K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-06-2010, 22:19   #1
køkkenleder
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-04 2010
Indlæg: 34
Styrke: 15
køkkenleder er ny på vejen
sygedagpengestop og § 17

Er der nogen som ved det ?

Jeg har desværre ikke været i stand til at sidde ved computeren, siden jeg skrev mit første spørgsmål først i maj,men prøver nu igen?

jeg blev sygemeldt i marts 2009, efter at være undersøgt på arbejdsmedicinsk, for smerter i lænden, højre ben og nakke,skuldre og arme,
(kronisk sagde de ). Blev fyret fra mit arbejde efter 3 mdr. (kommunen, ansat i 12 år). blev fra dag 1 i sygemeldingen henvist til fys. intensiv behandling.
Gik der i 5 mdr. uden ret megen effekt. sendt til udredning fra 1.sep. i 10 uger, men kommunen stoppede mig efter 6, da jeg fik det stadig dårligere.
Havde i forløbet fået ny sagsbehandler.
Kom til genoptræning for min lænd og mit ben,5mdr. uden synderligt resultat.
Hver gang jeg henvendte mig til sagsb. sagde h*n, at nu skulle vi lige vente og se, h*n regnede med at jeg skulle tilbage i udredning.
i de 5 mdr. jeg gik til genoptræning henvendte h*n sig kun en gang til mig og da jeg blev afsluttet, har jeg kun været til samtale en gang 8/2, ellers har vi kun snakket sammen når jeg har ringet.
Fra 8/2 til 28/4 har jeg ringet 3 gange og spurgt til hvad der skete og hvad med sygedagpengene. Hver gang har h*n sagt " tag det roligt og tænk kun på at få det bedre", der var også sørget for,at jeg ikke skulle aktiveres i de 10 timer som kommunen ellers forlanger, fordi det var vurderet at jeg var for dårlig.
Da jeg ringede til sagsb. 28/4, var det for at fortælle at jeg skulle opereres for spinalstenose d. 5/5 og h*n fortalte så lige, at min sygedagpengesag skulle op på møde, om 5 min. så h*n havde ikke lige tid til at tale med mig.
men ville ringe.
Det gjorde h*n så næste dag 29/4 og sagde at mine sygedagpenge ville stoppe fra 30/4, da jeg var uafklaret, men jeg kunne søge kontanthjælp,
eller pension efter § 17, så ville sdp. fortsætte.
Jeg gik næsten i chok,var slet ikke forberedt på dette,men følte mig nødsaget til at sige, at jeg ville søge pension, selvom jeg overhovedet ikke havde haft nogen ide om at man kunne dette. Jeg fik dog spurgt om jeg ikke skulle have noget på skrift, men h*n sagde at det ikke kunne betale sig, da jeg jo søgte pension.
Fed besked 7 dage før man skal igennem en stor operation, som i øvrigt ikke er gået alt for godt.
Søgte i øvrigt aktindsigt efter råd fra denne side, og den dag jeg kom hjem fra hospitalet, lå der ca. 120 sider i postkassen, som jeg først nu er ved at have læst, og kan hverken finde hoved eller hale i det. Og meget af det er også gentagelser op til flere gange, bare spredt rundt i hele sagen.
Jeg har fagf. med, men de siger at vi skal vente til sagen er afgjort,og hvis jeg får afslag, vil de køre frem med det store skydts.
Men nu er der gået 11/2 mdr. og jeg har ikke hørt et ord fra sagsb.,Men jeg får stadig sdp., jeg har ikke set en ressourceprofil,partshøring eller skrevet under på at jeg søger pension. tror i at jeg gør det ??????
køkkenleder er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Sygedagpengestop...... Damgaard Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 4 08-10-2012 20:41
Sygedagpengestop USP Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 16-09-2012 11:35
Sygedagpengestop USP Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 1 08-08-2012 15:23
Sygedagpengestop Rosaline Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 16 19-07-2012 07:44
sygedagpengestop karsten kran Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 2 29-07-2011 00:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension