K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-12-2010, 16:09   #1
kandelsdorff
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2010
Indlæg: 244
Styrke: 14
kandelsdorff er ny på vejen
total tudefjæs efter mail fra SB

sidder her og er totalt opblødt pga en mail på 4 linier!

jeg har fået em mail fra min sags behandler hvor hun skriver at hendes beslutning alene hvornår jeg får svar fra hende af. bare undertonen i det var modbydelig, og jeg blev bare så ked af det, for jeg havde jo ikke skrevet min mail så det skulle afføde sådan et svar.

jeg havde blot bedt om at få svar hurtigt muligt på om jeg ikke kunne blive startet op i år i afklaringen, nu da de har alle papirer.

jeg orker ikke mere, jeg har intet energi, sover mindre end 3 timer hver nat og har smerter der er blevet værre den sidste måned.

min sag har nu overskredet 11 år, og de trækker det stadig ud, og sæter en på standby.

jeg har enda ikke fået penge denne gang, pga en fejl de har lavet, og også indrømmet, får jeg først penge i morgen. men det er ikke det værste, idet jeg ikke har kunnet betale de faste udgifter til minr kreditorer, har jeg modtaget ikke mindre end 5 rykkerbreve nu- og kommunen vil ikke dække min ekstraudgift hvis jeg ikke får hver enkelt til at slrive at dete r fordi denne betaling er misset med de 4 dage. alt det arbejde for så lille en fejl. det har fuldstændig slået mig ud at skulle bruge min energi og kræfter på det de sidste dage. og det forstår de slet ikke. og så den her mail- ja så væltede læsset altså.

jeg er ved at skrive en hel roman tilbage tilhende, men tror hellere jeg må lade være og bare få en advokat til at ringe derned.

jeg sidder bare her i et sort hul nu og tuder
kandelsdorff er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-12-2010, 16:18   #2
Gizmo
Ved at flytte ind på K10
 
Gizmos avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Indlæg: 508
Blog Indlæg: 3
Styrke: 15
Gizmo er ny på vejen
Har slet ikke nogen guldkorn, men vil give dig et kæmpe

Og så er det nok en meget god ide at få din advokat på.
Gizmo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-12-2010, 16:59   #3
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Kandelsdorff.

Jeg forstår udmærket, at læsset vælter. SB brude jo forstå, du har en mere en naturlig interesse i, at vide hvornår de sætter gang i hesten, som jo har stået sadlet op i 11 år!! Det urimelig er ikke din mail, men SB's manglende forståelse for dit alt for lange sagsforløb.

Rubicer hende unde én af flg.:

1. hun har den dårlig dag, som ikke bør gå ud over dig, hvis hun er prof.
2. manglende indføling med andre mennesker svære forhold (bør derfor søge andet job)
3. uproffesionel, bør derfor også søge andet job
4. forstår ikke at mail kræver samme tone som alm. brev

El. måske kan hun rubiceres eft. flere?

Ang. manglende indbetaling:
1. de bør beklage dette
2. gøre alt for rette fejlen uden det koster dig ekstra
3. bør være nok dokumentation m. rykkerkopi

Godt du skriver roman, håber du kommer ud med det, lad det ligge i pc'er. Og vær god ved dig selv resten af dagen, for det fortjener du.
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-12-2010, 17:07   #4
empowerment
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
empowerments avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Lokation: et sted i jylland
Indlæg: 318
Blog Indlæg: 22
Styrke: 14
empowerment er rigtig godt på vej
Mon ikke din sagsbehandler selv var presset og faldt i instant-message hullet.

Du har måske været uheldig at hun har læst din mail mens hun har været stresset og presset i sit arbejde. Man bør selvfølgelig ikke falde i disse huller, men vi er alle mennesker og får ikke altid svaret skriftligt og mundtligt som vi ville hvis vi havde givet det lidt betænkningstid.

Jeg føler mig overbevist om at det ikke var møntet direkte på dig.

Synes du skal have stor ros for at betænke dig inden du sender dit "roman-svar" tilbage. Jeg tror at de fleste af os lærer på den hårde måde, at det er en god ide at tøve inden man sender mails mm...

Det er ikke altid de er egnet til at sende til modtageren, men blot afspejler et øjebliksbillede af en sindsstemning, og ikke god kommunikation. Godt gået
__________________
Empowerment

vækst i erkendelse, indsigt og selvforståelse går hånd i hånd med en kraftfuld handlen
empowerment er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-12-2010, 20:17   #5
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nu ved jeg jo ikke i hvilken tone din mail til SB var skrevet i....Og om det er derfor vedkommen svare som han/hun gør...

Men du har jo altid muligheden for at klage over vedkommen...

Nu er det jo svært for os at vide hvad der nøjagtigt står i den mail...så måske du lige skal vente lidt og så prøve at læse den igen...

Jeg kender flere der når de selv står i en svær situation opfatter breve/mails forkert eller ihvertfald ikke læser dem som jeg feks ville læse dem...

Så giv det en dag eller to og prøv så at læse det hele igen med nye øjene og se om du stadig opfatter den som første gang...

Gør du det...så overvej at sende en klage over vedkommen....i det mindste så vedkommen finder ud af at du ikke finder dig i alt...

Det var sådan lige hvad jeg kunne komme med...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Total forvirrret baskemus Alt det andet 12 27-06-2012 19:16
Satsen for erstatninger i Danmark er total til grin Karo Politik og Samfund 10 15-04-2012 21:16
Total forvirring Babyrex Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 11-02-2012 15:08
Total blank. Bulder Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 28-04-2010 20:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension