K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-06-2008, 19:23   #1
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Talking Oppositionshumor... kontrolmani, eller...

Jeg fik lige denne tanke om dagens kontrol-mani fra regeringens og senest oppositionens side.

Ledige skal søge mindst 4 gange om ugen.
Ledige skal aktiveres, kontrolleres osv.
SKAT tjekker hvor som helst.

INGEN kan slippe for kontrol, kontrol, kontrol... og mistænkeliggørelse, men... nu afprøves kontrol-manien også på dem, der indførte den.

Diverse ministre skal nu stå til rådighed hele sommeren for diverse samråd, redegørelser, bilagsdokumentation, forklaringer osv.

- Løkke skal møde 4 gange pr. uge, så bilagene kan godkendes.

- Bendtsen bliver tjekket af SKAT i sin ministerbil (i lighed med SKATs kontrol af biler på gule plader) Ved mistanke bliver pc og mappe tjekket, OM der er blevet arbejdet i ministerbilen, ellers vanker der skattebøde.

- Hjort skal møde 4 gange pr. uge, så han kan blive vejet. Har han taget på i vægt, så bliver samtlige bilag og mødedeltagere kontrolleret, så man kan se, om det er partiet Venstre eller regeringen, der har ædt på skatteborgernes regning, og om de er blevet sundere eller sygere på skatteborgernes regning.
(Det er beklageligt, at man er nødt til at veje samtlige partimedlemmer 4 gange pr. uge, men kontrol er jo bedre end tillid.)


Osv. osv.

Gad vide, hvordan det føles, når man hele tiden skal kontrolleres og stå til rådighed for alskens kontrol, kontrol, kontrol, så der IKKE bliver tid til andet end at forklare, forklare og forklare.

Det er vist ikke morsomt. Stakkels ministre, som bliver mistænkt for alverdens ting.

Gad vide, om noget af bureaukratiet ændres, hvis de mærker det på egen krop.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-06-2008, 19:31   #2
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
Ja det kunne være at de kunne lære lidt af det, som de udsætter mange borger for, nogen gang skal tingene mærkes på egen krop. Men de finder nok en smut vej det plejer de jo, regler skal kunne overholdes af borgerne, stat og kommune de er undetaget ellers laver de bare egne regler.


Mai-Britt Det skal mærkes at vi lever
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-06-2008, 23:25   #3
bmdc
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Indlæg: 533
Styrke: 17
bmdc er ny på vejen
Ja, lad dem komme op på vægten.
De har vist ikke fået frikaldeller i fadøl........ som andre har!!!!!! det var en fest men uden øl, da både mor og far er nødt til at tage morfin til daglig for at holde smerten ud Så må de da for f..... da snart lærer at det ikke er sjov at være trængt op i krog med regler, mig her og der. De problemer de har de forskellige minister, er jo luxusproblemer, de skulle så tænke på, hvordan vi andre må bruge næb og klør for at få hverdagen til at hænge sammen.
Jeg vil lige sige det er rigtig dejligt at have sådanne naboer, der kommer med nybagte boller med flag og lys, Buster, det er hvad jeg kalder rigtige venner Jeg håber at I har nydt det sammen.

kærlige hilsner fra bmdc
bmdc er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2008, 01:00   #4
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
var det ikke en ide at sende den ide til ekstrabladet?
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
flexjob eller fp eller ? bmp24 Spørgsmål ang fleksjob 29 26-08-2011 09:57
Udd. på revalidering eller su eller????? Siv Alt det andet 13 13-01-2011 13:46
Købt eller Solgt?? Skal jeg gine eller gæde? Rikke H Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 29-01-2008 02:15
År eller måneder - kommune eller sundhedsvæsen zuza Det er da strengt ! 3 12-01-2008 15:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension