K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-09-2010, 07:45   #11
Heart2breake
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-05 2010
Indlæg: 60
Styrke: 15
Heart2breake er ny på vejen
tak for det popaie
Heart2breake er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-09-2010, 09:39   #12
Jutta1502
Hjemmevant på K10
 
Jutta1502s avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-04 2009
Lokation: Midtjylland, Hedensted
Indlæg: 272
Blog Indlæg: 2
Styrke: 16
Jutta1502 er ny på vejen
Smile Har du husket at søge aktindsigt

og hvis du har, har du så selv eftersendt de manglende akter??

Jeg spørger dig , fordi, jeg selv var ude for da jeg sendte min sag i beksæftigelsesankenævnet, at min kommune, sjovt nok havde glemt at sende alle lægepapirerne med, så derfor måtte jeg selv eftersende alle lægejournaler og andet fra sygehuset, og på den baggrund fik jeg medhold i min anke og sagen blev sendt tilbage til kommunen, der skulle afprøve og derefter træffe en ny afgørelse.....

Så alfa og omega er AKTINDSIGT , i alt hvad der i din sag på kommunen.
Jutta1502 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2010, 12:47   #13
Heart2breake
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-05 2010
Indlæg: 60
Styrke: 15
Heart2breake er ny på vejen
jeg havde sikret mig at alle akter var i statsforvaltningen fra starten.

jeg fik af vide af statsforvaltningen i går at jeg ikke her aktindsigt i lægeudtalelserne fra statsforvaltningen og heller ikke i deres overvejelser og noter ang. mig og min sag. Fik at vide at det var intern. Er det korrekt?

Jeg kunne heller ikke få oplyst af statsforvaltningen hvad der manglede af dokumentation, for hun var ikke læge kun jurist! Og kunne selvfølgelig heller ikke komme til at tale med den læge som har vurderet sagen.

Jeg har igen fået udleveret alle mine akter fra statsforvaltningen og finder inde midt i det hele en udtalelse fra en intern medicinsk læge vinkel. Om det er en fejl eller??

Her mener han at jeg skal undersøges yderligere enten psykisk eller psykiatrisk.

Jeg er udredt hos en psykiater via kommunen, men kan ikke se forvaltningens kommentar til den.

Jeg har hele tiden gået til psykolog og er blevet undersøgt af hende løbende, men hende har hverken kommunen eller statsforvaltningen ville indhente status fra. Jeg mener psykologens attest burde have ligget i min sag og har bedt om det utallige gange begge steder. For så ville der jo ligge dokumentation på det psykiske, eller???

Nogen forslag til hvad jeg gør? Nu har kommunen så stoppet min arbejdsprøvning med henvisning til statsforvaltningens afgørelse som omhandler dokumentation for tidspunktet 1/4-10. Venter på svar fra kommunen ift. hvad de vil stille op frem ad rettet.

Men jeg har brugt et halv år og skal nu yderligere udredes for egen regning, fordi kommunen ikke vil indhente de relevante oplysninger. Hvad gør jeg?

mvh Heart2breake
Heart2breake er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
neurolog. engelhard Alt det andet 2 03-02-2012 22:03
God neurolog i Kbh.? Carmen Alt det andet 7 23-08-2011 23:12
AS3: lavede ulovlige sygedagpenge afgørelser sir Nævnet buster Politik og Samfund 3 25-03-2011 17:52
tilsidesætter diagnose til fordel for egne holdninger Heidi86 Alt det andet 18 08-10-2010 18:26
§100 Bevilling med tilbagevirkende kraft hvis en kommune tilsidesætter sin vejledning phhmw Nyttigt at vide for Førtidspensionister 2 29-06-2010 07:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension