K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-01-2011, 22:12   #1
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Skilsmisse par / forældre.

Ja det er nok bare en konstatering jeg kommer med, at det ofte er hårdt at være en skilsmisse forældre, og så tænker jeg specielt hvis man er den er har taget valget !!

Man er den der bliver sat i bås,

Den der har skabt problemerne, eller skaber dem.

Tilsvarende er man så også den, der står til ansvar for problemerne også dem at minimal art. Er man "syg" (for det kan man jo ikke se hvis det "kun" er psykisk) jamen så er der naturligvis nogle forbehold og så kan man jo bare sige til. Ikke nok med at du har kommunen, så har du også en skilsmisse part...

F... det er svært at være skilsmisse forældre, selvom man syntes det fungere. Ungerne kan man jo ikke klandre og gør det da heller ikke, de ved jo ikke bedre.

Jeg kan iøvrigt anbefale jer at tage månedbladet "Lime" med nede fra Netto i denne mdr. Det er jo gratis og Anne Grethe B. Riis, har skrevet en artikel netop om skilsmisse og skyldfølelse for os kvinder, men der er også for andre at læse

EE

Sidst redigeret af Enteneller; 15-01-2011 kl. 22:15.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Skilsmisse PiaCP Alt det andet 7 05-09-2012 15:38
skilsmisse solstråle Dit og Dat 2 12-12-2010 21:27
Førtidspension og skilsmisse Dauch Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 08-06-2007 10:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension