K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-10-2010, 20:08   #11
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
nej men når hjernen ikke kan så kan man jo ik
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2010, 20:10   #12
Agnes XXX
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2007
Indlæg: 453
Styrke: 17
Agnes XXX er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af superkok Se meddelelser
nej men når hjernen ikke kan så kan man jo ik
Men linjeafstand i mellem hver sætning så?
Agnes XXX er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2010, 21:40   #13
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Bankerne kan ikke nægte at oprette en NEM konto, alle penge fra det offentlige bliver overført til din NEM konto, og har du ingen, kan du ikke modtage en offentlig ydelse.
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2010, 22:01   #14
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Bankerne kan ikke nægte at oprette en NEM konto, alle penge fra det offentlige bliver overført til din NEM konto, og har du ingen, kan du ikke modtage en offentlig ydelse.
der er nemlig rigtigt men de ville gerne hvis de kunne
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2010, 22:50   #15
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Hej enborger

Det jyske bank fortæller dig, er: -find en anden bank... -det er simpelthen noget svineri at de ikke vil oprette en pbs-aftale

Prøv en anden bank, der findes - heldigvis - banker der opfører sig anstændigt(har selv jyske bank, men de er nogle fjolser)

Ps. En bank er ligesom en købmand... -har de ikke varen, handler man et andet sted...


.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!

Sidst redigeret af Multe; 13-10-2010 kl. 22:54. Årsag: Tilføjelse...
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-10-2010, 00:23   #16
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Jeg har Danske bank, og har ingen problemer, vi kan endda låne penge, hvis vi har brug for det, og vi står i ribers begge to.
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-10-2010, 00:30   #17
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
(har selv jyske bank, men de er nogle fjolser)
sjovt syntes alle jeg kender smutter fra jyske bank eller er utilfresse med dem hvad er der lige med den bak efterhånden skiftede også selv fra dem
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-10-2010, 00:52   #18
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Prøv noget sjovt !!!! (ikke en skide sjovt men prøv det alligevel ) ring rundt til forskellige banker sig at du gerne vil have en tid til en samtale med en bankrådgiver da du gerne vil bruge deres bank, oplev så de flinke mennesker og når samtalen er ved at være slut sig så til dem...

Nååå ja det må jeg heller huske at sige jeg er registret i rki ...

Jeg prøvede for nogen år siden ... samtlige banker sagde så at jeg ikke var ønsket som kunde, sagde så til dem at det ville jeg da lige skrive til medier om og at alle mennesker i dette land har krav på en nem konto og det var det eneste jeg skulle have ... men niksen biksen , lige indtil jeg bad om at få det på skrift så jeg lige kunne kontakte advokat ...

Så var det ligepludselig ok at jeg fik en konto men glem net bank glem pbs glem budget du kan kun få en kontor (lollandsbanken krævede endda at det skulle være en bog .. ) jeg gik til medierne med det men ingen interesse fra deres side ... for 7 år siden skulle jeg så efter flytning tilbage til sjælland igen skifte bank var på det tidspunkt stadig i rki snakkede med en bankrådgiver som igen nægtede mig en lønkonto , han gik endda så vidt til at fortælle mig at jeg var et dårligt kort mine børn var gode (de havde begge deres kontoer i jyske selv om de ikke var myndige ) gik hjem skrev til deres hovedebsestyrelse ang samtalen stillede den samtidig til [email protected] og dagen efter tidligt om morgen ringede bankrådgiver til mig bad mig om at komme til et møde ang nogen misforståelser ....

Jeg kom (med bisidder naturligvis ) og det gjorde bankrådgiverne også , og ind på et meget fancy kontor hvor jeg fik mange lange forklaringer undskyldninger og netbank visa og lønkonto ... (og en ny bankrådgiver ) har den dag i dag jyskebank og skifter ikke før jeg vinder den store gevinst he he ..

Men efter den behandling i flere forskellige banker efter min skilsmisse besluttede jeg mig for en rund ringning til alle banker ikke et sted kunne jeg uden trusler få en lønkonto (havde en advokat fra net advokaterne med på sidelinjen ) så vi lavede vores egen lille bruger undersøgelse ...

Så mon ikke det kan være derfor nogen ikke kan få pbs... men prøv med en klage til hovedebestyrelse gerne med cc et medie af den ene eller den anden slags ..

Hvem er det nu der siger at de med færrest penge bare skal lære at priotere og at betale deres regninger til tiden og gerne bruge pbs så er det jo ikke noget problem .... nåååå jo det er jo vores socialminister ... så send da endelig en klage over banken som cc til hende også ... det værste man kan gøre er at finde sig i det og trække på skulderen og sige nå så er det sådan, det eneste vi får ud af det er endnu en magnalisering af de laveste indkomster ... så¨tag den ikke for gode var vil de ikke give lov til at man bruger pbs så bed om det på skrift samt begrundelse for det... læs gerne bankens vedtægter for står der ikke i dem at man ikke kan få pbs hvis man er registeret i rki så er det ikke sådan
  Besvar med citat
Gammel 14-10-2010, 07:05   #19
Peppe
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Lokation: Skive
Indlæg: 332
Styrke: 14
Peppe er ny på vejen
Bankers ulogik!

Bliver skide sur når jeg endnu engang læser bankernes modstand mod at lave buget/PBS, for folk der af en eller anden grund er havnet i RKI.

Det burde da være logik (også for banker). At ens økonomi er nemmere at styre, hvis der hver gang der går penge ind. Bliver trukket et beløb til at dække løbende udgifter.

Det er ikke nemt at lægge penge til side, til kommende regninger. Hvis økonomien i forvejen er strakt til sit yderste. Det er alt for "nemt" at komme til at bruge dem på noget andet end den regning man ved der kommer om 3 mrd.

Ja måske er det et spørgsmål om vilje og rygrad.......Men står man nu og her og mangler et eller andet. Er det sq svært ikke at bruge af de 1500 som er lagt til side til næste el.regning.

Stod de nu på et buget, kan man ikke bare hæve dem. Og man tænker sig om 2 gange inden man går i banken for at få frigivet de midler som er bundet.
Peppe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-10-2010, 09:46   #20
cara mia
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-07 2009
Lokation: 6500
Indlæg: 26
Styrke: 15
cara mia er ny på vejen
jydske bank

jeg har også både buget konto, pbs og dankort i jydskebank og det selv om jeg er rki registreret.
den eneste ændring jeg har oplevet var at statoil lukkede mit tankkort
cara mia er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension