste tilfælde fortryde det
mine ord dengang var: jeg syntes ikke at vi skal flytte, vi har det godt her og vi har en have vi kan gå ud i.

"Det er et vigtigt mål at få ændret beboersammensætningen i de udsatte boligområder. Vi ved, at det virker i forhold til både sociale problemer og integration," siger Karen Jespersen,
det er dobbelt arbejde som at sætte en til at grave huller og en anden til at dække dem til igen, vil ville gerne have en andelsbolig, dog tror jeg at den vi har set på endnu engang er væk pga. at man trækker sagen ud i langdrag, man har indenfor kommunegrænsen ingen boliger der er ro og fred, og så vidt jeg ved mener Fru Karen JEspersen at vi på overførelses indkomst helt skulle fordeles? javel her er et tilbud, jeg/vi bor i en bebyggelse der er socialt belastet, nu vil man jo "helst ike" smide nogen ud, så fru minister kan du give os der gerne vil et andet sted hen hvor der er mindre socialt udsatte og med anden etnisk herkomst og folk på overførelsesindkomst KAN DU GIVES OS DET?
calamityjane er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-11-2008, 13:47   #16
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Det virker utroligt fordækt at man ikke bare lukker siden men også at man vælger helt at fjerne den, hvad ville der ske ved at lade den ligge på adressen sådan at folk for eftertiden kunne læse den ??

Endnu større blev min undren da jeg tænkte .. næææ det kan de glemme og jeg begyndte at lede efter ting fra den som var gemt på nettet (i kender den med at når det først har været på nettet så bliver det på nettet )

prøv engang selv at gå ind her http://www.archive.org/web/web.php og så prøv at skrive adressen på mit ansvar ind i deres søgefelt ved take me back.

Så vil i opleve at den komme frem og skriver at der slet ikke findes noget sådan på nettet ... ergo den er helt fjernet fra nettet..

så har jeg prøvet via google og så trykket på Cached så vil man normalt få et øjebliksbillede og den vej kunne komme ind og se noget,men for mit ansvar ja så ryger man direkte til http://www.bm.dk/ hvis man trykker på et link ..

Det virker da som om det er sådan at man for eftertiden ikke skal kunne finde noget på nettet om deres fejlslået kampagne ...

En kampagne hvor chf nok havde regnet med en masse mennesker der kom og klappede ham på ryggen for hans geniale føring af pisken , men hvor han i stedet for oplevede at det var dem der blev pisket der brugte det som talerør..

Nu har jeg lige været ikke så kvik her på det sidste så jeg må indrømme at jeg ikke så at de annoncerede at de lukkede den side, er der nogen her der ved hvor længe i forvejen de annoncerede det ?

Sjovt nok så jeg i morges Hjorten og så fik jeg en sang ind i hovdet som jeg bare ikke har hørt i laaaange tider, men den dukkede op helt af sig selv er sikker på at i kender den ...

den går sådan her

Det er løgn løgn løgn og latin det jeg siger....

Hvis i prøver linket http://www.archive.org/web/web.php så prøv at søg på hvilke som helst anden hjemmeside i kender og så vil i kunne se øjebliks billeder som siden så ud dengang ...

men ikke for mit ansvar , en statslig side burde da være til at kunne se for eftertiden med mindre man har noget at skjule ikk ?
  Besvar med citat
Gammel 30-11-2008, 16:42   #17
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
MIT ANSVAR, ER VÆK? - HVORFOR, DET ER JO POLITIKERNES ANSVAR?

HUSK, AT ANSVARET FOR DIG LIGGER PÅ BAGESTE HYLDE, EN HYLDE INGEN POLITIKERE "GIDER RØRE VED"?

DEN - LÆGELOVSBRYDENDE - "GAMLE GRÅ DAME" HAR AF FOGH FÅET TÅLT OPHOLD, SÅ SKAL HAN IKKE "FORKLARE" HENDES FORFREMMELSE TIL "VELFÆRDSMINISTER"!

Konkurrence: Find de 2 værste VELFÆRDSNEDBRYDENDE politikere. Ikke svært, men heller ikke særligt livsopmuntrende. http://www.bm.dk/sw26621.asp

Her ryger ansvaret for dig ud. Er danskere ikke gode nok?

Citat:
Seneste nyt

Ny hjemmeside åbner genvej til udenlandsk arbejdskraft
25. november 2008

Danske virksomheder får et nyt og effektivt værktøj til at rekruttere medarbejdere i udlandet. Hjemmesiden www.workindenmark.dk er gået i luften, og her kan danske virksomheder og udenlandske jobsøgende finde hinanden i en international job- og CV-bank.

På hjemmesiden kan arbejdsgivere og jobsøgende samtidig få den nødvendige viden om blandt andet regler om opholds- og arbejdstilladelse, skat, sygesikring og tips om livet i Danmark.
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)

Sidst redigeret af Benny Gerhard; 30-11-2008 kl. 16:47.
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-11-2008, 17:47   #18
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
Prøv at søge

på ordet ytringsfrihed. Jeg fandt følgende definition på http://da.wikipedia.org/wiki/Ytringsfrihed


Citat:
Ytringsfrihed er retten til frit at udtrykke sin mening i skrift og tale uden andres forudgående godkendelse, og står dermed i modsætning til censur. Ytringsfriheden har haft afgørende indflydelse på den samfundsudvikling, som har fundet sted i slutningen af 1900-tallet i den vestlige verden. Den opfattes som en af grundpillerne i et velfungerende demokrati, fordi dette bygger på fri meningsudveksling. Desuden giver ytringsfrihed mulighed for at udtrykke afvigende meninger, så risikoen for at disse får et voldeligt udtryk mindskes. Ytringsfriheden er især vigtig for mindretallene, idet de magthavende instanser på grund af deres magtposition ikke har reelt brug for beskyttelsen af retten til ytring.
Ytringsfriheden er en grundlæggende rettighed, men er ikke ubegrænset. Ytringsfriheden indebærer, at staten ikke på forhånd kan blande sig og forbyde borgerne at komme til orde. Derimod er friheden ikke til hinder for, at man efterfølgende står til ansvar for sine ytringer, f.eks. ved en domstol. Udtalelser kan ved dom blive kendt ubeføjede, hvis retten ikke finder dem dokumenteret, ligesom overtrædelser af de lovgivningsmæssige bestemmelser naturligvis kan medføre idømmelse af straf
Ytringsfrihed er retten til frit at udtrykke sin mening i skrift og tale uden andres forudgående godkendelse, og står dermed i modsætning til censur. Ytringsfriheden har haft afgørende indflydelse på den samfundsudvikling, som har fundet sted i slutningen af 1900-tallet i den vestlige verden. Den opfattes som en af grundpillerne i et velfungerende demokrati, fordi dette bygger på fri meningsudveksling. Desuden giver ytringsfrihed mulighed for at udtrykke afvigende meninger, så risikoen for at disse får et voldeligt udtryk mindskes. Ytringsfriheden er især vigtig for mindretallene, idet de magthavende instanser på grund af deres magtposition ikke har reelt brug for beskyttelsen af retten til ytring.
Ytringsfriheden er en grundlæggende rettighed, men er ikke ubegrænset. Ytringsfriheden indebærer, at staten ikke på forhånd kan blande sig og forbyde borgerne at komme til orde. Derimod er friheden ikke til hinder for, at man efterfølgende står til ansvar for sine ytringer, f.eks. ved en domstol. Udtalelser kan ved dom blive kendt ubeføjede, hvis retten ikke finder dem dokumenteret, ligesom overtrædelser af de lovgivningsmæssige bestemmelser naturligvis kan medføre idømmelse af straf
interssant!!!

Det kunne da være interessant hvad det betyder, at vores ytringsfrihed måske krænkes, idet www.mitansvar.dk er blevet lukket og åbenbart TOTALT FJERNET, hvorved vores ytringer er blevet censureret bort!

Godt så!
Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-11-2008, 18:43   #19
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Det virker utroligt fordækt at man ikke bare lukker siden men også at man vælger helt at fjerne den, hvad ville der ske ved at lade den ligge på adressen sådan at folk for eftertiden kunne læse den ??

Endnu større blev min undren da jeg tænkte .. næææ det kan de glemme og jeg begyndte at lede efter ting fra den som var gemt på nettet (i kender den med at når det først har været på nettet så bliver det på nettet )

prøv engang selv at gå ind her http://www.archive.org/web/web.php og så prøv at skrive adressen på mit ansvar ind i deres søgefelt ved take me back.

Så vil i opleve at den komme frem og skriver at der slet ikke findes noget sådan på nettet ... ergo den er helt fjernet fra nettet..

så har jeg prøvet via google og så trykket på Cached så vil man normalt få et øjebliksbillede og den vej kunne komme ind og se noget,men for mit ansvar ja så ryger man direkte til http://www.bm.dk/ hvis man trykker på et link ..

Det virker da som om det er sådan at man for eftertiden ikke skal kunne finde noget på nettet om deres fejlslået kampagne ...

En kampagne hvor chf nok havde regnet med en masse mennesker der kom og klappede ham på ryggen for hans geniale føring af pisken , men hvor han i stedet for oplevede at det var dem der blev pisket der brugte det som talerør..

Nu har jeg lige været ikke så kvik her på det sidste så jeg må indrømme at jeg ikke så at de annoncerede at de lukkede den side, er der nogen her der ved hvor længe i forvejen de annoncerede det ?

Sjovt nok så jeg i morges Hjorten og så fik jeg en sang ind i hovdet som jeg bare ikke har hørt i laaaange tider, men den dukkede op helt af sig selv er sikker på at i kender den ...

den går sådan her

Det er løgn løgn løgn og latin det jeg siger....

Hvis i prøver linket http://www.archive.org/web/web.php så prøv at søg på hvilke som helst anden hjemmeside i kender og så vil i kunne se øjebliks billeder som siden så ud dengang ...

men ikke for mit ansvar , en statslig side burde da være til at kunne se for eftertiden med mindre man har noget at skjule ikk ?
Det undrer mig ikke at den er HELT væk... for Hjort ser ikke den side som nogen success, og blot et "reality wake up call" til ham... Han ønsker bare ikke at nogen skal kunne gå ind og se virkeligheden... det er selvfornægtelse af 1 grad.

Der må være noget ved den hjemmeside som det er MEGET VIGTIGT for Hjort bliver glemt, sidan den er forsvundet som dug for solen.
--------------------------------------------------------------------------KL 17:44



En anden ting er, at Hjort har pralet med, at den debat var VIGTIG!!! ... så at den ikke får lov at bestå... det kan man jo så tænke lidt over.

Sidst redigeret af Line; 30-11-2008 kl. 19:08. Årsag: To indlæg lagt sammen til et, husk rediger knappen (et qoute magen til ovenstående fjernet)
  Besvar med citat
Gammel 30-11-2008, 20:52   #20
perbeer
Hvor skulle jeg ellers være
 
perbeers avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2008
Lokation: Roskilde
Indlæg: 138
Styrke: 16
perbeer er ny på vejen
Burde vi ikke alle maile til [email protected] og spørge hvad der sket med siden ?
Jeg har ihvertfald mailet dem nu ;-)

Sidst redigeret af perbeer; 30-11-2008 kl. 20:59.
perbeer er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Mere mitansvar.dk Maj-Britt Alt det andet 12 17-08-2008 10:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension