K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-10-2007, 11:26   #11
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Ja, det er skræmmende at man, med det sociale sikkerhedsnet politikerne er så stolte af, stadig kan ryge lige igennem!

Jeg er så heldig, at jeg har en meget god familie og en veninde der hjælper mig, ellers vidste jeg da heller ikke, hvor jeg boede idag! Skræmmende, at man i den grad falder helt ud, fordi man er blevet syg!

Og problemet er også, at jo længere bagud man kommer, jo mindre chance er der for nogensinde at komme ovenpå igen!
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-10-2007, 11:53   #12
Antoniette
Hjemmevant på K10
 
Antoniettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-08 2007
Lokation: Odense kommune
Indlæg: 283
Styrke: 17
Antoniette er rigtig godt på vej
Har lige læst tråden igennem. Puha, sikke en omgang og jeg flover mig over at flertallet stemmer personer som Karen J ind, så hun har magt til at sidde og bestemme over ting, hun ikke aner noget om i virkeligheden. Hvad pokker sker der lige? Hun skulle tvinges til at prøve at leve på en kontant hjælp, så hun kunne mærke det på egen krop og sjæl.

Og som gh72 siger, så er det altså meget svært at klare sig, hvis man er helt alene. Hvis man som jeg selv, ikke har en familie som hjælper en økonomisk og støtter en. Jeg hørte forleden en klog mand sige: " At ens muligheder bestemmes af ens omgivelser".

Jo flere år der går, jo svære er det at komme ud på arbejdsmarkedet. Med tiden mister man mere og mere kontakt, og kan ende med at isolerer sig selv, fordi man ikke føler at man kan leve op til de "arbejdende" mennesker. Ens selvværd og selvtillid er i bund, og nogen ender endda med depression osv. Min mening er, at i mange tilfælde er det manglen på hjælp som gør mennesker syge. De reagerer på et sygt samfund der har givet dem stemplet i panden "du´r ikke, væk"....
Antoniette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-10-2007, 12:03   #13
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Citat:
Oprindeligt indsendt af gh72 Se meddelelser
Ja, det er skræmmende at man, med det sociale sikkerhedsnet politikerne er så stolte af, stadig kan ryge lige igennem!

Jeg er så heldig, at jeg har en meget god familie og en veninde der hjælper mig, ellers vidste jeg da heller ikke, hvor jeg boede idag! Skræmmende, at man i den grad falder helt ud, fordi man er blevet syg!

Og problemet er også, at jo længere bagud man kommer, jo mindre chance er der for nogensinde at komme ovenpå igen!

Hej...

Det du siger her er jo meget sandt og realistisk meget mere end alt det pincet vrøvl hun som en professionel klamphugger fyrer af..
Jeg er hård ved hende ...det ved jeg godt men hun er også MEGET hård ved mig og alle andre så hun får tilbage af samme skål...

Jeg gad vide hvad Anders Fogh og klamphuggerne havde I ærmet da de satte KJ ind som socialminister..
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Karen Jespersen mødt m buh råb buster Politik og Samfund 6 20-03-2009 12:52
Karen Jespersen Færselsuheld Lægekonsulenternes Rolle 4 05-03-2009 10:30
Karen Jespersen Maj-Britt Alt det andet 3 20-06-2008 08:47
Brevstorm Karen Jespersen ! Stella Politik og Samfund 8 16-04-2008 11:06
Føj for pokker !!!!!! Karen Jespersen. Stella Politik og Samfund 3 20-03-2008 01:35




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension