K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-01-2013, 00:45   #11
flexkaj
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2013
Lokation: syd/midt sjælland
Indlæg: 3
Styrke: 0
flexkaj er ny på vejen
Tak for dit svar jeg glæder mig til jeg må kører bil igen.
føler jeg snart er klar til det. jeg føler mig hverken døsig, skæv, ukoncentreret eller noget mere og mine abstinenser er til at klare nu, uden at andre kan se, jeg har dem. jeg regner ikke med at jeg bliver sat ned i medicin, så det var nok derfor han (lægen) kun nævnte at der var sådan nogle og intet om at jeg skulle have dem og hvis jeg blliver sat op igen som jeg jo er blevet før ville det jo ende med jeg ligner en omvandrende klistermærkebog hvis jeg skulle bruge de der plastre.. så det går nok ikke. .
flexkaj er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2013, 00:52   #12
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg har prøvet begge dele og vil til enhver tid vælge temgesic frem for plaster....men okay...medicin virker jo forskelligt fra menneske til menneske...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Smerte medicin Mcavforfanden Alt det andet 3 26-02-2011 11:45
Hvad er smerte Fodfolket Dit og Dat 11 28-12-2009 14:05
Min Smerte Metro Et godt link! 0 18-07-2007 15:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension