K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-10-2015, 21:57   #1
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Hvad laver i i hverdagen

Hvad fir i som ftp pensionist dagen til at gå med?😊
Vh Katrine
__________________
Førtidspensionist pr. 1/3-2013
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2015, 04:41   #2
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
jEG har nok i at få hus og haVE passet



Har en gemal og næsten voksen dreng .


Det tapper mig for den energi jeg har . Desværre .

Så har ikke været i bio i 10 år og heller ikke på cafe el.lign og går heller ikke til noget . Får mine 2 mænds oplevelser hverdag de kommer hjem .

jeg er ikke trist over det sådan at jeg er depri . Sådan har det bare været siden min ulykke ,. Er meget træt og skal hvile hverdag og normalt udpræget A menneske

En dag drømmer jeg dig om at kunne finde energien til at blive besøgsven eller . lign . Det kunne være fantastisk

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2015, 09:08   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Her går tiden med børn, hjem og de daglige gøremål. Indkøb, rengøring, tøjvask, madlavning - og en kop kaffe ind i mellem. Og fodbold med den ene søn i alle weekender klokken lort om morgenen.

Jeg har ikke rigtig overskud til aktiviteter udenfor hjemmet. Der er mange ideer, men det bliver aldrig til noget.

På et tidspunkt var vi nogen stykker herinde fra, der mødtes engang i mellem på en café og drak kaffe og sludrede - det var faktisk rigtig hyggeligt, men folk er vist spredt for alle vinde nu.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2015, 10:16   #4
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Tiden går med husholdning, syning, træning og cafe med en enkelt veninde engang imellem.

Børnene er stor og kun den yngste bor stadig delvis hjemme.

men jeg er langsom pga. smerter og pauser, så det tager mig lang tid at lave det huslige opgaver
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2015, 20:58   #5
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Jeg selv hygger med veninderne
går til fitnes og svømning samt malerkursus på det lokale værested
Jeg har haft et frivillig job i tankerne på det lokale Kattehjem da jeg jo elsker katte men er lidt i syv sind syntes ik rigtigt at overskudet er der til det hele øv øv tænker lidt at jeg skal tage mig sammen
__________________
Førtidspensionist pr. 1/3-2013
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2015, 03:52   #6
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
Grunden til jeg ikkr har meldt mig som besøgsven ..er den samme som andre. TROR jeg
En dag kan jeg det " hele " så går der flere dg jeg intet kan . så jeg frygter , finder jeg en at besøge kommer jeg måske til at svigte på " dårlig " dage og det kAn jeg ikke nænne .

Det er en af ulemperne ved at være syg ..PlAnlægge . Vi ved jo ikke hvordan vi har det dagen efter ( mange af os ) . Derfor tør jeg ikke .

KATRINE B

Jeg ville da undersøge det hvis jeg var dig . Hvordan og hvorledes det fungerer , det er et skridt i rigtige retning hvis det er det du ønsker en dag .
Det er en start . MÅSKE Foregår det på en helt anden måde end mAn tror .

Forstår dig godt - elsker selv katte og ja dyr i det hele taget .

Men lyder da til du kommer lidt ud og det er da flot gået .n

Stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-10-2015, 23:40   #7
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Stribe det har du helt ret i jeg tog mig sammen og kontaktede det lokale Kattehjem her i byen og de var faktisk rigtig søde deroppe osv
jeg tror detsværre at jeg må vente til foråret detsværre og så se for jeg kan detsværre mærke at mit overskud ik er til det pt nu her hvor der begynder at blive tidl mørkt og det min krop og psyke siger nej men mine tanker siger ja he he så det ik helt nemt vh Katrine
__________________
Førtidspensionist pr. 1/3-2013
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension