K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-01-2014, 18:33   #1
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Vil bare så gerne

Hejsa og velkommen til 2014 håber at i kom godt ind i det jeg havde en praktfuld nytårsaften med hygge og masser af god samvær

Hvad laver i som er pensionister sådan til hverdag?
jeg selv kommer nede i støttecenteret en 2-3 gange om ugen vi svømmer og tager i fitnes dem som har lyst og overskud jeg for alt den støtte og opbakning dernede som jeg har brug for det er et socialpsykriatisk støttecenter for os som har en svag psyke jeg har fået en masse nye venner dernede som jeg har det super godt sammen med så det jo super godt og mit behov er entlig dækket godt ind der.

Men jeg vil bare rigtig gerne ud og lave et frivilligt stykke arbejde men min psyke siger nej føler ikke helt at jeg magter det at skal have noget fast og skal afsted til men føler mig lidt som et dårligt menneske nu når jeg ikke magter det øvs men ved godt at det skal jeg ikke gøre for der er jo en grund til at jeg har fået pension.
__________________
Førtidspensionist pr. 1/3-2013
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2014, 03:34   #2
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Lyder dejligt..

Og måske kan dit frivillige arbejde være at du en skønne dag hjælper de nye i gang nede på støttecentret, og får dem hevet med ind i gruppen.

Så er du ikke afhængig af at du skal noget på bestemte tidspunkter, men bare at du sætter dig ned og taler med en ny når du har overskud til det..
__________________
førtidspensionist april 2013...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2014, 11:53   #3
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Fint at starte op som føl, hvor det er en positiv ting, man møder op, men ikke helt behøver følge "vagttider". Kender flere, der er kommet igang med små skridt.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2014, 20:14   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Endelig ikke lade dig gå på af, at du ikke lige magter et frivilligt arbejde. Måske kan du bedre på et senere tidspunkt!

I stedet kan du da nyde at du kommer ud nogle gange om ugen til nogen aktiviteter, det kræver jo også mod.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-01-2014, 00:11   #5
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af KatrineB Se meddelelser
Hvad laver i som er pensionister sådan til hverdag?
Tjaa, hvad laver jeg egentlig.

Jeg står tidligt op, for at få knægten sendt i skole, og hunden skal luftes.

Oftest skal der handles lidt ind, der skal ryddes op, og gøres lidt rent.

Hunden skal luftes igen.

På gode dage kan jeg få lavet en hel masse, enten oprydning rengøring eller andet fornuftigt, eller også noget kreativt.

På de mindre gode dage, ja, der går tiden bare.

I efteråret lod jeg mig vælge til afdelingsbestyrelsen her hvor jeg bor (af rent egoistiske årsager), og deltager i ca. 1 møde om måneden, og skriver referat herfra.

Min fornemmeste opgave er, at pleje mit helbred, jo bedre jeg har det desto mere overskud har jeg til mine unger, og desto bedre er mit humør. Simple as that.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-01-2014, 22:20   #6
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Pip helt enig ��
__________________
Førtidspensionist pr. 1/3-2013
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension