K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-09-2010, 22:49   #41
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Andersine85 Se meddelelser
Det behøves vel i princippet ikke kun være rettet mod syge?

Kunne det ikke bare hedde stedet for mennesker, der er kommet i klemme i systemet.

Der er jo ret bredt herinde med forskellige spørgsmål/svar...

Men nu er jeg måske helt ude i at ændre målgruppen

nej det behøver ikke kun være rettet mod syge mennesker og raske mennekser som ønsker at støtte og synliggøre K10 er velkommen til at købe T-shirts Mv igennem én på k10

Men jeg syntes ikke, at teksten skal ændres, fordi der kører et ligende tiltag på FB, Hvor gruppen hedder Støt sygedomsramte som er kommet i klemme i systemet og det kunne skabe forvirring om, Hvilken gruppe der er hvad ... og det ønskes ikke
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-09-2010, 22:54   #42
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af buster Se meddelelser
m2y, takker

-og så syns jeg lige at jeg vil henvise til flg tråd ang slogans: http://www.k10.dk/showthread.php?t=5...ghlight=slogan

-for som i kan se, så har det før været oppe og vende og jeg synes at der er rigtig mange og gode forslag til slogans ikk´

Ja der ligger mange gode slogans på det link og nogle af den kunne godt bruges :-)
Jamen, uanset hvad, så er vi med på kopper, klistermærker, sugekopper og jeg ska komme efter dig -bare vi får synliggjort k10 ja, så skal jeg såmænd gerne klistre hele hytten til
Jamen du skal da bare se at få bestilt skal du, så kan du få plastret hele hytten ind og skulle du ha et ekstra hjørne på bilen, postkassen, ungernes skoletaske, din nabos knallert eller hvad din opfindsomhed rækker til.. så klister du også bare pladen fuld der _ LOL _
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-09-2010, 06:04   #43
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Andersine85 Se meddelelser
Det behøves vel i princippet ikke kun være rettet mod syge?

Kunne det ikke bare hedde stedet for mennesker, der er kommet i klemme i systemet.

Der er jo ret bredt herinde med forskellige spørgsmål/svar...

Men nu er jeg måske helt ude i at ændre målgruppen
Andersine ja du er

Jeg ved at vi her gør alt for at henvise til andre relevante sider som www.ladk.dk og www.bistandsbums.dk til dem der er i klemme på anden måde tror ikke at K10 er gearet til at udvide området og tage alle der er i klemme i systemet med .

Og maybeline2you er kontaktet med vejledning om hvordan man åbner en socialgruppe jeg kan kun lave 5 og dem har jeg allerede lavet, men kan maybeline2you ikke hitte ud af det så kontakter jeg lige en admin ...
  Besvar med citat
Gammel 28-09-2010, 19:56   #44
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Til Orientering

Hejsa Alle K10ér

Der arbejdes ihærdigt på, at på logo Mv. overført til T-shirts, Krus, Kuglepenne, klistermærker, dørmagneter til bilen. Så i kan komme til at bestille varene fra starten af næste uge ...... Når startskudet lyder opretter jeg Socialgruppe, hvor regler for bestilling Mv. kommer til at ligge.

Vh.
M2y
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2010, 16:17   #45
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Til Orientering

Hejsa Alle K10ér

Nu lyder startsskudet til at få synliggjort K10 på den fede måde :-) Jeg har oprettet Den sociale Gruppe og lagt Billeder og bestillinges regler ind.

Jeg håber naturligvis også at i syntes om design, til trods for, at det ikke minder om det som ligger på k-10 hjemmeside nu. Grunden til at det er ændret er, at Web også ændre farver og former på logo, som led i en større oprydnings og kapacitets forøgelse.

Farver vil derfor over tid ændre sig, men slogan vil hele tiden være det samme.



Gentager lige Bestillingereglerne her en gang til , bare for at alle skal ha en Fair chance

Bestilling af vare.
1. Skriv til min mail [email protected]
2. Skriv K-10 F.eks. Mette Hansen. + leverings adresse. På denne måde bibeholder I jeres anonymitet, hvis dette ønskes
3. Angiv antal og str. På T-shirt ved afgivelse af ordre
4. Du modtager herefter kontonummer til betaling
5. Når beløbet er registreret i banken, bestilles varen
6. Varen leveres på adressen inden for ca. 14 efter betaling
7. OBS: Der samles 10 enkelt ordre sammen INDEN afgivelse af ordre til min leverandør, da dette nedsætter leverings omkostningerne betragteligt for os alle.

Lad os så komme igang.

Mange venlige hilsner
M2y
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig

Sidst redigeret af maybeline2you; 06-10-2010 kl. 17:33. Årsag: Rette Email
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2010, 16:35   #46
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
weee, herligt, har fluks meldt mig ind
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2010, 16:48   #47
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Smile

Jubiii..... det er jeg da glad for .... :-))))))))
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2010, 16:49   #48
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
JuleHumør

Maybeline2you er kommet i julehumør og derfor udlodes nu følgende ting gratis, således at vi kan få sat lidt focus på K10

Det sker efter først til mølle princippet = første mail i min inbox = Tingen er din

Der udloddes nu.

1. 1o Julekort med foto
Send varme hilsner med billedskønne foto julekort. Medsend op til 6 fotos og glem ikke at tilføje en personlig hilsen. Disse er nu gået til Huldra ..

2. 10 Julekort Charmerende kort til denne jul. Skriv en rørende besked, Vælg selv skriftype og tekst

3. 1 Stk gratis bildørsmagnet = Den med træ logo

4. 1 stk gratis stempel med dit navn Mv.

5 1 Stk gratis musemåtte = Den med Blå/ Grøn

6. 3 Stk gratis Kuglepenne

7. Gratis Klistermærker til bilen

PS.. se mere i den sociale gruppe; Synliggørelse af K10

M2y
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension