K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-12-2012, 14:57   #21
Mileo
Hjemmevant på K10
 
Mileos avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2012
Lokation: Limbo
Indlæg: 268
Styrke: 14
Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10
Hej Vovse...

Jeg ser ligesom dig også almindelig pæn ud...jeg har altid lidt make up på, og kan godt lide at være pæn i tøjet...

Og nej, de fleste sygdomme kan jo ikke ses, og så er det nemt at mistænkeliggøre folk..

Jeg blev også ret stram i ansigtet een gang til et møde med min sagsbehandler, hvor jeg endnu en gang hørte..."jamen du ser da ikke ud til at fejle noget"...

Og så kom jeg til at sige...."nej, jeg syntes også selv det ville nemmere for både dig og mig hvis jeg havde Downs syndrom, for så er der ikke så meget at tage fejl af"...

Jeg blev ret vred..men hun sagde så heller ikke mere...

Kunne hun ikke bare have haft så meget anstændighed, så hun i det mindste lige læste i min sag, for at se hvad jeg fejlede?

Så uanset om vi fejler noget fysisk eller psykisk, så skal vi have paraderne oppe, og forsvare os selv hele tiden....

Kan godt forstå at mange af os herinde bliver kørt helt ned, og at det her,
netop er een af grundene...


/Mileo
Mileo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-12-2012, 16:12   #22
frup
Mit andet hjem K10
 
frups avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2011
Indlæg: 632
Styrke: 13
frup er rigtig godt på vej
Jeg var inden jeg blev sygemeldt i fleksjob i 4 år. De fleste kollegaer opførte sig anstændigt, hensynsfuldt og medfølende, men enkelte kollegaer kom ofte med småbemærkninger a la: 'Bare det var mig, der arbejdede så lidt', 'Du bliver nødt til at rette ind efter os andre, der trods alt arbejder fuld tid' (hvis møder skulle planlægges), 'Du ser da ikke syg ud'...
I starten forsøgte jeg at forklare mig, til sidst sagde jeg typisk blot, at jeg da hellere end gerne ville bytte...
Det gik mig på - også mere end jeg selv ville indse, og nu hvor jeg har fået det på afstand, kan jeg godt mærke, at jeg bliver vred...
Især i de situationer, hvor der skulle arrangeres møder, hvor især en af mine kollegaer var ubehøvlet og blev ved med at fastholde, at der ikke kunne tages hensyn til mig, når jeg i forvejen arbejdede så lidt.

Dog vil jeg sige, at langt de fleste af dem jeg har arbejdet tættest sammen med, var meget forstående og fuldt ud godtog, at jeg var syg
frup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-12-2012, 16:54   #23
Mileo
Hjemmevant på K10
 
Mileos avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2012
Lokation: Limbo
Indlæg: 268
Styrke: 14
Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10
Kære Frup

Det lyder som om, at du heldigvis også har haft positive oplevelser...
Men tit fylder de negative alt for meget, når man i forvejen er utrolig sårbar...

At være fysisk eller psykisk syg, og samtidig i kommunens "hamsterhjul", gør bare een utrolig hudløs...alt bliver taget ind...

Kram til dig

/Mileo
Mileo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-12-2012, 18:04   #24
frup
Mit andet hjem K10
 
frups avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2011
Indlæg: 632
Styrke: 13
frup er rigtig godt på vej
Tak Mileo
Og ja, jeg har heldigvis haft masser af gode oplevelser, men det var da alt andet lige meget nemmere, da jeg var rask og kunne knokle på med fuld skrue
frup er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
må man eje APS som fleksjobber? socrates66 Spørgsmål ang fleksjob 8 08-07-2010 16:48
Ring til AT hvis du bliver mobbet på jobbet bla-bla Politik og Samfund 1 29-04-2010 19:06
Journalist søger fleksjobbere som er blevet mobbet på jobbet Webmaster Dit og Dat 5 08-01-2010 16:12
løn som fleksjobber... Winther Spørgsmål ang fleksjob 6 19-11-2009 21:46
Mobbet som fleksjobber Annette Christensen Accept fra vores omgivelser 18 24-03-2009 02:47




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension