K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-11-2010, 17:15   #11
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Godt at høre

Jeg tror, at stedet at starte er motionen. Den vil give dig overskud til at håndtere de øvrige ting.

Men det kan jeg sagtens sige. Jeg har selv svært ved det hele - på nær motionen.

Kh
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2010, 23:37   #12
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
hm, nu ved jeg altså ikke om der er forskel på din kvalme og den kvalme man kan have ved graviditet, men ellers anbefales det at spise mandler til gravide med kvalme, og det virkede på mig dengang..
måske det kunne hjælpe dig lidt igang om morgen til at spise..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2010, 01:26   #13
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
På kræftafdelingen på rigshospitalet giver de patienterne Lakrisal mod kvalme - i ved de der ruller der smager af lakrids til omkring 7 kr. De skulle tage alle former for kvalme!!

Og ellers anbefales det at drikke lidt Cola, men det skal være den originale MED sukker!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2010, 19:24   #14
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Nogle gange har jeg længer tid med mange smerter så,kommer jeg heller ikke ud, nogle dage,men kommer igang igen,ved at tvinge mig selv en gang rundt om bolig bloken,når jeg aligevel skal ned med skraldespanden.

Det ikk meget motion,men en god måde at komme igang på,hvis men har være på langs et stykke tid,for mig i hverfald .

Det er vigtigt for mig at komme ud hver dag,bare en lille tur kan gøre uderværker
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2010, 21:44   #15
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Maja-Bell,

Og husk at tag en ting ad gangen, mylder i hovedet kan være med til at stoppe alt det du gerne vil, så én ting ad gangen.

Endvidere er det rigtigt godt at tage en power nap (eller som jeg gør 1 time på sofaen) et par gange om dagen, det giver ro og overblik.

EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2010, 22:48   #16
Demo
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2010
Indlæg: 33
Styrke: 14
Demo er ny på vejen
Jeg fristes til at melde ind med medicinsk qi gong, det er en øvelse som selv meget syge og svage mennesker magter. Mine erfaringer er at det hjælper på lidt af hvert og har man først lært det, er man ikke afhængig af at skulle gå til noget.
Dem jeg lærte det af, har noget der hedder find balancen.dk der kan du læse mere om det.
Det har hjulpet mig både på det fysiske og psykiske plan.

Tanker fra Demo
Demo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2010, 12:47   #17
maja-bell
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2010
Indlæg: 697
Styrke: 14
maja-bell er ny på vejen
vil lige takke for svar.. og kan sige jeg fik et kæmpe tilbage fald igen i går. og været oppe flere gange i nat.
har så snakken med min læge i dag og er sat op i pillerne fra 1.. og nu 2 morgen og en aften.. og tror at det vil komme til at gå bedre..

og tror det kan give den energien til at komme ud af huset..

og jeg er ikke gravid.. men problemer med mine hormoner også.. ja

og enteneller: ja sådan styre jeg også mit live nu. og tror at det bliver bedre på denne måde

Demo: det lyder til at være noget for mig.. var lige inde på yub tube så har taget et par programmer ned som jeg vil prøve mig frem med i starten..
men har ikke nogle kursuser her i området.. men håber at det vil komme sener. tak fir den information.
maja-bell er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2010, 15:51   #18
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
hej Maja-Bell.

Synes du har fået flere fornuftgie in put, men jeg tænker også på den psykiske side, som f.eks. det at du nu har fået en FP og skal tilrettelægge dit liv efter det. Omskiftinger kan tage kræfter. Ikke alle reagere på samme måde, når de tilkendes Fp. Og ikke mindst kan du OGSå være træt (selvfølgelig ud over din fysiske sygdomme) af at have været igennem maskineriet frem mod din tilkendelse af FP.

Håber du kommer til kræfter snart
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Energi-mærkning ! Birkes-musen Politik og Samfund 2 26-10-2012 21:52
jeg mangler en bisidder busser24 Alt det andet 5 26-10-2012 01:12
jeg mangler sushjer 1 Alt det andet 2 07-04-2011 20:28
Træk vejret = mere energi + mindre stress Jørgine Et godt link! 2 17-02-2011 14:51
Jeg mangler hjælp til ´min mor lillesine Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 22-11-2008 00:35




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension