K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-11-2010, 20:32   #21
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af buster Se meddelelser
Der STÅR ingen steder at denne SKAL underskrives MEN den er GRUNDLAGET for enhver afgørelse mm -det kan vi godt være enige om ikk´

Det afgørende i dette er at den er lovpligtig.
Jep!

Har man fået elendigt udarbejdet RP, få man også en elendig resultat ( afgørelse)

Derfor:
Det som jeg har gjort var, at jeg klippede i ressourceprofilen ( ved partshøring ) og klistrede fragmenter af den på en tom A4 ark. På den måde fik jeg levet plads til mine egne bemærkninger. Jeg tog kopi af det og skrev i de blanke felter, alt det som jeg syntes at der manglede eller det som jeg ikke var enig i.
Tog kopi af det igen og sendte den så til sagsbehandleren.

Sidst redigeret af Karo; 26-11-2010 kl. 20:53.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2010, 23:17   #22
hopper
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-09 2009
Indlæg: 322
Styrke: 15
hopper er ny på vejen
Et eller andet sted syntes jeg dog at en RP burde skulle skrives under, for sagsbehandleren kan jo bare sige at jeg har godkendt den selvom jeg ikke har, for jeg har jo ikke skrevet under nogle steder...

Sagsbehandleren har jo ALTID ret, for systemet er så pisse korrupt, de skriver jo alt muligt som man ikke har sagt eller gjort, og klager man til andre på jobcenteret giver de jo automatisk sagsbehandleren ret selvom der ikke er noget hold i det de siger...
hopper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2010, 23:26   #23
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af hopper Se meddelelser
Et eller andet sted syntes jeg dog at en RP burde skulle skrives under, for sagsbehandleren kan jo bare sige at jeg har godkendt den selvom jeg ikke har, for jeg har jo ikke skrevet under nogle steder...
Tænk dig rigtigt om , det er netop omvent. Skrive du under, så har du nemlig godkendt alt det som ikke passer i RP, til glæde for din sagsbehandler.
Derfor din sagsbehandler savler efter dit underskrift, uden at sige det til dig direkte. Kan du ikke fatte det, HOPPER.

Sidst redigeret af Karo; 26-11-2010 kl. 23:28.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2010, 23:36   #24
hopper
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-09 2009
Indlæg: 322
Styrke: 15
hopper er ny på vejen
Rolig nu Karo!!!

Efter min mening vil en underskrift dog være bedre...

Hvis man ikke godkender en RP kan sagsbehandleren jo skrive alt i den til hendes fordel...

I mit tilfælde har min sagsbehandler skrevet det hun selv syntes kunne komme til hendes fordel.
Hun bruger gamle ting, ændre datoer og skriver ting der ikke passer...

Vi har kommet med mange kommentare og indsigelser til den, hun retter ikke det hun har skrevet, men hun omformulere vores kommentare og vender det om til hendes fordel.

Det kan jeg ikke bruge til noget som helst, heldigvis kigger andre instanser ikke kun på RP med alt der ligger i sagen, her tænker jeg ftp, beskæftigelsenævn, pensionskassen og arbejdsskadestyrelsen...

Hvis alle skulle rette sig efter en RP, ja så var vi alle sammen nok på kontanthjælp idag ;-)
hopper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2010, 23:53   #25
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Den der RP, hvad skal den danne grundlag for? Den skal opdateres ja, man med henblik på hvad?
Skal du have en ny afgørelse i din sygedagpengesag?

Hvor er du hen i systemet nu. Ja, på sygedagpenge med hvad mere?, skal du i arbejdsprøvning, i aktivering, søge FP? Hvad sigter du imod?

Hvis den RP skal bruges til en afgørelse, så slap af, fordi du har stadigvæk chance for at komme med alt i din klage, også i forhold til RP.

Jeg synes at du skal ikke stresse dig mere over den RP, fordi du kan jo selv se, at sagsbehandleren er ikke sammenarbejdets villig og du kan alligevel ikke tvinge hende til at ændre hendes/hans konklusion i RP.

Sidst redigeret af Karo; 26-11-2010 kl. 23:58.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-11-2010, 00:10   #26
hopper
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-09 2009
Indlæg: 322
Styrke: 15
hopper er ny på vejen
Jeg skrev til dig tidligere hvad og hvorfor jeg skulle have lavet en RP...

Jo jeg stresser, det er fordi jeg er fanget i min sagsbehandlers net, hun skriver hväd der passer hende, hun går imod hvad læger og alle andre skriver, hun har kun sin egen mening....

Jeg venter iøvrigt svar på om min ftp går igennem, den er søgt...

Jeg har forresten også lige et eksempel til hvorfor det kan være en god ide med en underskrift:

Jeg har lige fået den endelige afgørelse at hun ikke ændre ved sin afgørelse ang. stop af sdg.
Hun skriver bl.a at jeg løbende har været til møde hos hende og vi løbende har opdattere RP.
Men jeg har aldrig set en RP viste ikke engang at jeg fik lavet en tilbage i 2005 i en anden kommune, hun lyver faktisk og har gjort det med flere ting...

Hvis man nu skulle skrive under på en RP vil det her jo aldrig ske.

Nu kan jeg så heldigvis bevise at jeg ikke har fået lavet nogle RP sammen med hende
hopper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-11-2010, 00:27   #27
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Jeg vil læse igen din historie og komme med mine bemærkninger, men det blive først i morgnen.
Men jeg er glæd for,på dine vejene, at du har ikke underskrevet RP, fordi det ville være det samme som at underskrive en check, med et forkert beløb.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2010, 16:05   #28
hopper
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-09 2009
Indlæg: 322
Styrke: 15
hopper er ny på vejen
Nu har jeg lige snakket med leder af jobcenter, han sagde med det samme at han ikke disideret kunne ændre en afgørelse..

Jeg spurgte ham om det ikke var hans ansvar at sagsbehandlerene overholder reglerne, og ikke lyver osv. jo det var det, og hvis det drejer sig om en sag hvor sagsbehandleren lyver og sagen gentagene gange bliver hjemvist af beskæftigelsenævnet vil han kigge poå sagen.
Jeg har fået et møde med ham på mandag, så nu håber jeg han vil tage noget ansvar...

Jeg sagde også at nu var jeg kørt så meget rundt at nu vil jeg ikke finde mig i det mere og hvis han ikke gjorder noget ved det havde jeg nr og adr til Borgmesteren ;-)
hopper er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor er det bedste sted at lave annoncer for at hyre flex og/eller skånejobbere Abraxus Spørgsmål ang fleksjob 6 20-07-2013 18:47
Hvor lang tid går der? viggo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 24 18-05-2012 13:12
Hvor meget må sagsbehandleren ringe? Carpe Diem Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 34 01-06-2011 10:54
Må sagsbehandleren bestemme hvor jeg underskriver? sharky Alt det andet 21 19-03-2010 10:36
Ressourceprofil - tager det lang tid at lave? Ninja Dit og Dat 24 30-04-2009 08:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension