K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-04-2011, 12:35   #1
blme
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2009
Indlæg: 30
Styrke: 15
blme er ny på vejen
brug for hjælp

Hej.

Håber der måske nogle der kan hjælpe mig.

Jeg er på kontant hjælp på 6 år pga sygdomne. Har været hele møllen igennem med mange praktikker osv. Osv.

Iflg special lægerne mener de at jeg ikke kan klare et ordinært arb mere og at der er en masse skånehensyn.

Kommunen har orienteret mig om at de på nuværende tidspunkt at de ikke har nogle flere tilbud til mig..... Så nu sker der ingenting...

Jeg kan ikke få et flexjob og der kan hellere okke søges førtids pension.

Er der nogen her der måske kan gi nogle gode råd....
blme er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2011, 12:55   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
er der søgt fleks til dig ? har du fået lavet ressourceprofil og i så fald hvad er konklusionen ?
Har i snakket om hvorfor du ikke kan få fleks eller pension , har du fået afslag på fleks eller pension , eller har du bare deres ord for det...


du må lige skrive lidt om hvad der er lavet på din sag i de år der er gået og om de har lavet ressourceprofil osv...

Og så ville jeg med det samme gå ind under nyttige link og hente en formular til aktindsigt hvis jeg var dig .. bare så du kan se hvad de har gjort ikke gjort og lavet i de år der er gået ..

er der ikke lavet ressourceprofil på dig og de ikke mener de har flere tilbud til dig og når du alligevel er på kontanthjælp så kan en mulighed for at få sparket gang i sagen og få lave profil osv være at søge en § 17 på forliggende grundlag ..

Hvad med revalidering har i snakket om det ?
  Besvar med citat
Gammel 04-04-2011, 13:18   #3
blme
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2009
Indlæg: 30
Styrke: 15
blme er ny på vejen
Hej.

Jeg har fået lavet ressourceprofil.

De vil ikke søge flex til mig da der ikke kan findes et sted til mig jeg kan være pga sygdomme. Har været i 5 afprøvninger. Det gik ikke så pga for meget sygdom.

Har ikke været i nogle de sidste 1 1/2 år, da der ikke kan findes er der er optimal for helbredet og skånehensyn.

De sidste 2 job konsulenter har udtalt til kommunen at de ikke kan finde nogle egnede.

Jeg ved ikke hvad jeg skal.
blme er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2011, 13:22   #4
blme
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2009
Indlæg: 30
Styrke: 15
blme er ny på vejen
Nåja forresten.

Revalidering er blevet udelukket pga helbredet. Pension synes de ikke at de skal søge til mig.
blme er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2011, 20:08   #5
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Som Hejdien skrev, bed om aktindsigt, så du kan få styr på hvad der ligger i din sag og om der evt. er noget der mangler.

Hvis de mener, at du er for syg til fleks, så kan det absolut være en mulighed, at søge om pension, som Hejdien også skrev.

Havde du meget fravær i dine arb.prøvninger?

I så fald kan de påstå, at de ikke har været i stand til at vurdere dig.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Har brug for hjælp. Trolden02 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 11 26-10-2012 13:48
Jeg har brug for hjælp... nille1979 Alt det andet 4 19-05-2010 15:53
jeg har brug for hjælp. tulle35 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 07-11-2009 10:53
brug for et råd hjælp c.l.e.o. Spørgsmål ang fleksjob 19 18-10-2009 10:14
Har Brug For Hjælp ! spedersen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 13-11-2006 15:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension