K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-04-2011, 16:07   #1
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Bismag efter indtagelse SSRI

Hej Alle!
Kunne godt tænke mig at vide, om der er nogen af Jer herinde, der har kendskab til, at Sertralin Hexal og lign præparater, kan afgive en meget grim smag i munden.
Ligeledes er der en ustandselig prikkende fornemmelse på spidsen af tungen. Pyha ulækkert! Jeg børster tænder 3 gange dgl, og bruger tandtråd hver gang, jeg har spist. Alt ialt irriterende
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-04-2011, 16:26   #2
Tullepigen90
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tullepigen90s avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-08 2010
Lokation: Jylland
Alder: 33
Indlæg: 113
Styrke: 14
Tullepigen90 er ny på vejen
Det du beskriver med grim Smag i munden er nok en af de meget kendte bivirkninger ved anti-depressiv medicin. Jeg tager selv Mirtazapin og det giver også en rigtig grim smag i munden. I de fleste indlægssedler for anti-depressiv medicin står det du beskriver også som bivirkning. Desværre har anti-depressiv medicin mange bivirkninger.

Held og lykke!
__________________
Mvh.
Nanna - (Tullepigen90)

Førtidspensionist pr. 1/11-2008
Tullepigen90 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-04-2011, 16:43   #3
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Okay tak for svaret Tullepigen. Det har jeg åbenbart sprunget over, det sted i indlægssedlen. Jeg har taget Cipralex I 12 år uden denne form for bivirkning . Jeg har også taget Mirtazapin uden denne bivirkning. Måske jeg skulle gå tilbage til cipralex igen . De er bare så hulens dyre . Knuz Pedro

Sidst redigeret af Pedro; 07-04-2011 kl. 09:16.
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-04-2011, 17:30   #4
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Hmm, så er det da nok derfor jeg har haft tendens til dårlig smag i munden de seneste måneder - begyndte på Sertralin i december
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-04-2011, 17:44   #5
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Sertralin!

Citat:
Oprindeligt indsendt af annagw Se meddelelser
Hmm, så er det da nok derfor jeg har haft tendens til dårlig smag i munden de seneste måneder - begyndte på Sertralin i december
Det kan det åbenbart meget vel være Anna. Jeg synes, det er særdeles ubehageligt. Måske, man skulle overveje et andet præparat! ( undvære, det går nok ikke)
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2011, 07:50   #6
inger
Lukket Konto
 
Tilmeldingsdato: 19-10 2006
Alder: 57
Indlæg: 167
Styrke: 18
inger er ny på vejen
Hej Pedro

Nede på apoteket kan du købe nogle mundtabletter og mundspray der hedder noget i stil med SB12, som kan tage noget af den modbydelige smag i munden. Det bruger jeg i perioder når jeg har de problemer med grim smag i munden efter mine tabletter.

Du får en pakke af mig i næste uge da jeg er så glad for at se den forandring som du har gennemgået her på det sidste.

Knus inger

Ps. ved godt at man ikke må reklamere for noget herinde men stadset virker, så jeg vælger at kalde det her for videregivelse af erfaring.
inger er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2011, 09:01   #7
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
SB12

Citat:
Oprindeligt indsendt af inger Se meddelelser
Hej Pedro

Nede på apoteket kan du købe nogle mundtabletter og mundspray der hedder noget i stil med SB12, som kan tage noget af den modbydelige smag i munden. Det bruger jeg i perioder når jeg har de problemer med grim smag i munden efter mine tabletter.

Du får en pakke af mig i næste uge da jeg er så glad for at se den forandring som du har gennemgået her på det sidste.

Knus inger

Ps. ved godt at man ikke må reklamere for noget herinde men stadset virker, så jeg vælger at kalde det her for videregivelse af erfaring.
Hejsa Inger! Lyder rigtig godt med SB12, Inger. Det er li´godt grove, som den mund smager grimt!

Nu, kan det vel ikke være mundsvamp? Det burde da være synlige hvide eller gule pletter, eller hvordan ser svampeinfektion ud?

Skal til tandlægen på mandag, så må hun da kunne gi´et bud, på hvad det er.

Knuz og kærlig hilsen Pedro
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Klage over FP sager før 1/1 behandles efter reglerne efter 1/1 LUM Politik og Samfund 5 23-06-2013 20:12
Ophør med ssri Diablo Alt det andet 23 24-04-2012 10:10
Ung mand død efter lykkepiller. Virker de allerede efter 11 dage? Indiansummer Politik og Samfund 35 27-03-2012 20:33
Ansøgt efter §17 – sagsbehandlet efter § 20 - afgørelse efter § 17? Mitochondrie Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 12-11-2011 01:10
Fik job efter 26 år... Stella Politik og Samfund 5 28-06-2008 13:06




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension