K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-01-2010, 12:34   #1
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Først....

Et forsinket Tak for fø'sdag's hilsner...

Her går det sårn som det "plejer"....forstået på den måde....min arbejdsprøvning som sluttede D 31/12-2009......og havde varet i 15 mdr...er blevet yderlig forlænget i 6 mdr.

Og eftersom jeg har en klage liggende i Beskæftigelsesnævnet...så sker der ikk en dyt i min sag før der kommer en afgørelse derfra.

Det er kommune jo så kun glad for...så er jeg jo da på kontanthjælp i den tid ....ca 8 måneder før de kommer til min sag...og så kan min sag ligge og samle støv i den tid.

Syntes det ret surt at opleve endnu en juleferie i arbejdsprøvning.....på samme sted....og vide kollegaerne har feriepenge....og de ska der og der hen på ferie....jeg bliver pænt hjemme sammen med min kontanthjælp.

Det gode er så at jeg har fået medicinbevilling i et år.....fik jeg sidste år....

Det havde sagsbehandler og lægekonsulent hængt sig meget i....at jeg ikk regelmæssigt fik det medicin jeg havde behov for....men ikk om sagsbehandler reager på det.....kun et...godt du fik det....og det efter jeg måtte gå til jobkonsulent for at få hende til at rykke for svar på en mail jeg havde sendt til sagsbehandler......

snart alt går gennem jobkonsulenten.....for sagsbehandler lader som om jeg ikk eksisterer......det sååååå dejligt....

Skulle lige af med lidt galde....
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2010, 12:43   #2
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Jøsses Se meddelelser
Her går det sårn som det "plejer"....forstået på den måde....min arbejdsprøvning som sluttede D 31/12-2009......og havde varet i 15 mdr...er blevet yderlig forlænget i 6 mdr.
Jeg kan f...... da godt forstå at du har lidt galde du skal af med, det er dælme da den længste arb.prøvning jeg nogensinde har hørt om (jeg har været i 3).
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2010, 13:01   #3
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Jøsses
Her går det sårn som det "plejer"....forstået på den måde....min arbejdsprøvning som sluttede D 31/12-2009......og havde varet i 15 mdr...er blevet yderlig forlænget i 6 mdr.
hold da op de er da ikke rigtige koge slave i 15 måneder så 6 måneder mere der må virkeligt være en lov imod det her de skulle skamme sig
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2010, 14:17   #4
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Så vil jeg da lige give en forsinket fødselsdagshilsen

Du må da næsten være den første som er på flex og på kontanthjælp

har jeg dog aldrig hørt om før, en arbejdsprøvning på 15 måneder.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2010, 00:01   #5
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Kan

heller ikke blive klog på kommunen...hver gang de kommer med et krav....og det bliver opfyldt...så ,,,,,Wupti...så kommer der et nyt

Angående arbejdsprøvningen,,,havde sagsbehandler sagt ...mindst 3...så lavede hun det om til mindst 4....så blev jeg noget hidsig....eftersom jeg da havde været igang i næste de 15 mdr....og hvis hun vidste at der skulle de antal til...hvorfor hun så ikk havde stoppet det og fået gang i et andet sted.....kunne hun så ikk helt svare på....indtil hun kom i tanke om jeg havde flere funktioner på stedet..så det kunne gå ind og dække de antal arbejdsprøvninger.....

hun er knap så vild med mig....og har pænt skrevet i mine parpirer....at jeg er meget direkte ...tvær og modvillig...det oz ok at hun gør det.....MEN ikk ok...at undlade at skrive hvorfor jeg er det.

Det heller ikk ok....at sende ens parpiret til Beskæftigelsesnævnet....efter at have pillet de lægelige agter ud....hvilket må have taget sin tid...da de...Når jeg får agtindsigt....ligger inde mellem alle de andre parpirer...hvilket giver mig en slem mistanke om der svæver en anden sagsmappe rundt...som jeg så ikk har kendskab til.

Ringede så til teamlederen og spurte om hvor mange arbejdsprøvninger der skulle til....det var en fredag og så ville han vende tilbage om mandagen....

Ja ja...men det var 14 dage efter der kom et meget kort brev om....at der var ikk tal på hvor mange arbejdsprøvninger...man som minimum man skulle igennem......så det dq fint at vide...Ikk....

OG nu ved jeg jo så oz hvor min sagsbehandler har sit nølen fra....det da fra hendes teamleder....
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Først havde Jøsses Jeg har fået job. 7 26-01-2013 11:27
Først indskrænkede de.... gunvor Politik og Samfund 3 08-12-2010 18:36
Først den ene vej så den anden vej Mickey Alt det andet 5 23-11-2010 10:54
Min sagsbehandler vil have mig i praktik først mawebbro Spørgsmål ang fleksjob 25 09-05-2009 10:59
Hvad kommer først? zuza Dit og Dat 11 08-11-2008 22:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension