K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-06-2012, 21:55   #11
Gizmo
Ved at flytte ind på K10
 
Gizmos avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Indlæg: 508
Blog Indlæg: 3
Styrke: 15
Gizmo er ny på vejen
Og nu er hun suspenderet fra alle ordførerposter:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/...j.html?forside
__________________
* Førtidspensionist pr. 1/12-2010 *
Gizmo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2012, 21:55   #12
Mella
Bruger
 
Mellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2005
Indlæg: 742
Styrke: 19
Mella er ny på vejen
hih :-) :-):-)
__________________
Ingen slipper levende fra livet - jeg lever, mens jeg er her.
Mella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2012, 21:59   #13
halse
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2008
Indlæg: 883
Styrke: 17
halse er rigtig godt på vej
Özlem Cekic er måske snart forhenværende SF'er. Foreløbig er hun frataget alle sine ordførerskaber , og må ikke længere udtale sig på SF's vegne.

En eksklusion lurer.

Citat:
SF suspenderer "med øjeblikkelig virkning" SF's socialordfører Özlem Cekic fra alle ordførerskaber for hendes nej til skatteaftalen, oplyser SF's gruppeformand Pernille Vigsø Bagge i en pressemeddelelse.

Özlem Cekic var SF's social-, psykiatri-, ligestillings- og boligordfører. Desuden er hun formand for Folketingets socialudvalg.

Ud over ordførerskaberne fratager SF's gruppebestyrelse Özlem Cekic retten til at udtale sig på SF's vegne.

http://borsen.dk/nyheder/politik/art...lem_cekic.html

EDIT :

Gizmo du var hurtigere end mig
halse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2012, 22:54   #14
amaranth
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2011
Lokation: Fyens bøhland
Indlæg: 450
Styrke: 13
amaranth er ny på vejen
Vi satser på hun går til Enhedslisten, hvor hun skal være velkommen
amaranth er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2012, 02:24   #15
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er da topstyring der vil noget....

De har da ellers altid været efter andre partier som har været så topstyret....

Gad vide om de i SF egentlig selv tror at denne måde vil skaffe dem en masse stemmer...

Totalt ude af trit med deres vælgere....det er hvad de er...men det kan man jo også se på de sidste meningsmålinger...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2012, 08:57   #16
Abraxus
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2012
Indlæg: 915
Styrke: 30
Abraxus er ny på vejen
Jeg er nu enig med SF i at når man ikke har stemmerne bliver man nødt til at gå på kompromi med nogen ting. De har også ret i at reformen indeholder en hel del rigtig gode ting og det var heldigvis et meget lille slag mod overførselsindkomster.
Abraxus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2012, 12:07   #17
thomas75
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Indlæg: 298
Styrke: 14
thomas75 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Abraxus Se meddelelser
Jeg er nu enig med SF i at når man ikke har stemmerne bliver man nødt til at gå på kompromi med nogen ting. De har også ret i at reformen indeholder en hel del rigtig gode ting og det var heldigvis et meget lille slag mod overførselsindkomster.
Meget enig her. Og det er da bestemt ingen nyhed, at man må stemme med sit parti. Jeg må indrømme, jeg synes, hun efterhånden er ret langt ude. Det er umuligt at stille alle tilfreds, det kommer ikke til at ske, uanset hvilket parti man er med i.
thomas75 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2012, 15:18   #18
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Har jo overhovedet ingen betydning. SF er i regering og må kunne regne med de mandater, de har, når de indgår aftaler. Kikset.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2012, 21:19   #19
Abraxus
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2012
Indlæg: 915
Styrke: 30
Abraxus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Har jo overhovedet ingen betydning. SF er i regering og må kunne regne med de mandater, de har, når de indgår aftaler. Kikset.
Det har ikke nok mandater til at gennemføre politikken og dette giver et bredt flertal i det mindste, som er godt.

Hvis i tror at blå regering vil være bedre når de får magten i sparetider, så tro om igen.
Abraxus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2012, 21:24   #20
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nej blå - hvor herre til hest - så strammer de overførslerne endnu mere og bygger broer istedet, for at sikre fremdrift og investeringer på kryds af grænserne.
Blå tænker KUN på økonomi og har altid trådt på dem der ligger ned, for selv at sigte højere.....

Men regeringen har formået at lave alt det, Løkke har været for doven til. Men nu har han nok fået blod på tanden, så pas på!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Venstre 2011: Kontanthjælpsmodtagere bør ikke stemme Experimental Politik og Samfund 13 18-09-2011 20:45
Fattige ejer ikke kroppen: siger afd.læge Ellen Ryg Olsen fra RCT gunvor Lægekonsulenternes Rolle 10 17-09-2011 06:52
Grunden til, IKKE at stemme radikalt! Razmo Politik og Samfund 3 03-09-2009 23:45
Grund til ikke at stemme K Razmo Politik og Samfund 6 31-08-2009 21:20
V-minister: K er ikke den sociale stemme lena Politik og Samfund 4 26-09-2008 10:34




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension