K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-09-2009, 07:39   #11
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af SÅrdnok! Se meddelelser
Jamen det står jo i DRV :

Den ledige skal ved hver kontaktsamtale have et udskrift af det digitale registreringsværktøj (DRV)

Hvad skal registreres i det digitale registreringsværktøj
(DRV) i Arbejdsmarkeds-
portalen Indholdet af samtalerne:

Ved den første kontaktsamtale opretter sagsbehandleren en sag i Arbejdsmarkedsportalen. Det sker ved at indtaste den lediges cpr.nr. i menupunktet " Visitation".

Under feltet " Kontakt " vælger du mellem 1. kontaktforløbssamtale, efterfølgende kontaktforløbssamtale eller jobplansamtale. Ved den første kontaktsamtale skal Jobbarometer og forsørgelseshistorikken checkes.

Under " kontaktform " foretages ligeledes et valg. Vær opmærksom på at telefon-kontakt eller kontakt via e-mail kun
" nulstiller " kontaktforløbet, hvis den ledige er i aktivering.

De fem opmærksomhedspunkter udfyldes i det omfang, det er nødvendigt til belysning af sagen - dog skal " Eget arbejdsmarkedsperspektiv " , " Faglige og praktiske kvalifikationer " og " Opsamlende vurdering " altid udfyldes.

Beskæftigelsesmedarbejderen skal ligeledes ved enhver kontaktsamtale registrere matchkategorier og visitationskategorier. Ved brug af matchkategorierne 2-5 skal vurderingsgrundlaget registreres.

Yderligere står der : Den ledige skal ved afslutningen af samtale have en kopi


Personlig har jeg aldrig fået noget som helst...........

som jeg opfatter det er det blot et andet navn, de ændrer systemer konstant OPERA KMD DRV...OSV
JEg har heller aldrig fået nogen kopi frygter, at der er lidt hemmelighedskræmmeri.

http://www.ams.dk/It/~/media/AMS/gra...0v4%20pdf.ashx


Vedr DVR

Citat:
Oprindeligt indsendt af SÅrdnok! Se meddelelser
Jamen det står jo i DRV :

Den ledige skal ved hver kontaktsamtale have et udskrift af det digitale registreringsværktøj (DRV)


Yderligere står der : Den ledige skal ved afslutningen af samtale have en kopi


Personlig har jeg aldrig fået noget som helst...........

som jeg opfatter det er det blot et andet navn, de ændrer systemer konstant OPERA KMD DRV...OSV
Ved du hvilken lov det står i ? evt paragraf, at jeg har ret til en kopi efter hvert møde.

Vil gerne være mere end forberedt på onsdag.

Sidst redigeret af Stezu; 28-09-2009 kl. 17:14. Årsag: 3 indlæg slået sammen - skriv til flere brugere i samme indlæg
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Når kommunen skriver et og gør noget andet lila Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 21-03-2012 00:02
Oppositionen: Mette Frederiksen siger et og gør noget andet Webmaster K10 Nyheder 0 06-12-2011 21:20
Om noget helt andet!! Bassemanden Alt det andet 5 22-08-2010 02:33
Livsstilssygdomme eller noget helt andet? zuza Politik og Samfund 4 10-06-2010 16:45
Lidt noget andet :O) Panikangst Gunell Alt det andet 3 12-04-2010 21:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension