K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-09-2010, 23:37   #11
rollo
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2009
Lokation: vestsjælland
Indlæg: 68
Styrke: 15
rollo er ny på vejen
Hej Zania.

Tillykke med pensionen

MV.
rollo
rollo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-09-2010, 23:51   #12
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
I min optik et det altid tragisk at et menneske kommer dertil, hvor det ender med en førtidspension - det er jo menneskeskæbner det handler om.

Omvendt når det nu ikke kunne være anderledes, så handler det om at komme videre med livet under de nye forhold på en så god og fornuftig måde som muligt. Og det ses heldivis, at det er muligt - blot med et helt andet liv end det man måtte sige farvel til - sådan er det.

Dvs. grundlæggende handler det om at acceptere de nye vilkår og få det bedste ud af den situation.


Mht. den angst du er løbet ind i, så handler det også her om at komme videre og tro på at det kan lykkes - faktisk behøver man ikke engang skulle tro, men kan "nøjes" med at se på hvad andre har opnået.

Prøv at kontakte: Angstforeningen http://www.angstforeningen.dk/ måske har de et tips eller to, du kunne få gavn af - jeg kan se at Angstforeningen også har en række konkrete tilbud til medlemmerne, så det er egentlig bare at gå til den, så snart du er rede til det :-)

Held & lykke med projektet og dit liv fremover.
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2010, 00:20   #13
SoLost
Afhængigheds tegn af K10
 
SoLosts avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2009
Alder: 34
Indlæg: 318
Styrke: 15
SoLost er ny på vejen
Citat:
Jeg har fået FP efter §18, og de ville ikke gøre den midlertidig, selvom jeg er lige under 30.
De kan da pt. efter loven, ikke gøre den midlertidig, på grund af ens alder, vel
SoLost er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Virksomheder: Nej til korte fleksjob Webmaster K10 Nyheder 0 08-05-2012 03:06
Kontakt til dig der har fået FTP fra MP pension Hundi At søge førtidspension 6 25-01-2012 09:27
min historie om pension i kort udgave MizzHope De Unge 10 24-09-2010 11:18
Nogen der har fået tidsbegrænset pension frupia1 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 28 17-08-2009 21:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension