K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-04-2011, 10:03   #11
Tutteren
Hjemmevant på K10
 
Tutterens avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2011
Lokation: Fyn
Alder: 50
Indlæg: 239
Styrke: 14
Tutteren er ny på vejen
Jeg har taget setralin i et par måneder nu, til en start også sammen med concerta og jeg har ikke haft nogle nævneværdige bivirkninger af dem. Om de så virker...og mod hvad, det er meget svært at sige. Men altså, du kan roligt tage dem sammen med din concerta.
Tutteren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2011, 11:21   #12
anniss
Elsker at være her på K10
 
annisss avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Vejle
Alder: 53
Indlæg: 64
Styrke: 15
anniss er ny på vejen
Ja, som du og de andre skriver, er det forskelligt, hvad man kan tåle. Jeg kan IKKE tåle Zoloft, har aldrig været så syg, som da jeg tog dem. Havde angst 24timer i døgnet og kvalme m.m. Kom heldigvis af dem igen. Men det var 2 mdr. som jeg ikke ønsker for min værste fjende.
Derimod har jeg gode erfaringer med Seroxat, (tidligere), og nu Cipralex. Men jeg er slet ikke oppe i de doser, I snakker om, så jeg ved ikke om dette stof kan bruges, selvom de er i samme boldgade.
Men håber at medicinen hjælper dig.

anniss
-----------------------------
Førtidspensionist pr. 01.03.11
anniss er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2011, 11:54   #13
Suzy Jensen
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-03 2011
Lokation: Haderslev
Indlæg: 39
Styrke: 14
Suzy Jensen er ny på vejen
Okay mange tak for jeres svar :-)
Ja gik også udfra det sagtens kunne tages sammen med Melatonin og concerta, for lægen dernede fra er MEGET svær at få til at udskrive noget som helst selvom man har diagnoserne og evt en anden psykiaters ord/plan for behandling hvor det indgår. Så var der den mindste risiko for det ikke fungerede sammen havde jeg bestemt ikke fået det.

De holder også meget øje med især os unge at vi kun får til en mdr af gangen og hvornår vi bestiller. Men jeg bestiller altid lidt før og det syntes de kun godt om så jeg kunne sagtens snyde dem alligevel hvis jeg ville, men det får jeg intet ud af. Jeg har brug for hjælpen :-)
Suzy Jensen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Aggresioner ved seponering af Sertralin Pedro Dit og Dat 68 19-08-2012 21:21
Sertralin boowam Alt det andet 3 03-04-2012 15:58




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension