K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-09-2013, 15:08   #1
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Hjælp til input søges

Kære alle sammen jeg påtænker at lave et langt skriv til samtlige kommuner her op til valg, vedr. den sagsbehandling man oplever eller mangel på samme og har tænkt at statuere mig selv 4 år uden afklaring, trods 4 kroniske varige diagnoser, der skal en del lovgivning ind over paragrafer principafgørelser m.m. Jeg vil høre hvad vi som vælgere kan forvente fremover i hver sin kommune, gå dem på klingen, og alle input er velkomne, det skriv kommer til at tage tid for mig, da det skal formuleres i et seriøst sprog så vi bliver taget alvorligt. Tomme løfter kan vi ikke bruge til en pind, bare se hvad den kære "asocialdemokratiske regering har budt os indtil videre"

Det jeg kunne efterspørge hos jer, er konkrete spørgsmål, som f.eks. hvorfor kommunen betaler for lægeerklæringer som de efterfølgende gennemhuller, om de vil lave om på den procedure. Eller hvorfor folk gentagne gange bliver sat i arbejdsprøvning som efterfølgende bliver underkendt af kommunen, håber i kan følge mig. Fortsat god lørdag.

Kære web, du flytter bare, hvis den ligger forkert - det om handler jo lidt politik, men jeg har aldrig fundet ud af hvordan laver en tråd i den kategori, måske alderen trykker og dog du er lidt ældre end mig
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp - har i nogle input foetsie Alt det andet 5 30-01-2013 15:52
Hjælp søges.. Lotus1 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 47 12-08-2011 12:30
lidt input af garvede k10-brugere foetsie Alt det andet 8 10-09-2010 13:33
Flexjob eller..? Input ønskes. annagw Din historie 25 14-01-2010 11:33
klage til borgmesteren..input søges Huldra Alt det andet 19 08-07-2009 13:51




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension