K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-03-2011, 19:28   #1
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
OBS:Beslutningsforslag i Folketinget i morgen

"Det er på høje tid, at vi understreger, at det er lige så vigtigt, hvad man gør ved folks hoveder som ved deres kroppe.
Vi ser desværre gang på gang, at der ikke er ordentlig kontrol med for eksempel aktiveringsprojekter, hvor man udsætter mennesker for noget, der i bedste fald ikke gør nogen gavn, men i værste fald kan nedbryde folk, fordi de, der laver kurserne, kan komme med en hvilken som helst religiøs eller lommefilosofisk tilgang," siger Line Barfod (EL) og peger på, at klienter på det sociale område risikerer at miste deres indkomst, hvis de afviser at deltage.

http://www.kristeligt-dagblad.dk/art...lt-kvaksalveri

SUK, hvor vil jeg bare mere end ønske at dette forslag bliver en realitet i såkaldte Velfærds DK ikk´
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-03-2011, 19:38   #2
hobby4me
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 27-09 2009
Indlæg: 155
Styrke: 15
hobby4me er ny på vejen
Jeg håber virkelig at forslaget bliver vedtaget, og om muligt i en endnu bedre form.

Det ville være super hvis kommunerne og lægerne var pålagt smileys eller noget der ligner, lige som inden for andre områder.
Hvor ville det være rart at det offentlige og lægerne behandlede mennesker med respekt.
En stor forandring hvis dette skulle ske.
  1. Jeg er blevet mobbet ud af et fleksjob i det offentlige.
  2. Søgte hjælp hos min daværende læge hvilket jeg ikke fik.
  3. Efter flytning forsøgte jeg hos min nye læge - ingen hjælp her.
Efter at have været hos psykiater, fik han sat ord på hvordan jeg havde det og ikke mindst, at jeg ud fra ovenstående 3 punkter har prøvet at blive mobbet over det samme tema 3 gange = 3-dobbelt mobning.

Ventetiden hos kommunen føles også som en gang mobning som gentager sig igen og igen. Har gået ledig i 4 år og været i aktivering hos anden aktør 3 gange á 1 år hver.
Utroligt at aktiverings-metoden ikke ændrede sig fra sted til sted. Jeg har lært at hvis noget ikke fungerer på den ene måde vil det være en god ide at prøve en ny model, men ikke i aktiveringscirkuset.
hobby4me er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ny kontanthjælpsreform i morgen Carina Spørgsmål ang fleksjob 31 07-03-2013 23:40
Til nyt møde i morgen. p.m.o. Alt det andet 32 21-05-2010 14:33
Beslutningsforslag om rådighedsbeløb ved personligt tillæg og enkeltydelser brøkpensionist Politik og Samfund 9 15-11-2009 14:44
på arbejde i morgen.... Odense66 Dit og Dat 12 04-08-2009 23:43
Samtale i morgen kl. 12 Tullee Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 24 30-06-2009 13:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension