K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-04-2011, 11:47   #21
FrkSilverfox
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-03 2011
Lokation: Aalborg
Indlæg: 211
Styrke: 14
FrkSilverfox er ny på vejen
'Amen for pokker da !!!!
Min sagsbehandler udtalte fredag. d 8/3 at han havde søgt om at få min status-rapport...
Idag d. 18/3 har han stadig ikke fået papierne.
Hvor lang tid skal der dog gå?
Nogen der ved hvor lang tid det kan tage?

- Nvm! Har lige snakket med psykiatrien. Og der går 1½-2mdr før min sagsbehandler får min status-rapport :/

Sidst redigeret af FrkSilverfox; 18-04-2011 kl. 13:35.
FrkSilverfox er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2011, 11:32   #22
lisapigen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-10 2008
Lokation: Vilsund
Indlæg: 76
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
lisapigen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af FrkSilverfox Se meddelelser
'Amen for pokker da !!!!
Min sagsbehandler udtalte fredag. d 8/3 at han havde søgt om at få min status-rapport...
Idag d. 18/3 har han stadig ikke fået papierne.
Hvor lang tid skal der dog gå?
Nogen der ved hvor lang tid det kan tage?

- Nvm! Har lige snakket med psykiatrien. Og der går 1½-2mdr før min sagsbehandler får min status-rapport :/
WHAAAAT?

Min psykiater, har altid sendt MAX en uge efter de har modtaget en anmodning og status fra kommunen, så det forstår jeg ikke en PIND af det der... men det er vel det offentlige, det her er en privat psykiater. Jeg ville henvises til Bjarne Lund Christensen, som du kan få via du kommer igennem Lægen og får en henvisning, så er det også gratis for dig men men men, der er vente tid som til alt andet :S
lisapigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2011, 11:47   #23
FrkSilverfox
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-03 2011
Lokation: Aalborg
Indlæg: 211
Styrke: 14
FrkSilverfox er ny på vejen
Jeg skal til samtale om 1 uge ude på psyk. Og der har jeg tænkt mig at be om en kopi af min journal. For hvis jeg skal fortsætte med at leve af "kun" 4800kr til husleje, mad osv. Så bliver jeg nødt til at flytte.

Så vil allerhelst gerne have det i gang så hurtigt som muligt!
FrkSilverfox er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2011, 18:54   #24
lisapigen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-10 2008
Lokation: Vilsund
Indlæg: 76
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
lisapigen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af FrkSilverfox Se meddelelser
Jeg skal til samtale om 1 uge ude på psyk. Og der har jeg tænkt mig at be om en kopi af min journal. For hvis jeg skal fortsætte med at leve af "kun" 4800kr til husleje, mad osv. Så bliver jeg nødt til at flytte.

Så vil allerhelst gerne have det i gang så hurtigt som muligt!
Jeg er ked af og sige det, men det er det vi andre levede for før vi blev 25.. Det var IKKE let nej.... og man sætter livet på standby... men du er klar over hvis ik du er samlevende, at du kan få boligsikring, hjælp til medicin og sådan
lisapigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2011, 20:54   #25
FrkSilverfox
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-03 2011
Lokation: Aalborg
Indlæg: 211
Styrke: 14
FrkSilverfox er ny på vejen
Ja det er yderst sørgeligt! :/
Men jeg er "desværre" samlevende (hvilket jeg er yderst tilfreds med)
Synes bare det er træls at når jeg er berettiget til mere (ved godt jeg ikke burde være utilfreds med gratis penge) at der skal gå yderligere 1-2 mdr før jeg får min FHK

Iflg. psyk går der 1-2mdr før rapporten er færdig, så skal jeg godkende den og så sendes den til min sagsbehandler ....
FrkSilverfox er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2011, 10:45   #26
lisapigen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-10 2008
Lokation: Vilsund
Indlæg: 76
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
lisapigen er ny på vejen
Jeg havde stadig printet de papiire ud, og bedt om et møde med din øknomiske rådgiver, og fået evt PSYK til at sætte et stemple på det, eller lignende For en Diagnose ligger der jo, men det er fordi de er i gang med en udredning, men derfor ville jeg sq heller ikek "snydes" for FHK
lisapigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2011, 14:32   #27
FrkSilverfox
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-03 2011
Lokation: Aalborg
Indlæg: 211
Styrke: 14
FrkSilverfox er ny på vejen
Jeg har sendt et kopi af min E-journal til min sagsbehandler(igen) hvor alt står. Altså hvad jeg har snakket med psyken om, hvilke diagnoser jeg har fået osv. Og så står der medarbejder-nr. Det er jo ting jeg ikke kan fuske med. Så håber hun godtager den. Desværre er hun på ferie og først tilbage d. 26. Så må jeg vente og se hvad der sker!
FrkSilverfox er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2011, 15:03   #28
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af FrkSilverfox Se meddelelser
Jeg skal til samtale om 1 uge ude på psyk. Og der har jeg tænkt mig at be om en kopi af min journal. For hvis jeg skal fortsætte med at leve af "kun" 4800kr til husleje, mad osv. Så bliver jeg nødt til at flytte. Så vil allerhelst gerne have det i gang så hurtigt som muligt!
Har lige læst hele din tråd.. og denne her sætning (i mørkerødt) er da helt ude i tovene... Jeg går ud fra at du var flyttet inden du fik den diagnose som giver dig mere i kontanthjælp... og at du på daværende tidspunkt også "kun" havde de der 4800,-

Jeg kan godt forstå at du er utålmodig mht de eksta penge.. men som jeg læser det, så fik du først den nye diagnose i starten af denne mdr..
Så helt ærligt så er der jo ikke gået ret mange arbejdsdage ( 9 stks..) siden du fik den diagnose....

Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-04-2011, 10:37   #29
FrkSilverfox
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-03 2011
Lokation: Aalborg
Indlæg: 211
Styrke: 14
FrkSilverfox er ny på vejen
Nej da jeg flyttede havde jeg 5600kr udbetalt. De har i mellemtiden skåret mig mest muligt i kontanthjælp. Så nej jeg har ikke altid haft "kun" 4800kr... Og det kan ikke have været pga det loft der er efter 6 mdr. For de skar mig over et år efter jeg fik kontanthjælp...

Og nej 9stks er ikke mange, men når man står og skal vente yderligere 1-2mdr så er det sgu lidt træls...
FrkSilverfox er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-04-2011, 15:23   #30
FrkSilverfox
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-03 2011
Lokation: Aalborg
Indlæg: 211
Styrke: 14
FrkSilverfox er ny på vejen
UPDATE!!
------------------------------------------------------

Så kom min afgørelse; Jeg får forhøjet kontanthjælp, med virkning fra den dag jeg fik diagnosen... OG jeg har fået "ja" til at de dækker min tandlæge-regning... Mums, super skønt
FrkSilverfox er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Har jeg misforstået noget? Mullejenten Spørgsmål ang fleksjob 11 13-09-2010 16:47
Det tror vi så på Maj-Britt Politik og Samfund 9 01-02-2010 21:38
Tror min trold70 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 30-11-2009 23:28
er der noget jeg har misforstået? bam Dit og Dat 2 26-09-2008 11:33
øhh har jeg misforstået noget? buster Spørgsmål ang fleksjob 5 23-05-2008 09:43




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension