K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-07-2012, 12:37   #11
lynge60
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-07 2012
Indlæg: 80
Styrke: 12
lynge60 er ny på vejen
Arbejdsskade

Jeg har en arbejdsskade fra 2006, fik i 2007 5% i mengrad. Men tog den op i 2009 igen og denne gang har jeg haft fagfoeningen til at hjællpe mig. Fik afslag fra dem, hvor vi ankede den og fik så tilkendt 15 % i nedsat erhversevne, har tennis og golfalbuer på begge arme. Og fik så i 2011 konstateret fibromylegi, får nu et månelig beløb indtil okt hvor de tager sagen op igen.

Jeg blev tilkendt fleksjob dec 2011, så er ledig fleksjobber, så derfor sagen lige hviler. Men jeg vil stadig kæmpe for fik ikke noget for men grad denne gang, og har været i praktik 2 gange hvor det kun blev til 12 timer om ugen, skal ud i en ny og starter op med 8 timer om ugen med fri om onsdagen.
lynge60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-07-2012, 15:24   #12
martinja41
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2012
Indlæg: 34
Styrke: 13
martinja41 er ny på vejen
Smile ASK

Citat:
Oprindeligt indsendt af Tob Se meddelelser
Ja det kan de godt men man har selvfølgelig mulighed for at klage.
Inde på ask.dk kan du finde de frister de normalt skal overholde med hensyn til afgørelser. Det kan dog stadig tage længere tid med så skulle du få besked.

Du kan gå ind og se din sag på ask.dk og se hvad de har af oplysninger på dig. Du vil nok også løbende få breve med de oplysninger de henter hjem.
Jeg har også fået tilsendt skemaer som min læge skulle udfylde.
man kan ikke klage over arbejdesskadestyrelsens afgøresels det skrev min advokat til mig jeg har en prviat sag en såkaldt p-sag hos ask vor de miderligt vuderet mit erhversevne tab til mindre end 15 % men det finder jeg mig ikke i så jeg har fået min advokat til og skive et brev om revurderet vor han skriver at de kan sætte den til min. 50% i første omgang så vil forslå og tage en snak med en advokat til dem som ikke har sådan en tag og få en jeg har givet 11000 indtil nu og de penge er givet godt ud så få det eneligt gjordt det er for dyrt og lade værre det kan godt være folk siger det er dyrt det syens jeg nu ikke i forhold til hvad man får af erstaning så det er så lidt man giver hilsen martinja
martinja41 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-07-2012, 15:36   #13
martinja41
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2012
Indlæg: 34
Styrke: 13
martinja41 er ny på vejen
ask

Citat:
Oprindeligt indsendt af ladytass Se meddelelser
Jeg har idag sendt min sag til ask.
Jeg har ingen advokat, så har selv sat det igang.

Det drejer sig om en ulykke sket i fritiden, som har efterladt mig med ptsd.

Er der nogen som har været gennem ask?
Hvordan foregår det?

Jeg ved at chancen for anerkendelse er lig 0, men det er da forsøget værd, når mit liv nu engang er ødelagt pga dette.
prøv og læs mit andet indlæg på næste side jeg fik ikke lagt det til dit spørgsmål men få dig en advokat det kan ikke betale sig og lade værre jeg har selv erfaret at man kommer til og slås med ens forsikringer mit gamle forsikring gf ville kun erkende 10% i anden omgang efter jeg klaget over den første vor de kun mente 8% selvom der ligger en på 15 % købstærdens forsikring som også er for lavt da jeg har mange efter følgene ting jeg har fået angst depressioner sover dårligt om natten kroniske smerter og ja mit liv er smadret men det skal åbenbart det er efter jeg blev kørt ned i maj 2010 og det tager meget lang tid så men det ender nok med jeg skal tage den i retten så det er hårdt men åbenbart sådan man skal kæmpe med alt i dag også inden for det offelige det tager på kræfterne det er trælshåber du får det igemmen kærlige hilsner
martinja41 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-07-2012, 15:42   #14
Tob
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-07 2011
Alder: 38
Indlæg: 149
Styrke: 13
Tob er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af martinja41 Se meddelelser
man kan ikke klage over arbejdesskadestyrelsens afgøresels det skrev min advokat til mig jeg har en prviat sag en såkaldt p-sag hos ask vor de miderligt vuderet mit erhversevne tab til mindre end 15 % men det finder jeg mig ikke i så jeg har fået min advokat til og skive et brev om revurderet vor han skriver at de kan sætte den til min. 50% i første omgang så vil forslå og tage en snak med en advokat til dem som ikke har sådan en tag og få en jeg har givet 11000 indtil nu og de penge er givet godt ud så få det eneligt gjordt det er for dyrt og lade værre det kan godt være folk siger det er dyrt det syens jeg nu ikke i forhold til hvad man får af erstaning så det er så lidt man giver hilsen martinja
På ASK.dk skriver de ellers flere steder om de forskellige klagemuligheder.

http://ask.dk/da/Nyttig%20viden/Er%20du%20kommet%20til%20skade%20pa%20arbejdet
/Klagemuligheder.aspx
Tob er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
nogen erfaringer med disse ?? kao1205 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 2 13-07-2012 10:42
nogen erfaringer med disse ?? kao1205 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 30-05-2012 10:21
Er der nogen der har erfaringer med Refleks charho Alt det andet 8 27-06-2010 08:05
Statsforvaltning-børnebidrag-nogen erfaringer? Ninja Alt det andet 36 12-12-2009 12:43




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension