K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-05-2009, 12:59   #1
bla-bla
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2008
Lokation: Fyn
Indlæg: 231
Styrke: 16
bla-bla er ny på vejen
Skyldnere skal lade SP-pengene stå

Folk, der skylder mange penge væk, skal passe på med at hæve SP-midlerne. Skat og inkassobranchen vil meget gerne have fingre i dem.

læs http://epn.dk/privat/article1702057.ece
bla-bla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-05-2009, 13:13   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jaaa, den artikel kunne lige så godt have været skrevet af regeringen!

Så der ryger endnu flere penge ind i systemet.

Men JEG hæver mine, og betaler ikke så meget som en krone af på noget somhelst. Men ok, jeg skyder heller ikke ret mange penge væk, og dem jeg skylder, ved efterhånden at jeg aldrig åbner kuverterne men drøner dem lige i skraldespanden. De er så gamle, at jeg har været i RKI i 5 år, og er kommet ud igen........og nu er clean i systemet.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-05-2009, 13:28   #3
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Skat, som har et tocifret mia. beløb i udestående hos skatteborgerne, er også opmærksom på de penge, der bliver udbetalt, men vil ikke tage konkrete initiativer.

Dels har Skat ikke mulighed for at gøre udlæg i SP-midlerne. Dels er det umuligt at vide, hvem der ender med at hæve pengene.
Nu snakker vi jo ikke om millioner til hver enkelt... artiklen er jo en storm i et glas vand skrevet af en juraprofessor der nok ikke bevæger sig så meget ude i det virkelige liv blandt folk med minimumsindkomster...
Selvfølgelig skal man hæve pengene og bruge dem som man har lyst til...
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-05-2009, 15:15   #4
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ha ha ha!... jammen jeg synes da blot at det er dejligt at se at vi nu har noget juridisk omkring netop dette emne, for det er stort set det eneste jeg ikke har kunne finde noget om.

Det lader jo til, at skat er i lommen på regeringen... det er jo statens indrivelse, og da de ønsker vækst, og ikke gælds inddrivelser, så er skat sat ud af spillet

De private vil som sagt bare kunne side og surmule, og se pengene forsvinde mellem fingrene på dem... og det synes jeg så de skal have lov til Herregud beløbet er så lille aligevel, og jeg er sikker på, at selv om de kan bekræfte efter pengene er brugt, at de er blevet hævet og brugt... tjaa, så kan de ikke gøre en skid imod det aligevel, andet end at brokke sig.

Jeg har da også gæld... og jeg har ikke i sinde at bruge dem på gæld da! ... lod jeg dem stå til jeg blev folkepensionist, ville jeg aligevel ikke tjene for meget, så de kunne inddrive dem der... så hvorfor dælen skulle de have lov at gøre det nu?

Mit bud er kort og godt: så snart SP'en står på kontoen, så hæv hele svineriet så de ikke står der mere hurtigst muligt, og frås så... helst i udlandet selvfølgelig

Lad for gud skyld være med at hoppe på den der med at tilbyde NOGET af beløbet, i håb om at de sletter resten af gælden... det lyder mere som et påfund for at lokke skyldnere i fælden.
  Besvar med citat
Gammel 24-05-2009, 16:12   #5
nissen
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 22-08 2006
Indlæg: 24
Styrke: 18
nissen er ny på vejen
Inkasso skat

Har spurgt hos skat de kan ikke tage sp opsparingen de har forsøgt på at få lov men de måtte ikke
nissen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Danskerne vil lade kontanthjælpsmodtagere arbejde Snurrberget Politik og Samfund 39 04-04-2013 20:37
Ikke at lade sig gå på ASR Accept fra vores omgivelser 17 18-01-2012 00:21
Skal jeg lade mig skille fra min syge mand? blueeyes Dit og Dat 16 20-04-2010 01:20
Det kan lade sig gøre!!!!!!!!! Bea Din historie 4 13-02-2007 20:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension